Ik wil best even lachen om de inzendingen! Of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Gillingham het volgende:
Is er animo voor een paintvraag?
Ben net iemand die z'n collectie MoTown-lp's niet wil inruilen voor CD's, blijkbaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Daarvoor hebben ze mp3's uitgevonden toch?
Hoeveel zijn er aanwezig?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Gillingham het volgende:
Is er animo voor een paintvraag?
Ook, als je zelf maar meedoet.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil best even lachen om de inzendingen! Of bedoelde je dat niet?
Dat zijn er dus in ieder geval drie?quote:
Dan eet je maar achter je pc'tje!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
moet ik net lunchen gaan ze painten
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
moet ik net lunchen gaan ze painten
Vier!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan eet je maar achter je pc'tje!
Nee, het was ook maar een vergelijking.quote:
twee minuten was precies genoeg voor mijn paintquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Gillingham het volgende:
Dopekoe gaat aan kop.
Jullie hebben nog tien minuten. Is dat genoeg voor iedereen?
Ik kom aanwandelen van mn trip naar de AH, zie ik paintvraag, ik denk kut kut kut, ik meteen rechts onder kijken, yes nog 3 minuten, moet lukkenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
twee minuten was precies genoeg voor mijn paint
SPOILER: dit was die van mij...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:54 schreef The_Substitute het volgende:
Toch nog even in een spoiler; zat te kloten met de instellingen.Niks mis mee!SPOILER: dit was die van mij...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Ik zat me al af te vragen wat dat wasquote:Op donderdag 10 november 2011 13:56 schreef Baszh het volgende:
Die voeten herkende je toch wel he
Ik was even onzeker of die scene wel pulp fiction was en niet een andere tarantino, maar klopt zie ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |