Waar hejje geboekt?quote:Op maandag 7 november 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah. En Mo wil toch wel graag. Lekker met beer door de bossen sjouwen, lekker in Maastricht en Antwerpen kijken, lekker uitgebreid ergens dineren, ect. Nou, prima. En wij beide blij want beer kan meeGekke lobbes.
Heb een vleestermometer inderdaad. Was wel een klus om het vlees goed warm te krijgen. Het advies van de slager bleek enorm niet te kloppen!!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziet er geweldig en lekker uit!
Vraagje, heb jij een vleesthermometer ofzo? Ik vind het altijd lastig inschatten wanneer bepaald vlees nog mooi rose is van binnen, dus dan snijd ik er altijd maar inFout natuurlijk.
Ik had alleen als ik jou was nog even het vleessap weggeveegd met een keukenpapiertje van de borden snel, dan had het er nóg mooier uitgezienMaar da's een kleinigheidje! Ik doe het je sowieso niet na.
Ja eigenlijk zou ik dat idd moeten doenquote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh daar ben ik altijd snel mee afgewerkt. Vroeger had ik er zoeen. "Ja waarvoor komt u?"
-Ik hoest me de pleuris en het komt niet los + dat ik bijna geen lucht krijg dus ik denk bronchitus
"Volgende week vrijdag"
-Pardon? Ik ga toch niet half stikkend nog een week doorbrengen
"Ja dit is niet dringend"
-Oke, weet je wat, ik kom wel even langslopen nu, en dan zal ik wel ff in de wachtkamer wachten totdat de arts iemand haalt en het er dan even met de arts over hebben, oke?
"Morgen 10:30."
-Prima. Doei.
Nog niks, voucher moet nog binnenkomen want 75 euro kortingquote:
Pssst Antwerpen is Belgie en daar mag Baloe niet komenquote:Op maandag 7 november 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah. En Mo wil toch wel graag. Lekker met beer door de bossen sjouwen, lekker in Maastricht en Antwerpen kijken, lekker uitgebreid ergens dineren, ect. Nou, prima. En wij beide blij want beer kan meeGekke lobbes.
Laat ik het anders formuleren: waar denk je aan om te boeken? Apeldoorn?quote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niks, voucher moet nog binnenkomen want 75 euro korting
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/heijderbosquote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: waar denk je aan om te boeken? Apeldoorn?
kloptquote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Pssst Antwerpen is Belgie en daar mag Baloe niet komen
Ik ben daar een paar geleden al mee opgehouden; ik heb alleen m'n Dierenthuispoesje nog maar.quote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Zo, ik ben even een lijst aan het maken van de goede doelen voor wie er maandelijks geld van mijn rekening af gaat. Even een stapje terugPaar al opgezegd en ook heel snel een bevestiging van gekregen, netjes. De rest morgen even opzeggen.
Als ik weer ruimer in mijn centjes kom, zie ik wel weer wat ik ga steunen
Steun jij serieus dingen? Afgezien van dth? Wat dan? En ja, ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Zo, ik ben even een lijst aan het maken van de goede doelen voor wie er maandelijks geld van mijn rekening af gaat. Even een stapje terugPaar al opgezegd en ook heel snel een bevestiging van gekregen, netjes. De rest morgen even opzeggen.
Als ik weer ruimer in mijn centjes kom, zie ik wel weer wat ik ga steunen
Preciesquote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben daar een paar geleden al mee opgehouden; ik heb alleen m'n Dierenthuispoesje nog maar.
De andere acties steun ik wel als ze aan de deur komen, maar die maandelijkse afschrijvingen had ik geen zin meer in
Ik steunde Amref Flying Doctors, CliniClowns, Dierenthuis, Stichting Dierenhulp sowieso allemaal via maandelijkse afschrijvingen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Steun jij serieus dingen? Afgezien van dth? Wat dan? En ja, ik ben nieuwsgierig
Ik steun geen moer van de gewone "goede"doelen.
Nais! Leuk park, briljant zwembad.quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/heijderbos
Jep. Nou ja, niet uitgebreid bestudeerd, wel gezien dat er nog flink wat op staat (300-nogwat).quote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu je toch bezig bent he?
Heb je die ene rekening nog wel es gechecked lately?
Wauw! Ik heb altijd twee goede doelen die ik steun (wissel elk jaar door) en aan de deur krijgt iedereen wat.quote:Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik steunde Amref Flying Doctors, CliniClowns, Dierenthuis, Stichting Dierenhulp sowieso allemaal via maandelijkse afschrijvingen.
En verder dus aan de deur, de collectes.
Ik heb alles met maandelijkse afschrijvingen afgezegd. En even speuren of ik er nog meer heb
Dat is nog ruim 5 kwartier rijden naar Maastricht he?quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/heijderbos
Maar als je elk jaar wisselt, dan blijf je toch aan de gang met opzeggen enzo?quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Ik heb altijd twee goede doelen die ik steun (wissel elk jaar door) en aan de deur krijgt iedereen wat.
Vorige week ook nog een Pink ribbon goodie pakket gekocht (smeerseltjes, tas, ketting etc waarvoor je een vrijwillige donatie mocht doen) en een Pink Ribbon armband gekocht.
Misschien dat het KWF op mijn lijstje komt binnenkort.![]()
Maar verder
300?quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jep. Nou ja, niet uitgebreid bestudeerd, wel gezien dat er nog flink wat op staat (300-nogwat).
Dus we moeten even kijken wat we daarmee doen, of we doorgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |