1 afkijken en over nadenken, dan is hij wel leuk. Vond het eerst ook een schijtfilmquote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1 en 2 heb ik afgezet. 3 ga ik niet eens aan beginnen.
Niet eens Patje nee?quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Monopoly het volgende:
Nu alleen Intronic nog unban en dan ben ik helemaal in mijn element.
haterquote:Op maandag 7 november 2011 23:57 schreef leeell het volgende:
ach, sowieso zijn de films altijd wel leuk met een vriendin/vriendengroep
blijft gewoon leuk vermaak
maar èchte films kijk je alleen zonder afleiding , maw. vriendin
niet weten wat One Flew Over The Cuckoo's Nest is![]()
daar heb ik haar een flinke uitbrander over gegeven
Neuh, ga ik niet aan beginnen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 afkijken en over nadenken, dan is hij wel leuk. Vond het eerst ook een schijtfilm
ik met juudquote:Op maandag 7 november 2011 23:59 schreef Splutje het volgende:
Wie heeft er net nog meer Knowing gekeken
Zie je over een half uurtjequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom ben ik nog wakker? ik ga slapen en morgenvroeg weer aan school werken, als een echte
trusten!
Dat je vaker beweert te gaan slapen en dan een half uurtje later weer terug bentquote:
he shit, valt toch mee de laatste tijd? dat was vroeger ergerquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat je vaker beweert te gaan slapen en dan een half uurtje later weer terug bent
latorrr, ik was gamen en nu slapen.quote:
Wakker blijven dan!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooi
Ik ben moe maar k mag niet meer slapen van mezelf
Maar ik ben moehoeee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wakker blijven dan!
Nog plannen voor vandaag dan?
En dan ook echt een half uur maar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga nog een halfuur slaap pakken besloot ik net.
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |