die heb ik ook maar bij mij niet (op mijn iphone weet niet hoe t zit met android)quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef don-diablo het volgende:
De handschoenen van de H&M van 1,90 werken op zich ook.Als je je vinger maar goed over de telefoon haalt.
Ik heb ook een iPhone.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:25 schreef boskameel het volgende:
[..]
die heb ik ook maar bij mij niet (op mijn iphone weet niet hoe t zit met android)
Vingerloze handschoenen? Ik doe ze gewoon even uit als ik een bericht wil tikken, kleine moeite. Bovendien is het met leren handschoenen überhaupt redelijk onmogelijkquote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef J-Style. het volgende:
Zijn er ook handschoenen voor blackberrys?want met handschoenen aan druk je altijd een paar knopjes tegelijk in
die, gekocht bij Beverquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef don-diablo het volgende:
The North Face e-tip gloves. Werkt prima bij o.a. een iPhone en een Galaxy S.
Was je verdwaald en kwam je terecht in 2013?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:21 schreef Inverted_World het volgende:
Nokia Lumia's kunnen dit sowieso en daar heb je geen speciale handschoenen voor nodig.
Het is nog steeds zo, niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Was je verdwaald en kwam je terecht in 2013?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |