een wat?quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Hen, word jij dan ook een toetermof op het EK?
;iquote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een soort toeterturk, maar dan Duits.
HUUHquote:
\m/quote:
quote:
De bukkakemeet was gezelligquote:Op maandag 7 november 2011 13:41 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Hoe was de bukkake? Dat is de hamvraag...
Ik niet. We wouden het in een potje doen en naar jou opsturen maar helaas geen adres.quote:Op maandag 7 november 2011 13:56 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Nice.Wie was de spreekwoordelijke 'sjaak'?
Da's niet echt vers hč.quote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik niet. We wouden het in een potje doen en naar jou opsturen maar helaas geen adres.
Oja dan gaan de vitaminen kapot hequote:
Ik ga vanavond kijken, zodra mijn avondeten is verteerd...quote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Creatief met zaad (deel 1)
Wellicht wat ideeën opdoen?
Uitslag is al een stuk minder. Jeukt wel nog af en toe.quote:
Ok gaat de goede kant op dusquote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uitslag is al een stuk minder. Jeukt wel nog af en toe.
Morgen laatste dag medicijnen, daarna is het een kwestie van tijd en goede verzorging..
Nee, zal ik ook nooit met 100% zekerheid achter komen, tenzij er weer een allergische reactie optreed, ooitquote:Op maandag 7 november 2011 19:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ok gaat de goede kant op dus
Al enig idee waar het nou vandaan komt?
hmm das wel ruk dan, dat je niet weet waar het nu vandaan kwam..quote:Op maandag 7 november 2011 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook nooit met 100% zekerheid achter komen, tenzij er weer een allergische reactie optreed, ooit
Ja bizar!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
hadden we deze al gelezen?![]()
Vrouw is zwanger van eend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja bizar!!
Maar ik zag laatst iets veel leukers!
Ook iets met een eend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:27 schreef Under_Score het volgende:
mijn god wat heeft een mens een berg wandcontactdozen nodig tegenwoordig.
heb er 2 bij de TV. die heb ik uit moeten breiden met 2 verlengsnoeren om mijn
TV
Xbox
Sega
Router
Telefoon
Blu-ray spelert
TV kastje
aan te sluiten. vervolgens kwam ik poorten op mijn router te kort. lang leve KPN met hun 4 poorts router waar er 1 is gereserveerd voor de TV. dus dan komt er nog een router bij, met een eigen adapter. dus weer een WCD vol. en dan nog krijg ik de externe schijf niet aan de praat omdat de KPN router de andere niet wil erkennen.
al met al weer mooi een avond verkloot. morgen maar naar de gamma wat PVC pijp ophalen en wat opbouwdozen. ik ga 26 WCD,s achter de tv maken want ik ben het zat.![]()
en dat was alleen nog maar de begane grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |