Met laxeermiddelen raak je alleen vocht en darminhoud kwijt. Geen vet. Je blijft dus dik met laxeermiddelen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:59 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
ik ben dik
en ik eet gezond
soms een chocolaatje teveel
Dat laxeermiddel gaat er wel voor zorgen dat je niet aankomt van chocolade jaquote:Op maandag 7 november 2011 16:59 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
ik ben dik
en ik eet gezond
soms een chocolaatje teveel
als je dat wilt kun je net zo goed niet eten.quote:Op maandag 7 november 2011 17:00 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
als ik het gebruik na me eten komt het er dan gelijk uit?
Ja 5 seconden dan sproeipoep pfffrrr dit dat allesquote:Op maandag 7 november 2011 17:00 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
Ja, wel even een plastic zakkie onder je anus, floept er in een keer uitquote:Op maandag 7 november 2011 17:00 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
Serieus? Prima!quote:
Je gaat aan de diarree. Wat dus inhoud dat je heel veel vocht in 1x verliest en je geen voedingsstoffen kan opnemen. Superslecht dus. Ookal drink je er veel bij, niet doen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:00 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
een haiku troll nog wel ...quote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef Seam het volgende:
Troll jongens, kijk haar geschiedenis eens
Je meent hetquote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef Seam het volgende:
Troll jongens, kijk haar geschiedenis eens
tja, het klopt wel wat je zegt, maar als je echt vet wilt metaboliseren (dus binnen een paar weken resultaat wilt boeken), dan moet je sowieso meer dan 30 minuten per work out sessie intensief bewegen. De energie van de eerste 30 minuten zal niet van je vet komen namelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 17:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Serieus? Prima!
Ligt het niet aan één of andere stofwisselingsziekte, dan is het gewoon een kwestie van regelmatig oefenen.
Koop een spelcomputer en een dansmat en ga minstens 15 minuten per dag oefenen.
Het ziet er niet uit, maar je gaat er ontzettend van afvallen en conditie van krijgen. Binnen een jaar ben je topfit.
Ga naar de sportschool en houdt dit vol ongeacht wat iedereen denkt
Koop een roeitrainer en beul je 10 minuten per dag af op dat ding.
Sport+ veelvoudig gebruik van laxeermiddelen gaat niet samen nee.quote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
oke dus als ik die pil neem word ik ook zwak?
want ik sport ook
Het is niet zo hoor, de andere liegen gewoon en zijn jaloers, je kunt ze gewoon gebruikenquote:Op maandag 7 november 2011 17:10 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
dan gooi ik ze maar weg
ik wil geen diarree en de hele dag poepen
als dat niet zo is
dan gebruik ik ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |