Nou, volgens de fysio kan er een stukje hebben gezeten ergens die ze hebben gemist.quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar even een domme vraag
ze hebben de handel toch open gehad. dan zouden ze toch gezien moeten hebben of er nog stukjes bot los waren?
Nou ik hoop maar dat ze dat kunnen vinden , dan weet je tenminste de oorzaak, want anders kan het lang duren voor ze weten waar die pijn van komt.quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, volgens de fysio kan er een stukje hebben gezeten ergens die ze hebben gemist.
ja, breek me de bek niet openquote:Op maandag 7 november 2011 19:28 schreef indaha het volgende:
[
[..]
Nou ik hoop maar dat ze dat kunnen vinden , dan weet je tenminste de oorzaak, want anders kan het lang duren voor ze weten waar die pijn van komt.
Maar wat lang eer je bij de dokter terecht kan zeg
Ach ja zo gaat dat. Ik moet ook telkens 1.5/2 maanden wachten voor een nieuwe afspraak bij de MDL arts. Beetje jammer is dat.quote:Op maandag 7 november 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, breek me de bek niet opendie CT kon wel snel, maar die afspraak niet. Toch ook hoerig
En ze zoeken het maar uit. Al moeten ze zoeken tot ze een ons wegen.
Ja idd mijn man staat op de operatiewachtlijst en dat zal ook wel december worden terwijl hij als spoed staat en ik belde vandaag voor een afspraak met mijn huisarts, nou dat was deze week niet haalbaar ik kan wel donderdag bij een vervanger terechtquote:Op maandag 7 november 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach ja zo gaat dat. Ik moet ook telkens 1.5/2 maanden wachten voor een nieuwe afspraak bij de MDL arts. Beetje jammer is dat.
Jeetje je man moet dus ook met al die pijn gewoon zo lang doorlopen, das ook niet wat...quote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd mijn man staat op de operatiewachtlijst en dat zal ook wel december worden terwijl hij als spoed staat en ik belde vandaag voor een afspraak met mijn huisarts, nou dat was deze week niet haalbaar ik kan wel donderdag bij een vervanger terecht
Ooh neuh, bij de internist heb ik dat niet. Als ik die bel dat ik last heb kan ik v/d week nog langskomen. Ws morgen al. Mijn internist is keitof. Die vroeg ik laatst om ocy want de HA wilde dat niet meer voorschrijven omdat ze bang was voor verslaving (ik gebruik het zeldenquote:Op maandag 7 november 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach ja zo gaat dat. Ik moet ook telkens 1.5/2 maanden wachten voor een nieuwe afspraak bij de MDL arts. Beetje jammer is dat.
Ziet er lekker uit,quote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef Croli het volgende:
Zo router even koude reset gegeven, nu weer internet!
Dus zoals beloofd, de foto's van het diner afgelopen zaterdag:
Voor: drie amuses van gerookte kip:
[ afbeelding ]
Hoofd: Ossenhaas met bloemkoolpuree (afgemaakt met truffelolie), peterselie aardappeltjes en worteltjes en een rode wijn saus. ( de opmaak had netter gekund... maar ik wilde niet dat het eten koud werd
[ afbeelding ]
Na: Chocolade taartje (had moeten smelten, deed ie niet, heeft iets te lang in de oven gestaan...) met zelfgemaakte frambozensorbet
[ afbeelding ]
Dat voor die operatie als spoed is belachelijk lang. Mijn CT is ook met spoed. Nou, die kan dus Vrijdag al.quote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd mijn man staat op de operatiewachtlijst en dat zal ook wel december worden terwijl hij als spoed staat en ik belde vandaag voor een afspraak met mijn huisarts, nou dat was deze week niet haalbaar ik kan wel donderdag bij een vervanger terecht
Mooiquote:Op maandag 7 november 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
CP gebeld, Greys had gelijk. Ze controleren niet. Chip is alleen als hij wegloopt dat ze hem kunnen terug brengen (nou a) hij loopt niet weg en b) hij heeft een ketting met zijn nr om) en rabies controleren ze ook niet. Mocht hij hondsdolheid hebben of gebeten worden door iets met hondsdolheid of iemand bijten oid, dan zijn de gevolgen geheel voor mezelf.
Nou, prima joh.
Nee.quote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
Ha Cat , heb je gelezen dat Tommie en Ollie watjes zijn , die bij een beetje kou stiekem binnen komen liggen ronken
Nope is puur hobbykoken!quote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit,heb je een koksopleiding gehad of is dit puur hobbykoken?
Ziet er geweldig en lekker uit!quote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef Croli het volgende:
Zo router even koude reset gegeven, nu weer internet!
Dus zoals beloofd, de foto's van het diner afgelopen zaterdag:
Voor: drie amuses van gerookte kip:
[ afbeelding ]
Hoofd: Ossenhaas met bloemkoolpuree (afgemaakt met truffelolie), peterselie aardappeltjes en worteltjes en een rode wijn saus. ( de opmaak had netter gekund... maar ik wilde niet dat het eten koud werd
[ afbeelding ]
Na: Chocolade taartje (had moeten smelten, deed ie niet, heeft iets te lang in de oven gestaan...) met zelfgemaakte frambozensorbet
[ afbeelding ]
Ja , maar we hebben net speciaal voor hun met spoed de tuin afgemaakt dus ze moeten en zullen ervan genieten hoorquote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Gezellig he?Ik merk aan mijn katten ook weer dat het kouder is. Gezelschap.
Ooh daar ben ik altijd snel mee afgewerkt. Vroeger had ik er zoeen. "Ja waarvoor komt u?"quote:Op maandag 7 november 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
Ja idd, het is voor mij niet echt dringend maar meer vervelend, anders was ik gewoon naar de huisartsenpost gegaan, want die assistente (eentje maar hier hoor, de ander is geweldig) meent dat zij wel even zal bepalen wat dringend is en ik ga haast nooit naar de dokter dus als ik bel heb ik echt wel iets.
Uiteraard.quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja , maar we hebben net speciaal voor hun met spoed de tuin afgemaakt dus ze moeten en zullen ervan genieten hoor![]()
En je snapt toch wel dat toen vanavond de poortjes dichtgingen omdat het donker werd, ze ineens naar buiten wilden
Ziet er inderdaad geweldig uit!quote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziet er geweldig en lekker uit!
Vraagje, heb jij een vleesthermometer ofzo? Ik vind het altijd lastig inschatten wanneer bepaald vlees nog mooi rose is van binnen, dus dan snijd ik er altijd maar inFout natuurlijk.
Ik had alleen als ik jou was nog even het vleessap weggeveegd met een keukenpapiertje van de borden snel, dan had het er nóg mooier uitgezienMaar da's een kleinigheidje! Ik doe het je sowieso niet na.
Jah. En Mo wil toch wel graag. Lekker met beer door de bossen sjouwen, lekker in Maastricht en Antwerpen kijken, lekker uitgebreid ergens dineren, ect. Nou, prima. En wij beide blij want beer kan meequote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
Ze 'moeten' zoiets wel in hun voorwaarden hebben staan om allerlei toestanden en aansprakelijkheden enzo te voorkomen. Maar in de praktijk heb je er echt bar weinig last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |