Ik dacht 1?quote:Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef senesta het volgende:
Hoe lang is zo'n rabies enting geldig eigenlijk? Ik zie net dat ET wel rabies geent is.
Brrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok, wat er met may precies was geen idee, maar ze had geen rode bloedcel meer over, die werden aangemaskt en meteen vernietigd,.ze is 10 dagen opgenomen geweest. Kon niet eens meer lopen, zo verzwakt.en mager, daarna weken gelopen alsof ze net uit narcose kwam door zwakheid en ze eas knalgeel door op hol geslagen gal en lever (nu nog spuugt ze knalgeel als ze.spuugt)
Levertje naar de knoppenquote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok, wat er met may precies was geen idee, maar ze had geen rode bloedcel meer over, die werden aangemaskt en meteen vernietigd,.ze is 10 dagen opgenomen geweest. Kon niet eens meer lopen, zo verzwakt.en mager, daarna weken gelopen alsof ze net uit narcose kwam door zwakheid en ze eas knalgeel door op hol geslagen gal en lever (nu nog spuugt ze knalgeel als ze.spuugt)
quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee ik denk zelfs dat ze dat bij de post niet weten want die weten niks
Het is onnodig. Dat in eerste instantie. In principe overenten we in Nederland zelfs. Het schijnt zelfs dat in landen waar 2 jaarlijks en 3 jaarlijk ingeent word ook veel minder FIP gevallen zijn. Nou wil ik niet zeggen dat ze van inenten FIP krijgen maar ik geloof wel dat overenten ook iets met het afweersysteem doet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:02 schreef Oognip het volgende:
Senes, doe jij je katten niet meer jaarlijks voor kattenziekte en niesziekte enten omdat je bang bent voor tumoren of gewoon omdat het niet nodig is om jaarlijks tegen kattenziekte te enten?
Jij doet toch wel jaarlijks enten tegen niesziekte?
Is het nou zo dat er tumoren op de plek van de enting kunnen ontstaan door het prikje of door wat er in het prikje zit? Indien het laatste dan maakt het toch niet uit of je ze nu jaarlijks tegen kattenziekte ent of niet.
Zucht. Afijn, het zal wel limburg worden danquote:Op maandag 7 november 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja t zijn losers die van de post.
En zie je wel dat ik je niet loop te fokken over die entingen
quote:Op maandag 7 november 2011 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zucht. Afijn, het zal wel limburg worden dan
Ja, lach maar. Is er uberhaupt wat te doen in Limburg?quote:
Gevonden!quote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht 1?
http://www.dierennieuws.nl/forum/smf/index.php?topic=1953.0
3, na 2005
oh-ohland is dat toch?quote:Op maandag 7 november 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Is er uberhaupt wat te doen in Limburg?
Nee, das maastricht. Dit is in de buurt van Venloquote:
Is er serieus in de buurt van Venlo wat nuttigs te doen? Groot centrum oid? Of weet ik het.quote:
Ja nee daar zit ik op te wachten.quote:Op maandag 7 november 2011 15:25 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat ze wel paard en wagen ritjes hebben en zo Q
quote:
En BoeBoe ervoorquote:Op maandag 7 november 2011 15:31 schreef senesta het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik kon het laten, ik zag jullie al helemaal voor me zo naast elkaar in een huifkar
Ja, daar zijn wij volgens mij ook ooit eens geweest, dacht ik.quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef Barbaaf het volgende:
Al heb ik ooit, in de jaren '70, een weekje in een bungalowpark van (toen nog) Sporthuis Centrum gezeten, volges mij in Reuver. We hadden ook een hond en daar was 't mooi wandelen. Volgens mij heette het de Lommerbergen
Als ze daar achterin een tap hebben verstopt zal Q. geen bezwaar hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef senesta het volgende:
Oh ze zijn al iets meegegaan met hun tijd Q
[ afbeelding ]
Ja, is ook zo, met kinderen is het ideaal. Samara vraagt al voor we de stad uit zijn hoe ver het nog is dus buitenland zie ik nog even niet zittenquote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso , Centerparcs![]()
Das leuk voor mensen met kleine kids of van die gezapige vijftigplussers die de hele dag willen kaarten en fietsen en wandelen met die stomme kutstokken van ze
Ja, het was dat of niksquote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Das leuk voor mensen met kleine kids of van die gezapige vijftigplussers die de hele dag willen kaarten en fietsen en wandelen met die stomme kutstokken van ze
EN met rugzak EN heuptasjes.... geil!!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EN met rugzak EN heuptasjes.... geil!!!!!
Nja maar even aangifte doen denk ik.quote:
waar, wanneer geen idee wie?quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja maar even aangifte doen denk ik.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja maar even aangifte doen denk ik.
Ik heb het doosje en zo nogquote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Vergeet niet imei(?)nummer mee te nemen.
Is toch leuk! Gewoon ff lekker eruit, andere omgeving, beetje rondkijken daar... Lekker belangrijk dat er weinig te doen is; je gaat toch geen drie wekenquote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
Ja, het was dat of nikswant mo gaat niet ergens anders heen vooralsnog
Maar goed, idd we kunnen altij naar maastrischt oid rijden
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Niks mis met Centerparcs hoor Q, of ander bungalowpark. Ligt helemaal aan je gezelschap en of je jezelf een beetje kunt vermaken. Ik heb het er als kind altijd leuk gevonden, maar met wat leuke vrienden in zo'n huisje heb ik me ook altijd meer dan prima vermaakt.
Hell, met tof gezelschap en wat drank is zelfs het bowlen daar best te doenLigt puur aan je eigen instelling. Ik vind het altijd al leuk om er heen te rijden, in een andere omgeving te zijn. Neem je zo'n huisje met een bubbelbad
Roompot heeft ook altijd wel leuke parken en soms ook huisjes met bubbelbad enzo.
Precies! Q gaat overdag lekker met Boe wandelen en 's avonds zuipen en MM bruut te grazen nemen in het bubbelbadquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is toch leuk! Gewoon ff lekker eruit, andere omgeving, beetje rondkijken daar... Lekker belangrijk dat er weinig te doen is; je gaat toch geen drie weken
Tsja, hij heeft wel een vermoeden wie maar ja...quote:Op maandag 7 november 2011 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar, wanneer geen idee wie?
Hoe kan zijn foon worden gejat? Heeft ie hem niet in zijn broekzak?
De mijne zit of in mijn broekzak of ligt voor mijn neus op tafel, dan kan ik er iig nog mee twitteren
Het was een heerlijk weekendquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Niks mis met Centerparcs hoor Q, of ander bungalowpark. Ligt helemaal aan je gezelschap en of je jezelf een beetje kunt vermaken. Ik heb het er als kind altijd leuk gevonden, maar met wat leuke vrienden in zo'n huisje heb ik me ook altijd meer dan prima vermaakt.
Hell, met tof gezelschap en wat drank is zelfs het bowlen daar best te doenLigt puur aan je eigen instelling. Ik vind het altijd al leuk om er heen te rijden, in een andere omgeving te zijn. Neem je zo'n huisje met een bubbelbad
Roompot heeft ook altijd wel leuke parken en soms ook huisjes met bubbelbad enzo.
Maar de actie die je moet ondernemen is dus puur doorbellen hoe duur ze waren, de rest regelen zij? Da's nog te overzien. Maar wel raar hoe hij het zegt jaquote:Op maandag 7 november 2011 16:25 schreef Maes het volgende:
Ik werd gebeld door iemand van school om te zeggen dat ik morgen tussen half 9 en 9 R haar mentor moet bellen om door te geven hoe duur de handschoenen waren. Zij zorgen dan dat ze het geld van de ouders krijgen van de jongen die ze kapot heeft gemaakt. Zegt die man tegen mij: Begrijpt u het? U moet dus zelf aktie ondernemen anders krijgt u niks.
Foeiquote:Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef senesta het volgende:
Tsss, ik was Q gewoon een beetje aan het pesten![]()
En hé, een huifkar kan misschien ook best tof zijn!
quote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de actie die je moet ondernemen is dus puur doorbellen hoe duur ze waren, de rest regelen zij? Da's nog te overzien. Maar wel raar hoe hij het zegt ja
Ik ben nu voor de zoveelste keer een echt grote kluif van Biet kwijtWaar laat ze die dingen? zoek me een ongeluk en hij was echt nog lang niet op. Volgens mij heeft ze ergens een stiekem luik waar ze ze bewaart..
Ja ons wijvenweekend toen was ook zo leukquote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Het was een heerlijk weekendEn dat vonden de hondjes ook
Heb je tussen de kussen van de bank gekeken? Die hondquote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de actie die je moet ondernemen is dus puur doorbellen hoe duur ze waren, de rest regelen zij? Da's nog te overzien. Maar wel raar hoe hij het zegt ja
Ik ben nu voor de zoveelste keer een echt grote kluif van Biet kwijtWaar laat ze die dingen? zoek me een ongeluk en hij was echt nog lang niet op. Volgens mij heeft ze ergens een stiekem luik waar ze ze bewaart..
Ik ga zo even met een zaklamp zoekenquote:
Geen idee, nooit met S en honden gegaan.quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ook alleen met je vent en de honden Greys?
Ik had het specifiek over Centerparcs, Landall is meestal al snel een stuk luxer.
Deze heeft ze vaker en doet ze een dag of drie mee. Vanmorgen nieuwe gehad en nu wegquote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Kees doet er soms weken mee en dan eet ze ze ineens heel snel op, dus ze kunnen ook echt weg zijn hoor, ik koop megabotten die bijna even groot zijn als de hond
Oh had ik dan niet meegekregen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Naja in Landal zit je in elk geval niet zo hutjemutje op elkaar als in veel van die Centerparcs dingen, maar MM wil persé Centerparcs
Ik ga volgens mij helemaal nietquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is toch leuk! Gewoon ff lekker eruit, andere omgeving, beetje rondkijken daar... Lekker belangrijk dat er weinig te doen is; je gaat toch geen drie weken
Ik zou die persoon even opwachten en bedreigenquote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja, hij heeft wel een vermoeden wie maar ja...
Hij was er mee aan het spelen, legde hem aan het einde van de les voor hem neer om zijn sleutels in zijn broekzak te pakken. Op dat moment trok de leraar de aandacht met een grappig filmpje op de beamer of zo en daar keek hij naar. Toen hij zijn mobiel weer wilde pakken was hij weg. In eerste instantie dacht hij dat hij hem al in zijn broekzak had gedaan maar dat bleek in de pauze dus niet zo te zijn. Hij is meteen naar zijn leraar en het hoofd van de school gegaan, daar hebben ze nog geprobeerd hem te bellen maar dat lukt natuurlijk niet, telefoon is uit.
Er zit een wachtwoord op de telefoon dus de kans is groot dat ze er niet inkomen, ze zullen hem wel gewoon dumpen dan ergens denk ikOf uit elkaar slopen.
Denk er gewoon ff een avondje niet aan johquote:Op maandag 7 november 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga volgens mij helemaal nietIk zie er nu al tegen op, plus dat als ik in NL ga, Baloe ook verplicht gechipt moet worden. Gaat het ff niet?:') ik stuur die voucher wel terug, ik ben er nu al klaar mee
Echt is niet veel aan neequote:Op maandag 7 november 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Echt is echt niks he, nog minder dan Venlo
Ja ding is perse voor centerparcs. Ik zal mo eens vragen, want anders doe ik Baloe een weekend bij mijn ouders en dan doe ik wel een weekend london met Moquote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk er gewoon ff een avondje niet aan johSnap dat je cranky bent van al dat geneuzel.
Wat is het voor voucher, is die dus perse voor CenterParcs?
En geen hond () die controleert op zo'n park of je hond gechipt is hoor. Toen Bink nog niet gechipt was ging ze ook zo vaak mee naar zo'n park.
Nee johquote:Op maandag 7 november 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ding is perse voor centerparcs. Ik zal mo eens vragen, want anders doe ik Baloe een weekend bij mijn ouders en dan doe ik wel een weekend london met Mo
Ik ben al helemaal klaar met dat centerparcs gelul en dat enten en chippen
Ja, nou, ik ben er klaar mee. Want er is ook geen reet te doen. Plus dat als ze bij de receptie mijn entingboekje willen zien en hij niet ge-ent is ik het park niet opkom = weg geldquote:Op maandag 7 november 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar in NL zelf is de kans dat ze contoleren echt minimaal en bovendien kunnen ze je dan hooguit de toegang ontzeggen, in het buitenland nemen ze je hond in beslag, dat is wel een ander risico wat je dan neemt , hoe klein de kans daar ook mag zijn!
Die voucher kan ik terug sturen. Maar ik hoef al niet meer naar een parkquote:Op maandag 7 november 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee johDat risico kan je écht wel nemen, volgens mij is er nog nooit een hond gecheckt op chip in CenterParcs!
En daarbij zou je kunnen overwegen om die chip gewoon wél nog te doen, daar hebben ze echt nul/amper last van.
Is het een enorme korting voor CenterParcs?
Op welk bedrag kom je met die korting ongeveer voor een midweek daar? Wil je dat kwijt? Want dan wil ik wel eens kijken of je voor hetzelfde geld ook een midweek in een ander park kunt krijgen, dan bewaar je die voucher gewoon! En wanneer wilde je ook alweer ongeveer?
Midweekquote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die voucher kan ik terug sturen. Maar ik hoef al niet meer naar een parkwant hier in NL (althans daar bij CP) is er geen fuck te doen.
Totaalbedrag ¤ 288,02 - 75 euro voucher. 213 euro voor een midweek. 19 t/m 23 dec.
AAAARG
Ja, via ing rentepunten. Waarde = 150 euro voor 75 doekoe. Maar die kan gewoon terug hoor. Ze maken me misschien niks, maar als ze wel mijn boekje willen zien en er is geen rabies dan kom ik het park niet op isquote:Op maandag 7 november 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Had je die voucher zelf gekocht dan?
Mocht je nog eens iets kopen kijk dan even goed naar de voorwaarden met huisdieren en zo![]()
Maar ik zou in NL gewoon wel naar zo een Centerparcs ding gaan hoor, die maken je niks!
Al die hoerige parken hebben die eisen. Ze stikken er maar in.quote:Op maandag 7 november 2011 17:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Midweek
ma 17-12-12 -
vr 21-12-12 1 x 2 p., Original VIP , (LH709)
Sunparks Limburgse Peel (NL)
¤ 219
Huisdieren
Het meenemen van een huisdier is toegestaan in een beperkt
aantal villa*s (maximaal 2 huisdieren per villa*). Bij boeking
moeten de huisdieren aangemeld worden. Indien u dit nalaat
kunnen wij u alleen toelaten wanneer er nog villas voorzien
voor huisdieren beschikbaar zijn. Bovendien betaalt u ¤ 12,50
wijzigingskosten. Huisdieren zijn niet toegestaan in de centrale
voorzieningen, Park Center, Aquafun en in hotels en hotelappartementen.
Uw huisdier dient vrij te zijn van enig ongedierte
en u dient te beschikken over een hondenmand, een recent
inentingsbewijs tegen hondsdolheid en een vlooienband. Buiten
uw villa* is het verplicht uw hond aangelijnd te houden en u hond
gebruik te laten maken van de hondentoiletten. Indien u niet
voldoet aan het bovenstaande kan u gevraagd worden om het
park te verlaten. De reissom of een gedeelte ervan wordt niet
terugbetaald.
huh daar hoeven ze toch niet gechipt te zijn?quote:Op maandag 7 november 2011 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al die hoerige parken hebben die eisen. Ze stikken er maar in.
Maar je verwacht toch ook niet dat als je even niet kijkt en je telefoon voor je neus ligt, iemand dat ding durft te jatten... Ik vind het wel heel sneu.quote:Op maandag 7 november 2011 17:12 schreef senesta het volgende:
Zo online aangifte gedaan. Maar goed, die telefoon zijn we nu wel kwijt natuurlijk, verdorie![]()
Arm joch is wel aangeslagen, hoop maar dat het weer een wijze les voor hem is. Telefoon altijd in je hand of in het zicht houden
Wel rabies. Binnen nederlandquote:Op maandag 7 november 2011 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
huh daar hoeven ze toch niet gechipt te zijn?
Ik loop echt niet weg zonder mijn foon. Maar goed, ik ben dan ook een junk en heb hem 95% van de tijd in mijn handen want mailen, twitteren, ect.quote:Op maandag 7 november 2011 17:12 schreef senesta het volgende:
Zo online aangifte gedaan. Maar goed, die telefoon zijn we nu wel kwijt natuurlijk, verdorie![]()
Arm joch is wel aangeslagen, hoop maar dat het weer een wijze les voor hem is. Telefoon altijd in je hand of in het zicht houden
Dat. Sneu en brutaal. Ik zou dat gozertje aftuigen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je verwacht toch ook niet dat als je even niet kijkt en je telefoon voor je neus ligt, iemand dat ding durft te jatten... Ik vind het wel heel sneu.
Ja, maar we weten het niet zeker he? Joey is er van overtuigd maar dat is niet genoeg om het hard te makenquote:Op maandag 7 november 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Sneu en brutaal. Ik zou dat gozertje aftuigen.
En op school besloten ze ook niet om even een complete search te doen in jassen, tassen, broekzakken ect van de klas? Beetje debiel ook imho.quote:Op maandag 7 november 2011 17:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar we weten het niet zeker he? Joey is er van overtuigd maar dat is niet genoeg om het hard te maken
Chicoquote:Op maandag 7 november 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Chico, voortaan moet ie altijd zn Muis delen met de vervelende prinses![]()
Boh, mn rechteroor bonkt ineens?
Doet geen pijn maar ik hoor echt keihard mn hart bonken in mn oor, WTF???
Hij kijkt meer zo van "Hoer op met die kutcamera, ik wil mijn luiken dichttrekken. Grafsnolquote:Op maandag 7 november 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m trouwens ook verdrietig kijken maar ik zoek natuurlijk overal wat achter
Ik vind het ook een zielig snuitje zoquote:Op maandag 7 november 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m trouwens ook verdrietig kijken maar ik zoek natuurlijk overal wat achter
Seconded!quote:Op maandag 7 november 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lullig Senes![]()
En R. ook al![]()
Qut, ik ging ook liever een lang weekend naar Londen, zo vlak voor kerst.
En dan BoeBoe naar Hotel PaMa
Lijkt me idd geen slecht idee. Had al even op booking.com gekeken ofzo, 350 pond voor een 2 pers kamer voor 4 nachten. Niet slecht. Dus ik zal Mo eens shoppen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lullig Senes![]()
En R. ook al![]()
Qut, ik ging ook liever een lang weekend naar Londen, zo vlak voor kerst.
En dan BoeBoe naar Hotel PaMa
Niks watje, goed gewerkt!quote:Op maandag 7 november 2011 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net gefitnessed en nu shaken m'n bovenarmen helemaal...watje ben ik![]()
Maar zo wel lekkere andijviestamppot met spekjes, ei en kaas erop uit de oven
Behalve dat je huisjes hebt voor honden en huisjes die daar niet geschikt voor zijn, en je zal net zien dat je naast zo'n zure bejaarde zit die dat eens lekker gaat melden, of erger, langs komt om erover te zanikenquote:Op maandag 7 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
Q, dan boek je zonder hond
En ALSSSSSSSSSSSSS er dan controle komt in je huisje (no way!) dan zeg je dat je moeder op visite was, een dagje daar in de buurt weg is en jullie even op de hond passen
Het was wel weer lekker idd.quote:
Ja, doe maar lachen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:27 schreef Muis006 het volgende:
Q, je moet met de huifkar langs het reisbureau, die hebben een hendig sjieke spreadsheet in office 95, en dan tamtammen ze het morgen als het weer licht is door naar Schiphol.
De bedoeling is drie keer per weekquote:Op maandag 7 november 2011 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was wel weer lekker idd.
Volgende keer mag ik van Juf overal het 5 kilo-blok bij opgooien![]()
Hoe vaak per week ga jij?
Hier idd ook...anders haalt het ook niet zoveel uit volgens mijquote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De bedoeling is drie keer per week
Gisteren nog geweest en nu heb ik kneiter veel spierpijn
Hoe vond je bodypump?
Neee, MRI is preciezer omdat ze dan de manier waarop de vloeistof in je lichaam zit kunnen manipuleren door die contrast en magnetisme. Bij CT zie je ook wel verschil tussen weefsel maar minder nauwkeurig.quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ing, ing, ing, ing.
Kun jij mij uitleggen wat het verschil is tussen een mriscan van de voet en een ctscan van de voet? Zien ze er niet beide hetzelfde op?
Nope, MRI is gedetailleerder dan CT.quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ing, ing, ing, ing.
Kun jij mij uitleggen wat het verschil is tussen een mriscan van de voet en een ctscan van de voet? Zien ze er niet beide hetzelfde op?
Oh, bij ons geven ze vanaf vijftien min voor de aanvang van de les kaartjes. Op is op en zo kan je dus wel meedoen als je gewoon op tijd bent.quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier idd ook...anders haalt het ook niet zoveel uit volgens mij![]()
Bodypump zat helemaal vol en nu sta ik op de reservelijst; als ze toestemming krijgt mag ze binnenkort op maandagavond een nieuwe groep starten en daar ga ik dan ook in mee.
Ik ben trots op je, jij Sporty Spice!quote:Op maandag 7 november 2011 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net gefitnessed en nu shaken m'n bovenarmen helemaal...watje ben ik![]()
Maar zo wel lekkere andijviestamppot met spekjes, ei en kaas erop uit de oven
http://www.elisabeth.nl/i(...)can/verschil_ct_mri/quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ing, ing, ing, ing.
Hier hebben we een "Midas Verstop Kat" Die ruimt alles iedere dag op, op plaatsen die alleen hem bekend zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
Kluiven (2 stuks) gevonden onder het tv meubel![]()
Ik denk dat Boor ze daar onder gevoetbald heeftOf Bietje heeft ze idd zelf verstopt, want die verstopt alles nog steeds soms 'voor barre tijden'.
Oke, maar dan komt de vraag :quote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neee, MRI is preciezer omdat ze dan de manier waarop de vloeistof in je lichaam zit kunnen manipuleren door die contrast en magnetisme. Bij CT zie je ook wel verschil tussen weefsel maar minder nauwkeurig.
Omdat een mri (zie die link van rosj) geschikter is voor sommige andere weefsels.quote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, maar dan komt de vraag :
Op de mri was niks te zien. Waarom zouden ze dan wel wat op de CT zien? Het gaat erom dat ze miss een los stukje bot oid vinden. Dat hadden ze dan op de mri toch ook kunnen vinden?
Ja dat had ik gevonden. Maar ik vroeg me dus af of ze op een mri meer dan enkel de weke delen kunnen zien. En dus ook eventueel een bot fragment.quote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
http://www.elisabeth.nl/i(...)can/verschil_ct_mri/
Gegoocheld
Hmm, oke. Ik dacht altijd dat het gelijk was.quote:Op maandag 7 november 2011 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat een mri (zie die link van rosj) geschikter is voor sommige andere weefsels.
E: en een CT dus ook.
Dan wordt de volgende vraag van Q:quote:Op maandag 7 november 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het bot veel beter op een CT.
Ooh damn, dat is idd nogal een verschil!quote:Op maandag 7 november 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het bot veel beter op een CT.
Dat vraag ik me dus nu ook afquote:Op maandag 7 november 2011 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan wordt de volgende vraag van Q:
waarom hebben ze niet meteen een CT gedaan?
Omdat ze eerst dacht aan opnieuw gescheurde enkelbanden. Maar dat was het dus nietquote:Op maandag 7 november 2011 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op zich ook wel handigquote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, bij ons geven ze vanaf vijftien min voor de aanvang van de les kaartjes. Op is op en zo kan je dus wel meedoen als je gewoon op tijd bent.
Ik vind het nog leuk ook!quote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, jij Sporty Spice!
Dat weet ik niet want ik ben a) geen orthopeed en b) niet Q d'r dokterquote:Op maandag 7 november 2011 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook welquote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik ben a) geen orthopeed en b) niet Q d'r dokter
Ah, dat verklaard al wat.quote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ze eerst dacht aan opnieuw gescheurde enkelbanden. Maar dat was het dus nietMaar goed, volgens haar MRI zat er ook geen vocht in
terwijl dat er toch echt in zit.
Heui!quote:Op maandag 7 november 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat je vooral met punt B heel blij moet zijn![]()
![]()
Arme Qut
De beste stuurlui staan aan walquote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heui!
Maar idd, ik weet meer van hersenen en zelfs daar moet je me niet in de buurt laten met een scalpel
Zolang je je auto maar niet bij het station parkeertquote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Valkenburg is idd wel leuk, ieg stukken beter dan Venlo
Valkenburg vond ik ook echt maar leuk voor 1 dagje. Veel te toeristisch vind ik het. Maar goed er zijn wel leuke grottenquote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zolang je je auto maar niet bij het station parkeert
Ga ik wel met die scalpel aan de slagquote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heui!
Maar idd, ik weet meer van hersenen en zelfs daar moet je me niet in de buurt laten met een scalpel
De eerste mri (allereerste) was omdat ze wilde zien hoe het met mijn banden stond en pees. Nou die moesten onder het mes. De 2de was omdat ik er dus nog vocht in had en omdat ze dacht dat ze miss opnieuw ingescheurd waren en dat de pijn veroorzaakte.quote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus nu ook af
Die kalksteengrotten? Ja, die zijn mooi daar.quote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Valkenburg vond ik ook echt maar leuk voor 1 dagje. Veel te toeristisch vind ik het. Maar goed er zijn wel leuke grotten
Neequote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Greys, hebben maes en jij je al ingeschreven?
Bizar he, dat je je soms gewoon kapot zoektquote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier hebben we een "Midas Verstop Kat" Die ruimt alles iedere dag op, op plaatsen die alleen hem bekend zijn.
Behalve z'n ikea rat, die moet voor de voordeur of op de tafel.
Roozjeeeee heb je de fragmenten van Brandi al beluisterd?quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kalksteengrotten? Ja, die zijn mooi daar.
Briljant smoesje, welquote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeWe moeten nog steeds een sportschool uitzoeken
Fluweelgrottenquote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kalksteengrotten? Ja, die zijn mooi daar.
quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Roozjeeeee heb je de fragmenten van Brandi al beluisterd?![]()
Maar er is toch ook een MRI gedaan omdat ze dachten dat er een los stukje bot in je voet zou zitten?quote:Op maandag 7 november 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
De eerste mri (allereerste) was omdat ze wilde zien hoe het met mijn banden stond en pees. Nou die moesten onder het mes. De 2de was omdat ik er dus nog vocht in had en omdat ze dacht dat ze miss opnieuw ingescheurd waren en dat de pijn veroorzaakte.
Maar op die MRI was dus niks te zien. Wat me er wel aan helpt herinneren is dat als ik er de 28ste kom en er is geen bot fragment gevonden, dat ik ff vraag wat ze nu gaan doen want weke delen schoonmaken hoeft niet want dat zag er op de mri goed uit.
Maar even een domme vraagquote:Op maandag 7 november 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
De eerste mri (allereerste) was omdat ze wilde zien hoe het met mijn banden stond en pees. Nou die moesten onder het mes. De 2de was omdat ik er dus nog vocht in had en omdat ze dacht dat ze miss opnieuw ingescheurd waren en dat de pijn veroorzaakte.
Maar op die MRI was dus niks te zien. Wat me er wel aan helpt herinneren is dat als ik er de 28ste kom en er is geen bot fragment gevonden, dat ik ff vraag wat ze nu gaan doen want weke delen schoonmaken hoeft niet want dat zag er op de mri goed uit.
We hebben allebei een crossssstrainert thuis, dus tot die tijd gaan we daar op staanquote:
Oh da's nog best hard gegaan dan dat groeienquote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greesje, mijn haar hangt alweer een stukje over mijn schouders
Wat ben ik ontzettend blij dat het niet meer kort iswas echt vreselijk.
En lang haar is minder werk.
Je wil niet weten wat ze allemaal over het hoofd kunnen zien als de handel open ligt.quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar even een domme vraag
ze hebben de handel toch open gehad. dan zouden ze toch gezien moeten hebben of er nog stukjes bot los waren?
De grotten waren leuk maar ik vond het niet leuk dat mijn autoruit ingeslagen wasquote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
Valkenburg vond ik ook echt maar leuk voor 1 dagje. Veel te toeristisch vind ik het. Maar goed er zijn wel leuke grotten
Jamaar schat, als je t gevraagd had, hadden meer mensen je een betere plek kunnen adviserenquote:Op maandag 7 november 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De grotten waren leuk maar ik vond het niet leuk dat mijn autoruit ingeslagen was
Nog voor nop ook, want er ligt nooit iets van waarde in mijn auto.
Nee. Want dat idee kregen ze pas afgelopen Maandag bij het AMC. Dus die CTscan wordt a.s Vrijdag gedaan.quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar er is toch ook een MRI gedaan omdat ze dachten dat er een los stukje bot in je voet zou zitten?
Ja maar dat wisten zij nietquote:Op maandag 7 november 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De grotten waren leuk maar ik vond het niet leuk dat mijn autoruit ingeslagen was
Nog voor nop ook, want er ligt nooit iets van waarde in mijn auto.
Vast wel, maar ja, huisje, geen internet en met de stoomtrein willen, dan ga je dus bij het station parkeren. Is al twee jaar terug trouwens hoorquote:Op maandag 7 november 2011 18:01 schreef Ynske het volgende:
Jamaar schat, als je t gevraagd had, hadden meer mensen je een betere plek kunnen adviseren
Ja heel snel. nog geen anderhalf jaar geleden ging het eraf. Staartje kan inderdaad alweerquote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben allebei een crossssstrainert thuis, dus tot die tijd gaan we daar op staan
Maar we moeten een beetje leuke (lees: niet al te grote/massale/barbiepopperige) sportschool zien te vinden halverwege waar we beiden wonen ongeveer
[..]
Oh da's nog best hard gegaan dan dat groeien
En lekker idd dat het al wat langer is, kan je het ook nog eens in een klein staartje doen ofzo
En het verder groeien gaat dan veeeeeel makkelijker!
Maar het verdriet is nog vers?quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ja, huisje, geen internet en met de stoomtrein willen, dan ga je dus bij het station parkeren. Is al twee jaar terug trouwens hoor
Dan rijd je naar Schin op Geulquote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ja, huisje, geen internet en met de stoomtrein willen, dan ga je dus bij het station parkeren. Is al twee jaar terug trouwens hoor
Mij zien ze nooit meer in Valkenburgquote:
Ik vind Maastricht een fijne stad.quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mij zien ze nooit meer in Valkenburg
quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mij zien ze nooit meer in Valkenburg
Valkenburg is ook geen stad, tis een uit de kluiten gewassen dorpquote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind Maastricht een fijne stad.
Maar Valkenburg een soort Benidorm in Nederland![]()
Het was dat we toen geen hotel in Maastricht konden vinden...... maar Valkenburg, nee helaas nix voor mij
dat is volgens mij in het Bungalowpark geweestquote:Op maandag 7 november 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Simpelveld
Ineens schiet me dan een buitenzwembad te binnen met vloerbedekking op de grond onder water dus. Kan dat?Dat ik daar heel vroeger ooit geweest ben?
Hm nee, volgens mij was het echt een 'los' zwembadquote:Op maandag 7 november 2011 18:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is volgens mij in het Bungalowpark geweest
Dat was ook altijd een los zwembad, maar hoort nu bij t bungalowparkquote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm nee, volgens mij was het echt een 'los' zwembad
Ik ga even Googlen, kijken of ik er iets van kan vinden. Was ook een grote glijbaan volgens mij.
Maar die vloerbedekking is iets dat me echt bij staat.
Ohhhhhhh! Dan zal die het wel geweest zijnquote:Op maandag 7 november 2011 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat was ook altijd een los zwembad, maar hoort nu bij t bungalowpark
Ja hè?quote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heel Valkenburg zal ervan wakker liggen vannacht.
Nou, volgens de fysio kan er een stukje hebben gezeten ergens die ze hebben gemist.quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar even een domme vraag
ze hebben de handel toch open gehad. dan zouden ze toch gezien moeten hebben of er nog stukjes bot los waren?
Nou ik hoop maar dat ze dat kunnen vinden , dan weet je tenminste de oorzaak, want anders kan het lang duren voor ze weten waar die pijn van komt.quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, volgens de fysio kan er een stukje hebben gezeten ergens die ze hebben gemist.
ja, breek me de bek niet openquote:Op maandag 7 november 2011 19:28 schreef indaha het volgende:
[
[..]
Nou ik hoop maar dat ze dat kunnen vinden , dan weet je tenminste de oorzaak, want anders kan het lang duren voor ze weten waar die pijn van komt.
Maar wat lang eer je bij de dokter terecht kan zeg
Ach ja zo gaat dat. Ik moet ook telkens 1.5/2 maanden wachten voor een nieuwe afspraak bij de MDL arts. Beetje jammer is dat.quote:Op maandag 7 november 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, breek me de bek niet opendie CT kon wel snel, maar die afspraak niet. Toch ook hoerig
En ze zoeken het maar uit. Al moeten ze zoeken tot ze een ons wegen.
Ja idd mijn man staat op de operatiewachtlijst en dat zal ook wel december worden terwijl hij als spoed staat en ik belde vandaag voor een afspraak met mijn huisarts, nou dat was deze week niet haalbaar ik kan wel donderdag bij een vervanger terechtquote:Op maandag 7 november 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach ja zo gaat dat. Ik moet ook telkens 1.5/2 maanden wachten voor een nieuwe afspraak bij de MDL arts. Beetje jammer is dat.
Jeetje je man moet dus ook met al die pijn gewoon zo lang doorlopen, das ook niet wat...quote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd mijn man staat op de operatiewachtlijst en dat zal ook wel december worden terwijl hij als spoed staat en ik belde vandaag voor een afspraak met mijn huisarts, nou dat was deze week niet haalbaar ik kan wel donderdag bij een vervanger terecht
Ooh neuh, bij de internist heb ik dat niet. Als ik die bel dat ik last heb kan ik v/d week nog langskomen. Ws morgen al. Mijn internist is keitof. Die vroeg ik laatst om ocy want de HA wilde dat niet meer voorschrijven omdat ze bang was voor verslaving (ik gebruik het zeldenquote:Op maandag 7 november 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach ja zo gaat dat. Ik moet ook telkens 1.5/2 maanden wachten voor een nieuwe afspraak bij de MDL arts. Beetje jammer is dat.
Ziet er lekker uit,quote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef Croli het volgende:
Zo router even koude reset gegeven, nu weer internet!
Dus zoals beloofd, de foto's van het diner afgelopen zaterdag:
Voor: drie amuses van gerookte kip:
[ afbeelding ]
Hoofd: Ossenhaas met bloemkoolpuree (afgemaakt met truffelolie), peterselie aardappeltjes en worteltjes en een rode wijn saus. ( de opmaak had netter gekund... maar ik wilde niet dat het eten koud werd
[ afbeelding ]
Na: Chocolade taartje (had moeten smelten, deed ie niet, heeft iets te lang in de oven gestaan...) met zelfgemaakte frambozensorbet
[ afbeelding ]
Dat voor die operatie als spoed is belachelijk lang. Mijn CT is ook met spoed. Nou, die kan dus Vrijdag al.quote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd mijn man staat op de operatiewachtlijst en dat zal ook wel december worden terwijl hij als spoed staat en ik belde vandaag voor een afspraak met mijn huisarts, nou dat was deze week niet haalbaar ik kan wel donderdag bij een vervanger terecht
Mooiquote:Op maandag 7 november 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
CP gebeld, Greys had gelijk. Ze controleren niet. Chip is alleen als hij wegloopt dat ze hem kunnen terug brengen (nou a) hij loopt niet weg en b) hij heeft een ketting met zijn nr om) en rabies controleren ze ook niet. Mocht hij hondsdolheid hebben of gebeten worden door iets met hondsdolheid of iemand bijten oid, dan zijn de gevolgen geheel voor mezelf.
Nou, prima joh.
Nee.quote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
Ha Cat , heb je gelezen dat Tommie en Ollie watjes zijn , die bij een beetje kou stiekem binnen komen liggen ronken
Nope is puur hobbykoken!quote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit,heb je een koksopleiding gehad of is dit puur hobbykoken?
Ziet er geweldig en lekker uit!quote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef Croli het volgende:
Zo router even koude reset gegeven, nu weer internet!
Dus zoals beloofd, de foto's van het diner afgelopen zaterdag:
Voor: drie amuses van gerookte kip:
[ afbeelding ]
Hoofd: Ossenhaas met bloemkoolpuree (afgemaakt met truffelolie), peterselie aardappeltjes en worteltjes en een rode wijn saus. ( de opmaak had netter gekund... maar ik wilde niet dat het eten koud werd
[ afbeelding ]
Na: Chocolade taartje (had moeten smelten, deed ie niet, heeft iets te lang in de oven gestaan...) met zelfgemaakte frambozensorbet
[ afbeelding ]
Ja , maar we hebben net speciaal voor hun met spoed de tuin afgemaakt dus ze moeten en zullen ervan genieten hoorquote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Gezellig he?Ik merk aan mijn katten ook weer dat het kouder is. Gezelschap.
Ooh daar ben ik altijd snel mee afgewerkt. Vroeger had ik er zoeen. "Ja waarvoor komt u?"quote:Op maandag 7 november 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
Ja idd, het is voor mij niet echt dringend maar meer vervelend, anders was ik gewoon naar de huisartsenpost gegaan, want die assistente (eentje maar hier hoor, de ander is geweldig) meent dat zij wel even zal bepalen wat dringend is en ik ga haast nooit naar de dokter dus als ik bel heb ik echt wel iets.
Uiteraard.quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja , maar we hebben net speciaal voor hun met spoed de tuin afgemaakt dus ze moeten en zullen ervan genieten hoor![]()
En je snapt toch wel dat toen vanavond de poortjes dichtgingen omdat het donker werd, ze ineens naar buiten wilden
Ziet er inderdaad geweldig uit!quote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziet er geweldig en lekker uit!
Vraagje, heb jij een vleesthermometer ofzo? Ik vind het altijd lastig inschatten wanneer bepaald vlees nog mooi rose is van binnen, dus dan snijd ik er altijd maar inFout natuurlijk.
Ik had alleen als ik jou was nog even het vleessap weggeveegd met een keukenpapiertje van de borden snel, dan had het er nóg mooier uitgezienMaar da's een kleinigheidje! Ik doe het je sowieso niet na.
Jah. En Mo wil toch wel graag. Lekker met beer door de bossen sjouwen, lekker in Maastricht en Antwerpen kijken, lekker uitgebreid ergens dineren, ect. Nou, prima. En wij beide blij want beer kan meequote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
Ze 'moeten' zoiets wel in hun voorwaarden hebben staan om allerlei toestanden en aansprakelijkheden enzo te voorkomen. Maar in de praktijk heb je er echt bar weinig last van.
Waar hejje geboekt?quote:Op maandag 7 november 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah. En Mo wil toch wel graag. Lekker met beer door de bossen sjouwen, lekker in Maastricht en Antwerpen kijken, lekker uitgebreid ergens dineren, ect. Nou, prima. En wij beide blij want beer kan meeGekke lobbes.
Heb een vleestermometer inderdaad. Was wel een klus om het vlees goed warm te krijgen. Het advies van de slager bleek enorm niet te kloppen!!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziet er geweldig en lekker uit!
Vraagje, heb jij een vleesthermometer ofzo? Ik vind het altijd lastig inschatten wanneer bepaald vlees nog mooi rose is van binnen, dus dan snijd ik er altijd maar inFout natuurlijk.
Ik had alleen als ik jou was nog even het vleessap weggeveegd met een keukenpapiertje van de borden snel, dan had het er nóg mooier uitgezienMaar da's een kleinigheidje! Ik doe het je sowieso niet na.
Ja eigenlijk zou ik dat idd moeten doenquote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh daar ben ik altijd snel mee afgewerkt. Vroeger had ik er zoeen. "Ja waarvoor komt u?"
-Ik hoest me de pleuris en het komt niet los + dat ik bijna geen lucht krijg dus ik denk bronchitus
"Volgende week vrijdag"
-Pardon? Ik ga toch niet half stikkend nog een week doorbrengen
"Ja dit is niet dringend"
-Oke, weet je wat, ik kom wel even langslopen nu, en dan zal ik wel ff in de wachtkamer wachten totdat de arts iemand haalt en het er dan even met de arts over hebben, oke?
"Morgen 10:30."
-Prima. Doei.
Nog niks, voucher moet nog binnenkomen want 75 euro kortingquote:
Pssst Antwerpen is Belgie en daar mag Baloe niet komenquote:Op maandag 7 november 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah. En Mo wil toch wel graag. Lekker met beer door de bossen sjouwen, lekker in Maastricht en Antwerpen kijken, lekker uitgebreid ergens dineren, ect. Nou, prima. En wij beide blij want beer kan meeGekke lobbes.
Laat ik het anders formuleren: waar denk je aan om te boeken? Apeldoorn?quote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niks, voucher moet nog binnenkomen want 75 euro korting
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/heijderbosquote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: waar denk je aan om te boeken? Apeldoorn?
kloptquote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Pssst Antwerpen is Belgie en daar mag Baloe niet komen
Ik ben daar een paar geleden al mee opgehouden; ik heb alleen m'n Dierenthuispoesje nog maar.quote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Zo, ik ben even een lijst aan het maken van de goede doelen voor wie er maandelijks geld van mijn rekening af gaat. Even een stapje terugPaar al opgezegd en ook heel snel een bevestiging van gekregen, netjes. De rest morgen even opzeggen.
Als ik weer ruimer in mijn centjes kom, zie ik wel weer wat ik ga steunen
Steun jij serieus dingen? Afgezien van dth? Wat dan? En ja, ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
Zo, ik ben even een lijst aan het maken van de goede doelen voor wie er maandelijks geld van mijn rekening af gaat. Even een stapje terugPaar al opgezegd en ook heel snel een bevestiging van gekregen, netjes. De rest morgen even opzeggen.
Als ik weer ruimer in mijn centjes kom, zie ik wel weer wat ik ga steunen
Preciesquote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben daar een paar geleden al mee opgehouden; ik heb alleen m'n Dierenthuispoesje nog maar.
De andere acties steun ik wel als ze aan de deur komen, maar die maandelijkse afschrijvingen had ik geen zin meer in
Ik steunde Amref Flying Doctors, CliniClowns, Dierenthuis, Stichting Dierenhulp sowieso allemaal via maandelijkse afschrijvingen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Steun jij serieus dingen? Afgezien van dth? Wat dan? En ja, ik ben nieuwsgierig
Ik steun geen moer van de gewone "goede"doelen.
Nais! Leuk park, briljant zwembad.quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/heijderbos
Jep. Nou ja, niet uitgebreid bestudeerd, wel gezien dat er nog flink wat op staat (300-nogwat).quote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu je toch bezig bent he?
Heb je die ene rekening nog wel es gechecked lately?
Wauw! Ik heb altijd twee goede doelen die ik steun (wissel elk jaar door) en aan de deur krijgt iedereen wat.quote:Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik steunde Amref Flying Doctors, CliniClowns, Dierenthuis, Stichting Dierenhulp sowieso allemaal via maandelijkse afschrijvingen.
En verder dus aan de deur, de collectes.
Ik heb alles met maandelijkse afschrijvingen afgezegd. En even speuren of ik er nog meer heb
Dat is nog ruim 5 kwartier rijden naar Maastricht he?quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/heijderbos
Maar als je elk jaar wisselt, dan blijf je toch aan de gang met opzeggen enzo?quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Ik heb altijd twee goede doelen die ik steun (wissel elk jaar door) en aan de deur krijgt iedereen wat.
Vorige week ook nog een Pink ribbon goodie pakket gekocht (smeerseltjes, tas, ketting etc waarvoor je een vrijwillige donatie mocht doen) en een Pink Ribbon armband gekocht.
Misschien dat het KWF op mijn lijstje komt binnenkort.![]()
Maar verder
300?quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jep. Nou ja, niet uitgebreid bestudeerd, wel gezien dat er nog flink wat op staat (300-nogwat).
Dus we moeten even kijken wat we daarmee doen, of we doorgaan?
Heb jij dat nooit es?quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik zit een Greys Anatomy op tv te kijken (geen idee welk seizoen dus) en ik snap er geen fuck meer van
En waarom zijn Cristina en Owen doorlopend horny?
Wacht ik kijk ff...quote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
300?![]()
Gaat er nog wel iedere maand 27 euro af dan?
quote:
Het was in mijn geval dan ook pure luiheid dat ik het niet eerder heb opgezegdquote:Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef senesta het volgende:
Ik geef bijna nergens meer aanZeker niet aan grotere organisaties waarbij de directeuren meer verdienen dan onze president. Dan vind ik die microcrediet dingen leuker, of zo'n laptop actie voor fok, of een asielactie of whatever, dat doe ik dan nog wel.
Nah, eenmalig bedrag overmaken.quote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je elk jaar wisselt, dan blijf je toch aan de gang met opzeggen enzo?
Ow ja, ik doe ook mee met Kiva!quote:Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef senesta het volgende:
Ik geef bijna nergens meer aanZeker niet aan grotere organisaties waarbij de directeuren meer verdienen dan onze president. Dan vind ik die microcrediet dingen leuker, of zo'n laptop actie voor fok, of een asielactie of whatever, dat doe ik dan nog wel.
Nee hoor, inmiddels zijn twee adoptantjes van mij overleden, de afschrijving gaat gewoon door.quote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Of... ze hebben destijds wel bericht dat Roxane was overleden natuurlijk, als je dan geen bericht geeft dat je een nieuwe wilt adopteren, zetten ze het dan stop ofzo?Zal toch niet? Ik ga ff loeren.
WEGKLIKKEN! Gewoon kijken waar je MOET kijken.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik zit een Greys Anatomy op tv te kijken (geen idee welk seizoen dus) en ik snap er geen fuck meer van
En waarom zijn Cristina en Owen doorlopend horny?
PM me de inlog nog ff, voordat we weer taferelen krijgen als toen jij destijds flaneerde op Madeiraquote:Op maandag 7 november 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Ing, gaat nog steeds 27 eu per maand af
Jij kunt er ook weer in trouwens, of misschien had je het zelf al bedacht dat je het getal achter het wachtwoord weer met 1 moet ophogenMoest het laatst weer wijzigen. Oh en de eerste letter van het wachtwoord (weet je het nog?) met een hoofdletter.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ooh bestquote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nais! Leuk park, briljant zwembad.![]()
Samen middagje Venlo doen?
1.5u. Boeie. Klein stukkie:Yquote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is nog ruim 5 kwartier rijden naar Maastricht he?
Dat dusquote:Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef senesta het volgende:
Ik heb zo moeten lachen de laatste ep, jij ook?quote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees je moet echt bijkijken. Het is niet leuk om er zomaar in te vallen, dan mis je heel veel.
Done!quote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
PM me de inlog nog ff, voordat we weer taferelen krijgen als toen jij destijds flaneerde op Madeira![]()
Ik weet em volgens mij nog wel, maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Ik loop een ep achter, ik had geen tijd ivm schoolwerkquote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zo moeten lachen de laatste ep, jij ook?En vooral met lexy en die honkbal in die ep ervoor
Ja ja, ze maken geen foutenquote:Hartelijk dank voor uw email. Wij waarderen het dat u tijd en moeite heeft genomen ons te informeren over uw bevindingen.
Uiteraard weten wij dat het smaakt moet zijn. Wij zijn niet altijd 100% foutloos, maar een fout als deze wordt niet gemaakt.
De reclame is gemaakt met een knipoog naar onze actie 'Proef gratis onze biologische kruidenthee'. (zie hiervoor onze website)
Ja, doe!quote:Op maandag 7 november 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh bestKunnen we een happie eten ofzo
Keep you posted
Ooh, zund. Ik zal je niet spoilerenquote:Op maandag 7 november 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik loop een ep achter, ik had geen tijd ivm schoolwerk.
Dankjequote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, zund. Ik zal je niet spoilerenIk hoor het wel als je hem hebt gezien
Enjoy voor als je hem gaat kijkenquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
Ik zal hem zo alvast downloaden
Ik heb ooit een dierennieuws site gemaild. Ze hadden als breaking news staan dat die man van Monkey world was overleden. Alleen was de beste man al een jaar daarvoor overledenquote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef tombolafan het volgende:
sjonge jonge, stomme zonnatura
[..]
Ja ja, ze maken geen fouten
Oom en tante in het gevecht, twee kennissen in het gevecht, in 3 maanden tijd 3 mensen uit mijn dorp (van 900 inwoners) overleden aan die kutziekte (7, 40 en 78 jaar oud/jong).quote:
Ik ben ergens afgehaakt tijdens dat gedoe met Charlotte (ik heb nog gezien dat die gozer gearresteerd is na die operatie). Ik werd een beetje moe van Addison en d'r geslet en die dweperige blik de hele tijd.quote:
Was dat die serie met de zus bij Internal Affairs en de broers bij den pliesie?quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben ergens afgehaakt tijdens dat gedoe met Charlotte (ik heb nog gezien dat die gozer gearresteerd is na die operatie). Ik werd een beetje moe van Addison en d'r geslet en die dweperige blik de hele tijd.
Ooh het is wel heel spannend en boeiend nuquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben ergens afgehaakt tijdens dat gedoe met Charlotte (ik heb nog gezien dat die gozer gearresteerd is na die operatie). Ik werd een beetje moe van Addison en d'r geslet en die dweperige blik de hele tijd.
Neequote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was dat die serie met de zus bij Internal Affairs en de broers bij den pliesie?
Was jij nu nog naar de specialist geweest tijdens je vakantie?quote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat zijn er wel ineens veel. het is echt zo'n rot ziekte. fijn dat alles bij je vader goed was
Af en toe lijkt het wel besmettelijk iddquote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oom en tante in het gevecht, twee kennissen in het gevecht, in 3 maanden tijd 3 mensen uit mijn dorp (van 900 inwoners) overleden aan die kutziekte (7, 40 en 78 jaar oud/jong).
En vandaag hoorde ik dat de man van iemand op het werk vorige week ook eraan overleden was.
Dus tja, alle geld is nodig daar.
Maar gelukkig waren de controles bij mijn vader afgelopen week allemaal goed.
Ik heb lopen janken toen ik dat zagquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb ooit een dierennieuws site gemaild. Ze hadden als breaking news staan dat die man van Monkey world was overleden. Alleen was de beste man al een jaar daarvoor overleden![]()
Werd dat figuur nog pissig op mij ook zeg
nee had hem verzet kon een week later al maar die moest ik ivm werk afzeggen,nu pas eind novquote:Op maandag 7 november 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was jij nu nog naar de specialist geweest tijdens je vakantie?
Ow, balen zeg!quote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nee had hem verzet kon een week later al maar die moest ik ivm werk afzeggen,nu pas eind nov
Oh, dat is wel heel veel bij elkaar!quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oom en tante in het gevecht, twee kennissen in het gevecht, in 3 maanden tijd 3 mensen uit mijn dorp (van 900 inwoners) overleden aan die kutziekte (7, 40 en 78 jaar oud/jong).
En vandaag hoorde ik dat de man van iemand op het werk vorige week ook eraan overleden was.
Fijn van je vader en idd hier in het dorp hoor je ook veel van dat soort verhalen, het Kwf krijgt hier ook een extra bijdrage vanwege mijn man natuurlijk .quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb dus via Twente sjaaltjes gekocht van Vak P waarvan het geld naar Bibi ging
♥ scars make us who we are ♥
quote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Er komt bij ons bijna nooit collecte
dus ik doe altijd voor kanker met mijn ouders mee, reuma staat bij het stadion vaak dus die krijgen natuurlijk ook wat.
En er loopt een actie voor Bibi waar FC Twente aan meedoet, zij is 7 en heeft een hele agressieve vorm van kanker waar haar broertje al aan is overledenWat erg dat dit nu ook het tweede kind treftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb dus via Twente sjaaltjes gekocht van Vak P waarvan het geld naar Bibi ging, ik hoop dat het goed komt met Bibi.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |