'zeg flikker eens op'quote:
ik had deze geruststelling net nodig, wat een opluchtingquote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef Integraalfiets het volgende:
Mensen rustig. Het was een grapjeIk ben er mee gestopt toen Yvonne binnen kwam vallen. Ik hoef geen problemen ofzo hoor. Rustig.
kusje op je tranenquote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SORRY!!!!![]()
![]()
nu laat je me huilen,
Alle klootzakjes die gaan kutten of SC'en in dit topic wachten hetzelfde lot als TS.quote:Op zondag 27 november 2011 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar wat gaat er gebeuren met dit topic?
Sommige..quote:Op zondag 27 november 2011 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Sterkte in deze zware tijd Zweetteef, we missen je
haters op jouquote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik was gister al terug maar toen zat hier nog slotje op door de haters
Maar je bent gelukkig terugquote:Op maandag 28 november 2011 17:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
zeker ze smeren me ban aan, en zelfs pm dm ban !!!
uitgesloten voor mbo´ers dit topicquote:Op maandag 28 november 2011 17:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ging vandaag zo naar school en ja dat was mijn verhaal wel weer
ik deed basisschool weet je nog wel teefjequote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
uitgesloten voor mbo´ers dit topic
quote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
uitgesloten voor mbo´ers dit topic
quote:Op maandag 28 november 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik deed basisschool weet je nog wel teefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |