quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?
Bijna wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Markeer je de belangrijkste dingen die je al hebt gemarkeerd ook nog eens met een extra kleurtje?
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier mijn markeergedrag. Dit gaat dus iedere pagina zo.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, jezus, koop dan een bak verf en giet de hele pagina onder.
Moet je nagaan hoe saai MTS is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
wat een teringsaaie informatie daar.asw is niets voor mij
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hou van markeren.Als ze in hoorcolleges te snel gaan en ik kan niet dingetjes onderstrepen word ik boos.
Ja dan klopt het niet meer met de rest van mijn collegeblok en aantekeningen.quote:
ohjeejquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn collegeblok is trouwens vol.Het is maar goed dat ik afgelopen zaterdag een nieuwe heb gekocht.
Vertelquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef yosander het volgende:
Ik ben foute hardstyle aan het luisteren![]()
quote:
Haha ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef yosander het volgende:
Deze nummers zijn beter en dat weet ik zonder MW3 te hebben gespeeld.
!!!TERMEN!!!quote:Meiose in een
paracentrische inversie
heterozygoot levert
geen problemen op als
er geen crossing-over
plaats vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Toppiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |