een wat?quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Hen, word jij dan ook een toetermof op het EK?
;iquote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een soort toeterturk, maar dan Duits.
HUUHquote:
\m/quote:
quote:
De bukkakemeet was gezelligquote:Op maandag 7 november 2011 13:41 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Hoe was de bukkake? Dat is de hamvraag...
Ik niet. We wouden het in een potje doen en naar jou opsturen maar helaas geen adres.quote:Op maandag 7 november 2011 13:56 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice.Wie was de spreekwoordelijke 'sjaak'?
Da's niet echt vers hč.quote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik niet. We wouden het in een potje doen en naar jou opsturen maar helaas geen adres.
Oja dan gaan de vitaminen kapot hequote:
Ik ga vanavond kijken, zodra mijn avondeten is verteerd...quote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Creatief met zaad (deel 1)
Wellicht wat ideeën opdoen?
Uitslag is al een stuk minder. Jeukt wel nog af en toe.quote:
Ok gaat de goede kant op dusquote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uitslag is al een stuk minder. Jeukt wel nog af en toe.
Morgen laatste dag medicijnen, daarna is het een kwestie van tijd en goede verzorging..
Nee, zal ik ook nooit met 100% zekerheid achter komen, tenzij er weer een allergische reactie optreed, ooitquote:Op maandag 7 november 2011 19:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ok gaat de goede kant op dus
Al enig idee waar het nou vandaan komt?
hmm das wel ruk dan, dat je niet weet waar het nu vandaan kwam..quote:Op maandag 7 november 2011 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook nooit met 100% zekerheid achter komen, tenzij er weer een allergische reactie optreed, ooit
Ja bizar!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
hadden we deze al gelezen?![]()
Vrouw is zwanger van eend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja bizar!!
Maar ik zag laatst iets veel leukers!
Ook iets met een eend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:27 schreef Under_Score het volgende:
mijn god wat heeft een mens een berg wandcontactdozen nodig tegenwoordig.
heb er 2 bij de TV. die heb ik uit moeten breiden met 2 verlengsnoeren om mijn
TV
Xbox
Sega
Router
Telefoon
Blu-ray spelert
TV kastje
aan te sluiten. vervolgens kwam ik poorten op mijn router te kort. lang leve KPN met hun 4 poorts router waar er 1 is gereserveerd voor de TV. dus dan komt er nog een router bij, met een eigen adapter. dus weer een WCD vol. en dan nog krijg ik de externe schijf niet aan de praat omdat de KPN router de andere niet wil erkennen.
al met al weer mooi een avond verkloot. morgen maar naar de gamma wat PVC pijp ophalen en wat opbouwdozen. ik ga 26 WCD,s achter de tv maken want ik ben het zat.![]()
en dat was alleen nog maar de begane grond.
Hoor ik hier zweedse babes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef BukkakeBaas het volgende:
Wie maakt er een zweedse babes-topic van?
Ja, ben nu bij de Oosterburen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Moest je vluchten uit Nijverdal?
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:00 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, dat was de laatste keer transportcentrum voor mij.
Afscheid genomen van de baas/bazin
Je hebt een plugin wat alle banners tegen gaatquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik kan op de 1 of andere manier niet meer quoten op Fok!
En ik zie de smilies niet meer
iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb wel adblock plus aan staan in mijn firefox, ik gok er op dat die hem nu blokkeert
Hij is leuk!quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:45 schreef Under_Score het volgende:
oh, deze stond ook al online trouwens.
[ afbeelding ]
Die kop van Davidquote:Op dinsdag 8 november 2011 03:45 schreef Under_Score het volgende:
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 03:45 schreef Under_Score het volgende:
[ afbeelding ]
x2 uiteraard, vanaf deze kantquote:
kijk, dat zijn mensen die hun buren goed kennenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef haakon het volgende:
Beste cadeau ooit gekregen van m'n buurman:
[ afbeelding ]
whehe, goede buurman heb je!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, en nog gefeliciteerd m'n jong!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde verhaal als de pachabel rant, en die was er al een stuk eerder volgens mij. en leukerquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
dit juweeltje wilde ik jullie niet onthouden![]()
![]()
http://www.thatvideosite.(...)urne_comedy_festival
[..]
nice![]()
[..]
x2 uiteraard, vanaf deze kant![]()
Vandaag is de ban van 100% afgelopen, toch?quote:
succesquote:
Als het goed is wel ja. Sometime this afternoon...quote:Op woensdag 9 november 2011 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag is de ban van 100% afgelopen, toch?
Nice dude!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fack joe pingoooo! I'm off to Ten Cate
Zo blijf je bezig met die onderzoeken...ik zou er behoorlijk flauw van worden op deze manierquote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, net terug van de dok, ik heb iig géén coeliakie!
Heb wel hyperventilatie, en moet door dat gedoe met evenwicht/geluid/drukte/etc nog een keer naar een neuroloog toe.
Ditquote:Op woensdag 9 november 2011 13:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig met die onderzoeken...ik zou er behoorlijk flauw van worden op deze manier
Laten we het niet hopenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uiteindelijk wordt het vast: het zit tussen de oren meneer Justin.
Nee, m'n internist is een serieuze goeie kerel, die gaat zoiets niet zeggenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uiteindelijk wordt het vast: het zit tussen de oren meneer Justin.
100% wie?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag is de ban van 100% afgelopen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, net te horen gekregen dat ik weekend hebHeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Beterquote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, m'n internist is een serieuze goeie kerel, die gaat zoiets niet zeggen
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef GimmeGore het volgende:
Je zal toch ook een niet serieuze arts hebben...
Sorry meneer Justin, helaas moet ik u slecht nieuws brengen... U heeft kanker..
Nee, geintje, ga gewoon een keertje goed poepen dan zijn die buikklachten wel over
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef GimmeGore het volgende:
Je zal toch ook een niet serieuze arts hebben...
Sorry meneer Justin, helaas moet ik u slecht nieuws brengen... U heeft kanker..
Nee, geintje, ga gewoon een keertje goed poepen dan zijn die buikklachten wel over
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:31 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, net te horen gekregen dat ik weekend hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn goeie jopenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Gefeliciteerd Martijn!
Speciaal voor jou 1 vrouw met dikke tetten!
[ afbeelding ]
Niet?quote:
Ik ben jouw chefquote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zei m'n chef ook toen ie net binnen kwam lopen...
Sorry!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zei m'n chef ook toen ie net binnen kwam lopen...
x2!!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
En martijn nog van harte gefeliciteerd![]()
viel Spaß!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond allemaalnog even een berichtje voordat ik morgenvroeg voor een weekendje naar Berlijn ben
Ja zonde he?quote:
Truste makkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Redbaron het volgende:
Pff 1biertje gehad en nu tijd voor bed!
Trusten tukkertjes
Hoiquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi.
Moe.
Morgen laatste dag Pingoooo.
Moe.
Slapen.
Doei.
Mooi feest man!!quote:
quote:
Juistquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn char in Skyrim:
[ afbeelding ]\m/
Waar is z'n minigun?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn char in Skyrim:
[ afbeelding ]\m/
Mietjes! Echte kerels vechten met een bijl, of twee, of een hele grote.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of in ieder geval een automatisch vuurwapen
De laatste tijd nog op de kalender gekeken? Het is inmiddels 2011.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mietjes! Echte kerels vechten met een bijl, of twee, of een hele grote.
\m/
echte kerels gaan naar buiten en zoeken een beer van een vent uit om mee te vechten, niet achter de pcquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mietjes! Echte kerels vechten met een bijl, of twee, of een hele grote.
\m/
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De laatste tijd nog op de kalender gekeken? Het is inmiddels 2011.
En ditquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
echte kerels gaan naar buiten en zoeken een beer van een vent uit om mee te vechten, niet achter de pc
Sel, schatjequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
echte kerels gaan naar buiten en zoeken een beer van een vent uit om mee te vechten, niet achter de pc
Tjooquote:
ja inderdaadquote:
Waarom zag ik het voor me met zo'n bus?quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:44 schreef rulerofdeath het volgende:
Zometeen maar eens een bankstel in de bus gooien
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:07 schreef Oldenzaal het volgende:
*Travespiet gooit wat levendigheid in dit topic
[ afbeelding ]
Bohhhhhh kapsalonquote:Op zondag 13 november 2011 02:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
net een kapsalon naar binnen gewerkt, niet echt verstandig maar wel lekker
Hoi Vakarian.quote:Op zondag 13 november 2011 03:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohhhhhh kapsalon
Zeg eens hoi tegen Vakarian, iedereen:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 13 november 2011 03:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohhhhhh kapsalon
Zeg eens hoi tegen Vakarian, iedereen:
[ afbeelding ]
Kan kloppen, ze ligt naast mijquote:Op zondag 13 november 2011 14:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh, jij wou niet naast me liggen
You wishquote:Op zondag 13 november 2011 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan kloppen, ze ligt naast mij
quote:
quote:
Good busy.quote:
Ah. Door die emoticon ging ik nog eens lezen wat er stond en begreep ik 't pas.quote:
;iquote:
Doe niet zo eng, da's een boek wat je post!!!quote:Op zondag 13 november 2011 18:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
AanraderHeb 'm hier ook liggen.
Mooi voor op de wcquote:Op zondag 13 november 2011 18:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doe niet zo eng, da's een boek wat je post!!!
quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar ben ik druk met andere dingen..
Van Sinterklaas?quote:
Incl. Skyrim?quote:
is skyrim nog wat?quote:
Werk bij Ten Cate nuquote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
@Guitarist: wat voor werk doe je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |