Rare conclusies hou jij erop na, raar vrouwmensquote:
IK? Nou ja zeg.quote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rare conclusies hou jij erop na, raar vrouwmens
je kan gewoon niet fietsen met je oostblokgenenquote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
En toch is het niet hetzelfde Artic, bij lange na niet
Wel batsenquote:Op maandag 7 november 2011 18:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan gewoon niet fietsen met je oostblokgenen
En dat moeten wij geloven?quote:
We geloven d´r niks van.quote:
Alsjeblieft niet...met je bijna 40 jaarquote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
Oh, nu moet ik zeker roepen 'Laat het me bewijzen!'
quote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet...met je bijna 40 jaar
pfff als je ouder bent dan de whisky die ik drink dan hoeft het al niet meerquote:
En dan veranderen je een lelijke heks?quote:
Oh zulk een wreed lotquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pfff als je ouder bent dan de whisky die ik drink dan hoeft het al niet meer
Uhuh, *poof*quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan veranderen je een lelijke heks?
ik zal me eens inhouden en aardig blijvenquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, want nu is ze een knappe heksquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik kan al batsen dus ik hoef het niet te leren op een oude fietsquote:
Or so you say..quote:Op maandag 7 november 2011 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan al batsen dus ik hoef het niet te leren op een oude fiets
zie de reviewsquote:
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan al batsen dus ik hoef het niet te leren op een oude fiets
De Heideroosjes heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef ArTiC het volgende:
hmmm nog ff wachten...misschien zo heideroosjes op 3fm
Af en toe te gek maar vaak ook mwah...quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
[..]
De Heideroosjes heb ik nooit leuk gevonden.
Ik vind het best leuke plantjesquote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw die snappen dat soort dingen ook nietquote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
[..]
mijn ex is geen vrouwquote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw die snappen dat soort dingen ook niet
Jij kan je zulke uitspraken niet veroorloven, lieve Tijn.quote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw die snappen dat soort dingen ook niet
quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij kan je zulke uitspraken niet veroorloven, lieve Tijn.
Jawel! Jeugdsentiment!quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar als je ooit aan de vrouw wil komen zul je iets genuanceerder uit de hoek moeten komen, het is maar een tip.quote:
Ook niet als ik er een smily bij doe?quote:Op maandag 7 november 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij kan je zulke uitspraken niet veroorloven, lieve Tijn.
Ik kan best genuanceerd zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar als je ooit aan de vrouw wil komen zul je iets genuanceerder uit de hoek moeten komen, het is maar een tip.
Nee.quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als ik er een smily bij doe?
Oke dan niet. Maar dan je heb geen smaakquote:
Ik geef het op.quote:Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet. Maar dan je heb geen smaak
Jij boft maar.quote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik had met mijn stomme kop afgesproken zondag (na een nacht dansen
) bij de parental unit te eten voor mijn verjaardag... Maar nu krijg ik dus biefstuk van pa's speciale adresje. Kijk, dan valt het al een stuk mee.
Ik snap heus wel wat je bedoeld en je hebt ook volkomen gelijk. Alleen ik kan het soms niet laten om zulke opmerkingen te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |