Ik dacht 1?quote:Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef senesta het volgende:
Hoe lang is zo'n rabies enting geldig eigenlijk? Ik zie net dat ET wel rabies geent is.
Brrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok, wat er met may precies was geen idee, maar ze had geen rode bloedcel meer over, die werden aangemaskt en meteen vernietigd,.ze is 10 dagen opgenomen geweest. Kon niet eens meer lopen, zo verzwakt.en mager, daarna weken gelopen alsof ze net uit narcose kwam door zwakheid en ze eas knalgeel door op hol geslagen gal en lever (nu nog spuugt ze knalgeel als ze.spuugt)
Levertje naar de knoppenquote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok, wat er met may precies was geen idee, maar ze had geen rode bloedcel meer over, die werden aangemaskt en meteen vernietigd,.ze is 10 dagen opgenomen geweest. Kon niet eens meer lopen, zo verzwakt.en mager, daarna weken gelopen alsof ze net uit narcose kwam door zwakheid en ze eas knalgeel door op hol geslagen gal en lever (nu nog spuugt ze knalgeel als ze.spuugt)
quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee ik denk zelfs dat ze dat bij de post niet weten want die weten niks
Het is onnodig. Dat in eerste instantie. In principe overenten we in Nederland zelfs. Het schijnt zelfs dat in landen waar 2 jaarlijks en 3 jaarlijk ingeent word ook veel minder FIP gevallen zijn. Nou wil ik niet zeggen dat ze van inenten FIP krijgen maar ik geloof wel dat overenten ook iets met het afweersysteem doet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:02 schreef Oognip het volgende:
Senes, doe jij je katten niet meer jaarlijks voor kattenziekte en niesziekte enten omdat je bang bent voor tumoren of gewoon omdat het niet nodig is om jaarlijks tegen kattenziekte te enten?
Jij doet toch wel jaarlijks enten tegen niesziekte?
Is het nou zo dat er tumoren op de plek van de enting kunnen ontstaan door het prikje of door wat er in het prikje zit? Indien het laatste dan maakt het toch niet uit of je ze nu jaarlijks tegen kattenziekte ent of niet.
Zucht. Afijn, het zal wel limburg worden danquote:Op maandag 7 november 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja t zijn losers die van de post.
En zie je wel dat ik je niet loop te fokken over die entingen
quote:Op maandag 7 november 2011 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zucht. Afijn, het zal wel limburg worden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |