Ach, zag gisteren een papa aan z'n zoontje (zeker niet veel ouder dan 9 ofzo) beloven dat ze meteen MW3 zouden gaan kopen als ie uitkwam. *want die poster in de winkel was wel erg stoer, en de vorige delen ook*quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Bf3 is 16+ Terug naar de lego jij!
Hier hetzelfdequote:Op maandag 7 november 2011 19:10 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik word gekickt als ik probeer te joinen..
maar goed ook, i3d servers laggen altijd als een motherfucker...quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
... Echt ben helemaal klaar met i3D.
Nooit problemen gehad met de BoF-server, behalve nu waar niemand er op komtquote:Op maandag 7 november 2011 19:23 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
maar goed ook, i3d servers laggen altijd als een motherfucker...
Same, had nooit lag ofzo.quote:Op maandag 7 november 2011 19:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met de BoF-server, behalve nu waar niemand er op komt
AA is toch het laatste wat je uit wil zetten..quote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb hier zelf ook een, en daarmee speel ik alles op ultra in 1900x1280. Alleen AA moet wel uit, of in iedergeval op low.
i3dquote:Op maandag 7 november 2011 19:33 schreef Catch_me het volgende:
I3D zijn echt slechte servers ja. Heb er ooit een day of defeat source server gehost, man man man wat een drama. Van ellelange laadtijden, tot verschrikkelijke lag toe.
Eens en nooit meer die troep van hun.
Leuk weetje trouwens: i3d host bijna alle xbox live activiteiten zoals matchmaking, servers en lobbies, vandaar dat online gamen op een console ook zo kut is![]()
![]()
sterker nog, bijna alle Nederlandse hosters kopen in bij i3D..quote:Op maandag 7 november 2011 19:33 schreef Catch_me het volgende:
I3D zijn echt slechte servers ja. Heb er ooit een day of defeat source server gehost, man man man wat een drama. Van ellelange laadtijden, tot verschrikkelijke lag toe.
Eens en nooit meer die troep van hun.
Leuk weetje trouwens: i3d host bijna alle xbox live activiteiten zoals matchmaking, servers en lobbies, vandaar dat online gamen op een console ook zo kut is![]()
![]()
Ben em ook aant kijkenquote:Op maandag 7 november 2011 19:29 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga ondertussen wel even The Walking Dead kijken, kom daarna wel weer even kijken of er gegamed kan worden
Hij ligt er nu weer uit.quote:Op maandag 7 november 2011 19:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
sterker nog, bijna alle Nederlandse hosters kopen in bij i3D..
Ze zijn een van de grootste ter wereld maar daar moet de klant voor boeten blijkbaar.Ik heb aangegeven dat indien er nog een crash volgt deze week dat ik ze schriftelijk in gebreken ga stellen om zo het contract te kunnen ontbinden.
we zijn bezig met een volledige reboot na shut-down. PB is door i3D niet geupdate na de reinstall maar PB uit wil ook niet helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |