Obama wordt betaald door Goldman Sachs.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
En waar slaat dat op met joden. Meteen de joden de schuld geven. De politieke macht van joden in de USA wordt zwaar overschat. Ze hebben invloed, maar niet op alles.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Obama wordt betaald door Goldman Sachs.
Goldman Sachs = joden
Denk dat je je meer moet gaan verdiepen in de politiek van de USA voordat je dit soort dingen gaat zeggen én tegelijkertijd republikeinen steunt.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:51 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]![]()
En Obama is een verlengstuk van Bush. Doel: De wereldmacht hebben en alle landen die in de weg staan opruimen.
Ik heb het niet eens zozeer over de politiek van de USA, meer wat erachter zit. Maar goed, dat is off topic.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat je je meer moet gaan verdiepen in de politiek van de USA voordat je dit soort dingen gaat zeggen én tegelijkertijd republikeinen steunt.
Geloof me, Obama is een stuk minder erg dan bijv. Ron Paul.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:52 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens zozeer over de politiek van de USA, meer wat erachter zit. Maar goed, dat is off topic.
Maar het kwalijkste vind ik dat Obama is verbonden met een (ondergronds) machtssysteem die een kunstmatig systeem in stand probeert te houden. En dat voor het eigen belang van een select groepje mensen (de zogenoemde "Elite"). Ron Paul, daarentegen, wil dat systeem juist aanpakken. En dit heeft voor mij meer prioriteit. Ik ben absoluut geen Republikein. Ik heb gewoon het gevoel dat dit het beste beste gaat zijn voor de mensheid. Dus zet ik bepaalde individuele waarden opzij.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geloof me, Obama is een stuk minder erg dan bijv. Ron Paul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |