SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ok, top. Nog versiertips voor me?quote:Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest gisteren leren. Ik heb nu alles afgerond en begin volgende week gewoon aan het nieuwe kwartaal.
Nou, veel succes dan voor morgen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat je het verward met die van mij, ik heb ze alle 3 nog waar morgen zeer mogelijk de lastigste. Ga zo maar weer eens aan het werk, met een beetje geluk kan ik nog slapen vanavond, eerst maar eens verder met "Rush" Luisteren voor ik aan het werk ga ^^.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef Cactus1 het volgende:
Je hebt verschillende vormen:
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi
Ik versier nooit.quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, top. Nog versiertips voor me?
Die hoort niet in het rijtje thuis. Jij bent het type dat links gaat als de rest rechts gaat? Gewoon om recalcitrant te zijn?quote:
Maar je hebt regelmatig seks. Dat betekent dat je knap bent, toch?quote:
Of een vrouw die gewoon niet dik isquote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt regelmatig seks. Dat betekent dat je knap bent, toch?
Is dat niet het zelfde dan?quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nooit? Versieren vind ik best leuk. Maar ik zie versieren dan ook als flirten.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt regelmatig seks. Dat betekent dat je knap bent, toch?
Ja, dat wel.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of een vrouw die gewoon niet dik is
Je zou het zo kunnen uitleggen ja. Maar aan de reacties na mij te zien zou ik zeggen dat ik gewoon een nieuwe trend zet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hoort niet in het rijtje thuis. Jij bent het type dat links gaat als de rest rechts gaat? Gewoon om recalcitrant te zijn?
Ik flirt wel, maar dat is pas nadat een man eerst op mij afstapt of iets.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nooit? Versieren vind ik best leuk. Maar ik zie versieren dan ook als flirten.
Die vlieger gaat niet altijd op hoor, of denk je dat zij veel sex heeft?quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Of een vrouw die gewoon niet dik is
Misschien dat iemand op het perron al aanspreken daarom een beter idee is; dan kun je het wellicht al een beetje sturen dat je naast haar komt te zittenquote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef Keyos het volgende:
Waar veel mensen zich in vergissen is dat je niet alleen mensen kan versieren wanneer je in een pub bent of iets dergelijks, je ken ook zomaar iemand in de trein tegenkomen waar je een praatje mee kan maken waar het misschien wel eens kan klikken. Bedoel, in een pub, hoeveel kans is het dat er materiaal voor je bij zit? Die kans is écht niet zoveel groter dan in de trein, al benader je niet zomaar in de trein natuurlijk, beetje geluk hebben dat je ernaast komt te zitten en het zoveelste anti-NS rijmpje opnoemen.
Sjit, gaat die vlieger ook al niet op!quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet altijd op hoor, of denk je dat zij veel sex heeft?
[ afbeelding ]
Hahaha, spot de vrouw met de zwakke blaas, en ze zal als een blok voor je vallenquote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef formerjellybean het volgende:
In de toekomst kan je ook het meisje versieren door haar je pieszak in de ns te geven
Ja, enorm harde en wilde seks.quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet altijd op hoor, of denk je dat zij veel sex heeft?
[ afbeelding ]
Groeit ie daar een beetje van?quote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je zou het zo kunnen uitleggen ja. Maar aan de reacties na mij te zien zou ik zeggen dat ik gewoon een nieuwe trend zet.
Echt? Hmm, ik ben er zelf ook wel actief in. Anders moet ik het altijd doen met de types die ik niet wilquote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik flirt wel, maar dat is pas nadat een man eerst op mij afstapt of iets.
Zou je denken he, maar neuh valt tegen eerlijk gezegd.quote:
Bovendien. Stilte-coupé not good.quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien dat iemand op het perron al aanspreken daarom een beter idee is; dan kun je het wellicht al een beetje sturen dat je naast haar komt te zitten. Weer een goede reden om op tijd te komen!
Cool story broquote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niets meer. Ik heb hem niet voor niets uitgetrokken.
Tofquote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sportkleding. Kom net vd tennisbaan
Zit ook veel relaxter als ie in slaaptoestand is toch?quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou je denken he, maar neuh valt tegen eerlijk gezegd.
Wanneer worden vrouwen nou eens zo geëmancipeerd dat het niet in 90% van de gevallen de mannen moeten zijn die erop af stappen, maakt het leven voor mij in ieder geval een stuk makkelijker.quote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Hmm, ik ben er zelf ook wel actief in. Anders moet ik het altijd doen met de types die ik niet wilIk heb liever zelf een beetje keus.
Slaaptoestand? Ik doe alleen aan stand-by.quote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zit ook veel relaxter als ie in slaaptoestand is toch?
Kijk, dat horen (Sinji en ik) graag.quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sportkleding. Kom net vd tennisbaan
Tja, zo is het nog met alles. Ze zijn geëmancipeerd, maar dan wel zo dat ze niet de lasten hebben maar wel de lusten.quote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wanneer worden vrouwen nou eens zo geëmancipeerd dat het niet in 90% van de gevallen de mannen moeten zijn die erop af stappen, maakt het leven voor mij in ieder geval een stuk makkelijker.
Nou, ik moet zeggen dat ik laatst nog een zeer aangenaam gesprek had met een meid. Het begon dat ze mij om een peuk vroeg (niet netjes aangezien peuken niet goedkoop zijn, maarja een mooie dame die zegt dat ze haar peuken kwijt was geraakt, waarheid of niet geef je er één), uiteindelijk monde dat in een gesprek uit tot de eindhalte aangezien we blijkbaar op dezelfde sportclub hebben gezeten. Jammer genoeg had ze een vriend en zou het op de lange termijn niet mijn type geweest zijn, maar het kán wel.quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bovendien. Stilte-coupé not good.
[..]
Cool story bro
Het gaat goed met me. Mijn tropische vis eet nu ook weer goed gelukkig, mijn dag kan niet meer stuk.
Ja, vooral de lustenquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, zo is het nog met alles. Ze zijn geëmancipeerd, maar dan wel zo dat ze niet de lasten hebben maar wel de lusten.
Vanochtend andere sportkleding aan ivm met mijn werk en gister ook sportkleding aan ivm hardlopen. Dus ik draag het wel vakerquote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kijk, dat horen (Sinji en ik) graag.
Ik geef ze daar geen ongelijk in eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, zo is het nog met alles. Ze zijn geëmancipeerd, maar dan wel zo dat ze niet de lasten hebben maar wel de lusten.
Dat kost wel stroomquote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Slaaptoestand? Ik doe alleen aan stand-by.
Ik biets ook soms peuken als ik uitga, maar iedereen vindt altijd dat ik raar rook dus dat doe ik maar niet meerquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik laatst nog een zeer aangenaam gesprek had met een meid. Het begon dat ze mij om een peuk vroeg (niet netjes aangezien peuken niet goedkoop zijn, maarja een mooie dame die zegt dat ze haar peuken kwijt was geraakt, waarheid of niet geef je er één), uiteindelijk monde dat in een gesprek uit tot de eindhalte aangezien we blijkbaar op dezelfde sportclub hebben gezeten. Jammer genoeg had ze een vriend en zou het op de lange termijn niet mijn type geweest zijn, maar het kán wel.
Waarom staan er geen foto's van jou in je fobo?quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vanochtend andere sportkleding aan ivm met mijn werk en gister ook sportkleding aan ivm hardlopen. Dus ik draag het wel vakerSoms draag ik ook een heel echt zwempak als ik baantjes ga trekken
En soms zo'n strak wielrenbroekje als ik mijn racefiets uit de berging trek. Dus de kans is vrij groot dat ik in sportkleding ben, want thuis zit een joggingsbroek en cappuchontrui ook het lekkerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |