ja denk ik ook want het zag er heftig uit maar toen ik langs kwam zag ik geen auto of wat staan. Wel helemaal bloed over hele straatquote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ieuw.
Daar is vast wel meer gebeurd dan alleen van de fiets gevallen ...
Ja kut is dat hè?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee ik moet nog beginnenik wou al begiinen maar interessante discussie in GRTD
Je zit trouwens in de verkeerde SCquote:
haha ja maar ge zingen zo haten dus was wel interessant maar moest ik eigenlijk niet doen neequote:Op donderdag 1 december 2011 14:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je zit trouwens in de verkeerde SC
"Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben."
Jij hebt nog zat te doen.
Als jij al je haters moet gaan antwoorden ben je 24/7 bezig volgens mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha ja maar ge zingen zo haten dus was wel interessant maar moest ik eigenlijk niet doen neenu namelijk uur verder
haha klopt! maar ik ben nu wel klaar met huiswerkquote:Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als jij al je haters moet gaan antwoorden ben je 24/7 bezig volgens mij.
Op zich goed advies, maar je vergeet een klein detail: er is een onbeperkte hoeveelheid nieuwe haters.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Je moet je niet steeds zo laten opfokken door die haters.
Dan gaat de lol er vanzelf af bij hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |