abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104061143

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_104061155
duurde lang
Anonimity is a bliss
pi_104061165
Ik wil ook rijk worden.
  maandag 7 november 2011 @ 00:20:31 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104061169
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef mrk.n het volgende: [..] Wel. Zoveel.
Nou vertel, ben benieuwd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104061173
Hey een naamtopic.
Ron Paul 2012
pi_104061176
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou vertel, ben benieuwd
Drank.
  maandag 7 november 2011 @ 00:21:40 #7
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104061199
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:20 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Drank.
Whahahaha.
pi_104061204
quote:

[..]

Drank.
Dat is niet goed lullen, dat is verklaren.
pi_104061209
quote:

[..]

Drank.
Drank maakt nooit iets goed, drank is een keuze waardoor de je automatisch ook kiest voor de situaties die het oplevert.
pi_104061210
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Zo was dat bij mij ook. Maar toch maakt ze er een drama van.
Ons drama is gelukkig verleden tijd, en we hebben gewoon vertrouwen in elkaar...
We houden een nu, een maand later, zelfs nog veel meer van elkaar O+
pi_104061221
quote:

[..]

Drank.
Ohja, noem meteen een van de slapste excuses op dat gebied. :')
  maandag 7 november 2011 @ 00:22:40 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104061233
quote:

[..]

Drank.
Haha rot toch op! Meen je dit nou?

Dus als je gezopen heb en je gaat vreemd is dat niet erg?

Dus ik mag jou vriendin vol gieten met drank, haar volledig uit elkaar trekken als een goedkoop sletje.

En dan zeg jij, ook_gek geen probleem dat je dat gedaan hebt. Ze was dronken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104061247
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ons drama is gelukkig verleden tijd, en we hebben gewoon vertrouwen in elkaar...
We houden een nu, een maand later, zelfs nog veel meer van elkaar O+
Je bent verliefd. Ik mag nog niet eens terecht zeggen dat ik van mijn vriend houd, bedenk maar wat jij dan mag.
Anonimity is a bliss
  maandag 7 november 2011 @ 00:23:30 #14
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104061267
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Je bent verliefd. Ik mag nog niet eens terecht zeggen dat ik van mijn vriend houd, bedenk maar wat jij dan mag.
jij stelt de regels van hun omgang niet vast
Spreading the Word
  maandag 7 november 2011 @ 00:23:52 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104061276
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:15 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Zullen we straks even kletsen? :)
Ik maakt het natuurlijk weer veel te laat, maar is goed.
Ik kom zo wel op MSN.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104061281
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Oke. Ik vind dat jij daar niet over kan oordelen :)
  maandag 7 november 2011 @ 00:24:42 #17
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104061307
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haha rot toch op! Meen je dit nou?

Dus als je gezopen heb en je gaat vreemd is dat niet erg?

Dus ik mag jou vriendin vol gieten met drank, haar volledig uit elkaar trekken als een goedkoop sletje.

En dan zeg jij, ook_gek geen probleem dat je dat gedaan hebt. Ze was dronken.
Het is zijn referentiekader. Zijn vader heeft hem goed aangeleerd, dat vreemdgaan _O-
pi_104061309
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien ben je de uitzondering, maar je bent niet de eerste die te vroeg houden van zegt.
Anonimity is a bliss
pi_104061329
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

Het is zijn referentiekader. Zijn vader heeft hem goed aangeleerd, dat vreemdgaan _O-
Mijn vader ging vreemd.. Niet die van mrk.n toch?
Anonimity is a bliss
pi_104061349
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Misschien ben je de uitzondering, maar je bent niet de eerste die te vroeg houden van zegt.
Veel mensen kijken na jaren terug en realiseren zich dan dat wat je nu houden van noemt eigenlijk verliefdheid is. Ik ben het dus met je eens.
pi_104061363
Vreemdgaan is sowieso erg maar jullie hebben meteen een oordeel klaar dat 't per definitie 'dat geval' is. Het kan aan zoveel situaties liggen, ook aan drank; je drinkt teveel, bent aangeschoten en je hebt jezelf niet 100% meer in de hand waardoor je dingen gaat doen waar je achteraf spijt van gaat krijgen.
  maandag 7 november 2011 @ 00:26:32 #22
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104061381
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Mijn vader ging vreemd.. Niet die van mrk.n toch?
Zijn vader neukte erop los, waardoor zijn ouders zijn gaan scheiden. Aldus mnk.r
  maandag 7 november 2011 @ 00:26:45 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104061385
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij hebt niet eens een idee wat houden van is :D
pi_104061402
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Sinji het volgende:

[..]

Zijn vader neukte erop los, waardoor zijn ouders zijn gaan scheiden. Aldus mnk.r
dan hebben mrk.n en ik vaders die op elkaar lijken
Anonimity is a bliss
pi_104061405
quote:

[..]

Onzin, staat nergens.

quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

dan hebben mrk.n en ik vaders die op elkaar lijken
Mijn vader gaat nu wel vreemd bij zijn huidige vriendin, daar ben ik deze vakantie achtergekomen, maar ik kan d'r niet mee zitten en ik zie dat ook niet als een voorbeeld (:')) .
  maandag 7 november 2011 @ 00:27:55 #26
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104061423
quote:

[..]

Sorry, fixed.
pi_104061424
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Misschien is het niet voor eeuwig, maar ik heb nog nooit zoiets voor iemand gevoeld. Zelfs van mijn ouders kan ik niet zeggen dat ik ooit echt van ze gehouden heb, ik voel gewoon niets bij ze. Dit voelt gewoon alsof het iets heel bijzonders is, en misschien is het voorbarig, maar ik heb op dit moment in elk geval nog het gevoel dat ik gerechtvaardigd kan zeggen dat iemand me echt lief is.
pi_104061431
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
Vreemdgaan is sowieso erg maar jullie hebben meteen een oordeel klaar dat 't per definitie 'dat geval' is. Het kan aan zoveel situaties liggen, ook aan drank; je drinkt teveel, bent aangeschoten en je hebt jezelf niet 100% meer in de hand waardoor je dingen gaat doen waar je achteraf spijt van gaat krijgen.
Het is gewoon een slap smoesje, als jij jezelf al niet eens meer kan beheersen als je aangeschoten bent is het wel ernstig gesteld.
pi_104061446
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij hebt niet eens een idee wat houden van is :D
Waarom niet?
  maandag 7 november 2011 @ 00:28:44 #30
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_104061454
dat was heloef, met die neukende vader
pi_104061465
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat de meeste mensen hier denken dat het verliefdheid is, en niet houden van.
pi_104061483
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is gewoon een slap smoesje, als jij jezelf al niet eens meer kan beheersen als je aangeschoten bent is het wel ernstig gesteld.
Zulke mensen heb je wel degelijk.
  maandag 7 november 2011 @ 00:29:30 #33
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104061486
ik vraag me af waarom lokasenna zich verdedigt omdat faye er andere waarden op na houdt. anderen je waarden proberen op te leggen is enorm kwalijk ;)
Spreading the Word
  maandag 7 november 2011 @ 00:29:32 #34
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104061488
quote:

[..]

Sorry, fixed
  maandag 7 november 2011 @ 00:29:57 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104061503
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
Kut excuus! Jij lult vreemdgaan voor he zelf goed niet meer niet minder.

Maar nog maals. Ik voer je vriedin drinken en ik trek haar volledig uit elkaar. Zeg jij nog van schatje je was dronken kan gebeuren, ik vergeef je het.

Drank versterkt gevoelens en emoties he. Is niks voor niks dat men zegt dat dronken mensen de waarheid vertellen.

Vreemdgaan is een teken van iets missen in de relatie.
pi_104061504
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef Sephael het volgende:

[..]

Omdat de meeste mensen hier denken dat het verliefdheid is, en niet houden van.
Ik weet wat verliefd zijn is, en dat dit dieper voelt dan de keren ervoor. Het is een van de meest intense dingen die ik in jaren gevoeld heb.
pi_104061529
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:29 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Zulke mensen heb je wel degelijk.
Zeg ik dat ze niet bestaan dan?
Ik zeg dat het ernstig gesteld is als je je dan al niet eens meer kan beheersen. Afgezien van dat ik het sowieso een slechte smoes vind.
pi_104061546
Er kan een hoop aan een situatie liggen, maar drank vind ik nooit een excuus. Wees dan ook gewoon een man en ga het niet afschuiven op drank.
pi_104061549
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet wat verliefd zijn is, en dat dit dieper voelt dan de keren ervoor. Het is een van de meest intense dingen die ik in jaren gevoeld heb.
Zoals jij al zei, wij kunnen er niet over oordelen. Wij hebben geen idee wat je voelt. Maar, zoals Faye al zei, je zou niet de eerste zijn die zichzelf voor de gek houdt.
pi_104061566
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien is het niet voor eeuwig, maar ik heb nog nooit zoiets voor iemand gevoeld. Zelfs van mijn ouders kan ik niet zeggen dat ik ooit echt van ze gehouden heb, ik voel gewoon niets bij ze. Dit voelt gewoon alsof het iets heel bijzonders is, en misschien is het voorbarig, maar ik heb op dit moment in elk geval nog het gevoel dat ik gerechtvaardigd kan zeggen dat iemand me echt lief is.
Ik ben 1.5 jaar lang verliefd geweest op een illusie, je denkt dat het houden van is en dat je er nooit overheen zult komen als hij niet van jou wordt. Meisje, ik ken het gevoel. Geniet nu, maar rush niet door het begin heen, want dan sta je voor je het weet terug te kijken en dan denk je "fuck, i screwed up"
Anonimity is a bliss
  maandag 7 november 2011 @ 00:32:51 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104061594
Nou mensen de discussies gaan echt nergens meer over.

* ook_gek gaat slapen :*
pi_104061600
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:31 schreef Sephael het volgende:

[..]

Zoals jij al zei, wij kunnen er niet over oordelen. Wij hebben geen idee wat je voelt. Maar, zoals Fay al zei, je zou niet de eerste zijn die zichzelf voor de gek houdt.
En dat is een groot probleem omdat?
Misschien hebben jullie gelijk, maar de gedachte dat we van elkaar houden voelt op dit moment toch wel heel erg fijn :)
pi_104061603
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kut excuus! Jij lult vreemdgaan voor he zelf goed niet meer niet minder.

Maar nog maals. Ik voer je vriedin drinken en ik trek haar volledig uit elkaar. Zeg jij nog van schatje je was dronken kan gebeuren, ik vergeef je het.

Drank versterkt gevoelens en emoties he. Is niks voor niks dat men zegt dat dronken mensen de waarheid vertellen.

Vreemdgaan is een teken van iets missen in de relatie.
Ik ben niet vreemdgegaan omdat ik dronken/aangeschoten was. Ik had gewoon zin in seks, klaar. Ik praat mijn vreemdgaan ook niet goed, ik ben d'r niet blij mee, had nooit mogen gebeuren. Bij mij is het feitelijk niet eens vreemdgaan aangezien ik nog niet écht een relatie met haar had, we scharrelden alleen wat. Alleen zij maakt(e) d'r een drama van en ziet het als vreemdgaan. En goed, zou ik me in haar situatie verplaatsen en zou zij met iemand anders gaan toen - zou ik d'r ook van balen. Zou ik haar 'vergeven', ja, want we hadden toen geen relatie.

Ik geef alleen aan dat het wel degelijk situatie gekoppeld is. Je kunt nog zo verliefd zijn/van iemand houden maar tóch vreemdgaan.
  maandag 7 november 2011 @ 00:34:01 #44
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104061638
voordeel van een scharrel is dat je gewoon de zaak kunt afkappen. gewoon exit scharrel
Spreading the Word
pi_104061642
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien hebben jullie gelijk, maar de gedachte dat we van elkaar houden voelt op dit moment toch wel heel erg fijn :)
Het is geen groot probleem. Het is een constatering. Geniet, hoe vaak we jullie hier ook uitkafferen
Anonimity is a bliss
pi_104061651
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeker van blijven genieten en je niets van ons aantrekken! Dat meen ik serieus. Je moet het toch allemaal zelf mee maken. Ik hoop voor je dat je terecht kan zeggen dat jullie van elkaar houden, ik kan er niet over oordelen. :)
pi_104061664
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben niet vreemdgegaan omdat ik dronken/aangeschoten was. Ik had gewoon zin in seks, klaar. Ik praat mijn vreemdgaan ook niet goed, ik ben d'r niet blij mee, had nooit mogen gebeuren. Bij mij is het feitelijk niet eens vreemdgaan aangezien ik nog niet écht een relatie met haar had, we scharrelden alleen wat. Alleen zij maakt(e) d'r een drama van en ziet het als vreemdgaan. En goed, zou ik me in haar situatie verplaatsen en zou zij met iemand anders gaan toen - zou ik d'r ook van balen. Zou ik haar 'vergeven', ja, want we hadden toen geen relatie.

Ik geef alleen aan dat het wel degelijk situatie gekoppeld is.
Waarom noemde je haar dan hier vriendin/scharrel voordat je rond ging neuken op vakantie? Blijkbaar zag je er zelf ook al iets meer in, ze wilde alleen niets vasts omdat je een reputatie had. En je opende zelfs nog een topic over haar waarin je zei dat als ze jou geen seks ging geven en/of je vriendin werd dat je niet van plan was je in te gaan houden op vakantie.
Zo raar is het dus niet dat zij het als vreemdgaan ziet, aangezien het wel meer was dan alleen een beetje scharrelen.

Dit is dus puur op basis van het beeld wat jij hier geschetst hebt in die tijd.
  maandag 7 november 2011 @ 00:36:37 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104061691
Het duurt echt bij mij enorm lang voor dat ik zeg dat ik van iemand hou.

Teveel relatieveringsvermogen voor.
C'est la vie
pi_104061718
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef heloef het volgende:

Ja, dat riep ik ook altijd
Anonimity is a bliss
pi_104061751
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:34 schreef Sephael het volgende:

[..]

Zeker van blijven genieten en je niets van ons aantrekken! Dat meen ik serieus. Je moet het toch allemaal zelf mee maken. Ik hoop voor je dat je terecht kan zeggen dat jullie van elkaar houden, ik kan er niet over oordelen. :)
Realistisch bekeken ben ik helemaal niet geschikt om een relatie te hebben of van iemand te houden, en dat is zelfs de afgelopen maand al vaak genoeg duidelijk geworden, maar omdat we allebei echt het gevoel hebben dat dit wel degelijk iets waard is, en iets bijzonders is, proberen we er toch het beste van te maken... We genieten er zeker van nu, en ik hoop inderdaad dat ik deze dingen terecht zeg.
pi_104061759
quote:

Wacht wat? Relatieveringsvermogen? Of relativeringsvermogen? Even checken :P
pi_104061769
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom noemde je haar dan hier vriendin/scharrel voordat je rond ging neuken op vakantie? Blijkbaar zag je er zelf ook al iets meer in, ze wilde alleen niets vasts omdat je een reputatie had. En je opende zelfs nog een topic over haar waarin je zei dat als ze jou geen seks ging geven en/of je vriendin werd dat je niet van plan was je in te gaan houden op vakantie.
Zo raar is het dus niet dat zij het als vreemdgaan ziet, aangezien het wel meer was dan alleen een beetje scharrelen.

Dit is dus puur op basis van het beeld wat jij hier geschetst hebt in die tijd.
Ik noemde haar scharrel aangezien ik haar niet écht als mijn vaste vriendin zag toen. Vandaar dat ik ook rondneukte. Ik zag inderdaad iets in haar en een mogelijke relatie maar omdat we nog niks vasts hadden, vond ik (achteraf fout) dat ik wel met andere vrouwen kon gaan. Het is ook niet raar dat ze het als vreemdgaan ziet, ik zou hetzelfde vinden, alleen zou ik d'r niet zo'n groot probleem van maken en naar de toekomst kijken aangezien we feitelijk geen vaste relatie hadden.
pi_104061777
slaaaaaaaaaaaaaapen!
Anonimity is a bliss
pi_104061784
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Realistisch bekeken ben ik helemaal niet geschikt om een relatie te hebben of van iemand te houden, en dat is zelfs de afgelopen maand al vaak genoeg duidelijk geworden, maar omdat we allebei echt het gevoel hebben dat dit wel degelijk iets waard is, en iets bijzonders is, proberen we er toch het beste van te maken... We genieten er zeker van nu, en ik hoop inderdaad dat ik deze dingen terecht zeg.
Niets van aan trekken dat je 'niet geschikt ben om een relatie te hebben'. Als jullie het samen leuk hebben, wat is dat het probleem?
pi_104061787
quote:

Dacht ik ook ja.
Tot heel even geleden dan.
Een maand geleden had ik je prima kunnen vertellen dat er nog nooit iemand was geweest die me echt dierbaar was.
  maandag 7 november 2011 @ 00:41:23 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104061828
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ja, dat riep ik ook altijd
Mwah ik ben gewoon veel down to earth om dat na überhaupt een jaar laat staan maanden te zeggen dat ik van iemand hou. Ik krijg dat serieus mijn strot niet uit.
C'est la vie
pi_104061829
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:39 schreef Sephael het volgende:

[..]

Niets van aan trekken dat je 'niet geschikt ben om een relatie te hebben'. Als jullie het samen leuk hebben, wat is dat het probleem?
Ik ben een nogal onstabiel persoon die zijn eigen gevoelens niet eens begrijpt, laat staan die van een ander. We hebben het leuk samen, maar ook vaak minder door misverstanden die meestal mijn schuld zijn.
pi_104061856
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:39 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik noemde haar scharrel aangezien ik haar niet écht als mijn vaste vriendin zag toen. Vandaar dat ik ook rondneukte. Ik zag inderdaad iets in haar en een mogelijke relatie maar omdat we nog niks vasts hadden, vond ik (achteraf fout) dat ik wel met andere vrouwen kon gaan. Het is ook niet raar dat ze het als vreemdgaan ziet, ik zou hetzelfde vinden, alleen zou ik d'r niet zo'n groot probleem van maken en naar de toekomst kijken aangezien we feitelijk geen vaste relatie hadden.
Jij zat toen denk ik in dezelfde fase als waar ik nu in zit. Ik snap het wel; formeel heb je nog niet afgesproken dat je een relatie hebt oid. Je spreekt gewoon af en toe met elkaar af, leuk en aardig, goede seks etc. En tja, ik kan me voorstellen dat als je nog veel andere leuke dames in je directe omgeving hebt, je moeilijk een lijn kunt trekken van "vanaf nu, ga ik alleen voor haar". Bij mij is het makkelijker, ik zou nu geen andere meiden neuken.
pi_104061872
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 00:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Mwah ik ben gewoon veel down to earth om dat na überhaupt een jaar laat staan maanden te zeggen dat ik van iemand hou. Ik krijg dat serieus mijn strot niet uit.
Ik krijg dat mijn strot ook niet uit. Ik vind dat moeilijk en ik kan het ook niet zeggen terwijl het niet zo is. Ik vind het ook moeilijk om te geloven dat je na één maand al van iemand kan houden trouwens. :P Ik denk dat het hier verward wordt met verliefdheid.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jij zat toen denk ik in dezelfde fase als waar ik nu in zit. Ik snap het wel; formeel heb je nog niet afgesproken dat je een relatie hebt oid. Je spreekt gewoon af en toe met elkaar af, leuk en aardig, goede seks etc. En tja, ik kan me voorstellen dat als je nog veel andere leuke dames in je directe omgeving hebt, je moeilijk een lijn kunt trekken van "vanaf nu, ga ik alleen voor haar". Bij mij is het makkelijker, ik zou nu geen andere meiden neuken.
Tja, inderdaad. Hoe zou jij reageren als jouw scharrel met andere mannen seks had in deze periode waar jullie dus (nog) geen vaste relatie hebben?
  maandag 7 november 2011 @ 00:44:09 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104061905
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:39 schreef Sephael het volgende:

[..]

Wacht wat? Relatieveringsvermogen? Of relativeringsvermogen? Even checken :P
Het vermogen de relatie te relativeren.
C'est la vie
pi_104061911
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:42 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik krijg dat mijn strot ook niet uit. Ik vind dat moeilijk en ik kan het ook niet zeggen terwijl het niet zo is. Ik vind het ook moeilijk om te geloven dat je na één maand al van iemand kan houden trouwens. :P Ik denk dat het hier verward wordt met verliefdheid.
Definieer dan beide begrippen volgens jouw standaarden?
pi_104061949
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 00:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Het vermogen de relatie te relativeren.
Gaat in de Dikke van Dale.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oei. Dat wordt moeilijk denk ik.
pi_104061985
quote:

[..]

Idd, ik denk dat het ook maar net is aan wat jij onder die woorden verstaat en hoeveel gewicht je daaraan wil hangen. Ik denk dat je niet kunt stellen dat het na een maand te vroeg is om te zeggen "ik hou van je". Zal er ook heel aan liggen hoe je relatie is en hoeveel je elkaar ziet enzo.
pi_104062001
quote:

[..]

Dat kan ik niet uitleggen. Ik kan me niet voorstellen dat je binnen een paar (twee ofzo) maanden van iemand houdt. Imo is dat meer verliefd zijn. Ik kan in ieder geval niet tegen mijn vriendin zeggen dat ik van haar houd, wel dat ik gek op haar ben en verliefd ben.

En jullie hebben elkaar 4 keer gezien ofzo? :)
pi_104062007
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 00:41 schreef heloef het volgende:

[..]

De eerste keren dat iemand dat tegen mij zei kon ik dat ook niet terug zeggen. Toen voelde ik me wel stom want ik gaf wel veel om hem, uiteindelijk kon ik het wel en meende ik het ook, maar snel zeggen doe ik het niet, soms denk ik het wel al best snel. :')
  maandag 7 november 2011 @ 00:47:37 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062012
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dacht ik ook ja.
Tot heel even geleden dan.
Een maand geleden had ik je prima kunnen vertellen dat er nog nooit iemand was geweest die me echt dierbaar was.
Toen ik verliefd was op Geraldine had ik altijd door dat ik verliefd was op de illusie die ik rond haar heen had gecreerd. Kortom ik kan mijn emoties vrij goed plaatsen en ook al zal mijn hart nog zo hard schreeuwen dat ik van iemand hou duurt het nog lang voor ik die woorden tegen iemand of over iemand zou zeggen.
C'est la vie
pi_104062034
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 00:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Toen ik verliefd was op Geraldine had ik altijd door dat ik verliefd was op de illusie die ik rond haar heen had gecreerd. Kortom ik kan mijn emoties vrij goed plaatsen en ook al zal mijn hart nog zo hard schreeuwen dat ik van iemand hou duurt het nog lang voor ik die woorden tegen iemand of over iemand zou zeggen.
MSN!
Anonimity is a bliss
pi_104062059
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 00:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Tja, dat is verliefdheid op bekende personen ja :P
Daarvan kan ik inderdaad ook wel bedenken dat het geen liefde is natuurlijk.
Maar zie die grens maar eens te trekken bij iemand die je heel erg leuk vindt...
  maandag 7 november 2011 @ 00:51:23 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062100
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja, dat is verliefdheid op bekende personen ja :P
Daarvan kan ik inderdaad ook wel bedenken dat het geen liefde is natuurlijk.
Maar zie die grens maar eens te trekken bij iemand die je heel erg leuk vindt...
Niet alleen Geraldine hoor, ook bij iemand waar ik een maand of 3 verliefd op was en daadwerkelijk kende.
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 00:52:10 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062122
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:48 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

MSN!
Ik ben er al.
C'est la vie
pi_104062129
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat kan ik niet uitleggen. Ik kan me niet voorstellen dat je binnen een paar (twee ofzo) maanden van iemand houdt. Imo is dat meer verliefd zijn. Ik kan in ieder geval niet tegen mijn vriendin zeggen dat ik van haar houd, wel dat ik gek op haar ben en verliefd ben.

En jullie hebben elkaar 4 keer gezien ofzo? :)
4 keer ja. Ik snap het zelf ook echt niet hoor, maar hij heeft nu al een belangrijke plaats in mijn leven O+
Iedereen vind het eigenlijk raar, maar we hebben zelf het idee dat het liefde is, en misschien is dat wel niet echt zo, nu blijven we het graag geloven...
pi_104062172
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet alleen Geraldine hoor, ook bij iemand waar ik een maand of 3 verliefd op was en daadwerkelijk kende.
Verliefd zijn is wel een tof gevoel O+
pi_104062174
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

4 keer ja. Ik snap het zelf ook echt niet hoor, maar hij heeft nu al een belangrijke plaats in mijn leven O+
Iedereen vind het eigenlijk raar, maar we hebben zelf het idee dat het liefde is, en misschien is dat wel niet echt zo, nu blijven we het graag geloven...
Aan de andere kant, als dit alleen verliefdheid is, stel je is voor hoeveel mooier het dan nog kan worden.
pi_104062217
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:42 schreef mrk.n het volgende:
Tja, inderdaad. Hoe zou jij reageren als jouw scharrel met andere mannen seks had in deze periode waar jullie dus (nog) geen vaste relatie hebben?
Misschien dat het me wel zou steken; maar ik zou haar er niet voor veroordelen. We hebben geen concrete afspraken oid, dus ze staat vrij om te doen wat ze wil verder.
  maandag 7 november 2011 @ 00:55:58 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062223
Nadeel van dat eeuwige vermogen om te kunnen relativeren is dat ik zo'n beetje iedereen van mijn leeftijd dom en naief vind. :')
C'est la vie
pi_104062229
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Sephael het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als dit alleen verliefdheid is, stel je is voor hoeveel mooier het dan nog kan worden.
Inderdaad, een relatie moet sowieso groeien, en als het nu allemaal al zo goed voelt, wacht ik met liefde nog jaren tot ik het van jullie houden van mag noemen, als het allemaal goed gaat.
pi_104062248
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Nadeel van dat eeuwige vermogen om te kunnen relativeren is dat ik zo'n beetje iedereen van mijn leeftijd dom en naief vind. :')
Ey dat heb ik ook vaak :P. Naja, dom en naief op sommige punten; niet die persoon in al zijn doen en laten dan.
pi_104062263
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Naja, je spreekt hem toch nagenoeg dagelijks; ook via videochat enzo? Dan bouw je ook een band op hoor.
  maandag 7 november 2011 @ 00:58:01 #79
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062277
wat is een beetje acceptabele range om seks mee te hebben als je 21 bent?
Spreading the Word
  maandag 7 november 2011 @ 00:58:08 #80
359454 401k
Chaoot zonder chaos
pi_104062285
Verliefd zijn. Ik kan het niet.
  maandag 7 november 2011 @ 00:58:12 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062290
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Verliefd zijn is wel een tof gevoel O+
Voor het grootste gedeelte op deze aardkloot wel.
Voor mij is het zo'n beetje het enige wat mij aan het huilen kan maken.
C'est la vie
pi_104062302
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Met mijn labiele posts geloof je er vast niets van, maar ik word IRL overrationeel en emotieloos genoemd :P
pi_104062344
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat is een beetje acceptabele range om seks mee te hebben als je 21 bent?
Imo 16-55 jaar ongeveer.
pi_104062346
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja, het zorgt voor een hoop gedoe en het heeft mijn ook al aan het janken gemaakt.
Maar het is het allemaal waard als het eenmaal een keer wederzijds is.
  maandag 7 november 2011 @ 01:00:07 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062348
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ey dat heb ik ook vaak :P. Naja, dom en naief op sommige punten; niet die persoon in al zijn doen en laten dan.
Ja dat dus.
Laatst verklaarde iemand altijd bij zijn vriendin te willen blijven. Ik moet daar alleen maar om lachen.
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 01:00:25 #86
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062355
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Imo 16-55 jaar ongeveer.
das wel veul :D
Spreading the Word
pi_104062366
quote:
Huilen is vaak ook wel echt lekker... ben ik de enige die dit heeft?
pi_104062376
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat dus.
Laatst verklaarde iemand altijd bij zijn vriendin te willen blijven. Ik moet daar alleen maar om lachen.
Zeg eens wat terug op MSN
Anonimity is a bliss
  maandag 7 november 2011 @ 01:01:20 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062377
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja, het zorgt voor een hoop gedoe en het heeft mijn ook al aan het janken gemaakt.
Maar het is het allemaal waard als het eenmaal een keer wederzijds is.
Dat moet ik nog meemaken, als het goed is tenminste.
C'est la vie
pi_104062389
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Naja, je spreekt hem toch nagenoeg dagelijks; ook via videochat enzo? Dan bouw je ook een band op hoor.
Klopt, ik heb het idee dat ik hem zo veel beter heb leren kennen dan dat ik gedaan zou hebben als ik hem alleen maar in levende lijve had gezien, zeg maar. Het is gewoon een manier waarop je heel open met elkaar kan praten, en waardoor je echt een goede vriendschappelijke band kunt opbouwen.
pi_104062391
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Huilen is vaak ook wel echt lekker... ben ik de enige die dit heeft?
Zeker niet.
pi_104062407
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

das wel veul :D
Yes, maar met name de ondergrens is dus erg kritisch. Een 16-jarige zou denk ik best nog wel eens kunnen; maar boven de 18 heeft toch wel echt de voorkeur. Beetje aftasten ook hoe ver die meiden al zijn in hun ontwikkeling.... je wil niemand een jeugdtrauma aanneuken.
pi_104062422
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien dat het me wel zou steken; maar ik zou haar er niet voor veroordelen. We hebben geen concrete afspraken oid, dus ze staat vrij om te doen wat ze wil verder.
Ja, dacht zij d'r ook maar zo luchtig over. Ik zou hetzelfde hebben; zou ervan balen en zeggen dat ik het niet fijn vind maar dat is dan ook dat.

Vrienden van mij zeggen dat ik met haar moet stoppen omdat ze zo'n drama maakt altijd, nu nog steeds met dat wantrouwen maar ik wil haar helemaal niet kwijt.
  maandag 7 november 2011 @ 01:03:27 #94
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104062426
quote:

[..]

Huilen om het niet kunnen hebben van een vriendin? Je bent jong zat, dat is nog nergens voor nodig. Mij is het de afgelopen jaren ook niet gelukt, maar dat is mijn eigen domme schuld, maar ik ben nog lang niet op het punt dat ik ga janken erom, je moet juist boos zijn, boos om jezelf omdat je waarschijnlijk geen vriendin hebt omdat je zelf iets fout doet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 7 november 2011 @ 01:03:37 #95
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062429
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Yes, maar met name de ondergrens is dus erg kritisch. Een 16-jarige zou denk ik best nog wel eens kunnen; maar boven de 18 heeft toch wel echt de voorkeur. Beetje aftasten ook hoe ver die meiden al zijn in hun ontwikkeling.... je wil niemand een jeugdtrauma aanneuken.
18-36 dan?
Spreading the Word
  maandag 7 november 2011 @ 01:03:43 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062431
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 01:01 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Zeg eens wat terug op MSN
Ik kreeg niks binnen, heb het maar even opnieuw opgestart.
C'est la vie
pi_104062468
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat dus.
Mwa, dat vind ik dan weer cru :). Je moet de onderliggende betekenis van die woorden aanvoelen. Wat ik met name dom en naief gedrag vind, komt vaak neer op uitstelgedrag en "steeds hetzelfde doen maar een andere uitkomst verwachten".
pi_104062470
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

18-36 dan?
Op mijn leeftijd zou ik toch liever voor iemand gaan die even oud is als ik.
Als ik ouder dan 20 zou zijn zou het me niet meer gek veel uit maken, maar ik ben nu nog gewoon te puberaal voor een relatie met iemand die veel ouder is :P
  maandag 7 november 2011 @ 01:06:06 #99
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062484
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op mijn leeftijd zou ik toch liever voor iemand gaan die even oud is als ik.
Als ik ouder dan 20 zou zijn zou het me niet meer gek veel uit maken, maar ik ben nu nog gewoon te puberaal voor een relatie met iemand die veel ouder is :P
't gaat om seks, op 21 wil je geen relatie met iemand van 35
Spreading the Word
pi_104062503
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

't gaat om seks, op 21 wil je geen relatie met iemand van 35
Sommige mensen wel hoor.
pi_104062507
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, dacht zij d'r ook maar zo luchtig over. Ik zou hetzelfde hebben; zou ervan balen en zeggen dat ik het niet fijn vind maar dat is dan ook dat.

Vrienden van mij zeggen dat ik met haar moet stoppen omdat ze zo'n drama maakt altijd, nu nog steeds met dat wantrouwen maar ik wil haar helemaal niet kwijt.
Als je haar niet kwijt wil, dan moet je er zeker voor gaan. Kijk, iedereen heeft zo zijn eigen karaktertrekken; en sommige zullen in jou ogen negatief en andere positief zijn. Er zijn altijd wel zaken waar je discussie over krijgt. Misschien is dat ook wel juist goed; het hoeft niet altijd allemaal maar tam te zijn :P.
  maandag 7 november 2011 @ 01:07:17 #102
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062510
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sommige mensen wel hoor.
doet niet af aan de originele vraag ;)
Spreading the Word
pi_104062536
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

18-36 dan?
Nee joh, als jij de kans krijgt om een aantrekkelijke vrouw van in de 40 te neuken, dan ga er lekker voor. Dat mag nu je officieel ook volwassen bent :).
  maandag 7 november 2011 @ 01:08:29 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062540
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mwa, dat vind ik dan weer cru :). Je moet de onderliggende betekenis van die woorden aanvoelen. Wat ik met name dom en naief gedrag vind, komt vaak neer op uitstelgedrag en "steeds hetzelfde doen maar een andere uitkomst verwachten".
Ik ben veel te kil en nadenkend omdat serieus aan te kunnen nemen denk ik. :')
C'est la vie
pi_104062544
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

doet niet af aan de originele vraag ;)
Ik vind gewoon dat ik nog niet volwassen genoeg ben om seks te kunnen hebben met veel oudere mannen. Dat is toch een antwoord?
  maandag 7 november 2011 @ 01:10:12 #106
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062579
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee joh, als jij de kans krijgt om een aantrekkelijke vrouw van in de 40 te neuken, dan ga er lekker voor. Dat mag nu je officieel ook volwassen bent :).
Low standards, high results?
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat ik nog niet volwassen genoeg ben om seks te kunnen hebben met veel oudere mannen. Dat is toch een antwoord?
nee, ik wil 2 cijfers zien
Spreading the Word
pi_104062590
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Low standards, high results?

[..]

nee, ik wil 2 cijfers zien
Tussen de 15 en 21 dan, denk ik.
pi_104062594
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 01:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben veel te kil en nadenkend omdat serieus aan te kunnen nemen denk ik. :')
Na, ik herken het wel... je spreekt vanuit frustratie en jaloezie. Ik heb ook van die periodes gehad; dat ik op gegeven moment alles en iedereen in/met relaties gewoon niet aan kon horen. Wellicht weet je het juist niet goed te relativeren ;).
  maandag 7 november 2011 @ 01:11:07 #109
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062600
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tussen de 15 en 21 dan, denk ik.
ok thnx
-waarom alleen maar jongere mensen eigenlijk?
Spreading the Word
pi_104062636
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als je haar niet kwijt wil, dan moet je er zeker voor gaan. Kijk, iedereen heeft zo zijn eigen karaktertrekken; en sommige zullen in jou ogen negatief en andere positief zijn. Er zijn altijd wel zaken waar je discussie over krijgt. Misschien is dat ook wel juist goed; het hoeft niet altijd allemaal maar tam te zijn :P.
Ik ga sowieso voor haar alleen ze maakt het me zo moeilijk soms. Hysterisch persoon is ze soms. :P
  maandag 7 november 2011 @ 01:12:49 #111
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104062643
Mja, als ik naar de Irish Pub ga met al die 30/40+'ers zou ik écht wel met zo een ouwe taart naar huis kunnen terwijl ze zo geil zijn als het maar kan, maar ik vind het moreel verwerpelijk omdat als "maagd" te doen, ik vind het ook jezelf naar beneden halen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104062668
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

ok thnx
-waarom alleen maar jongere mensen eigenlijk?
Ik ben zelf 18, en nog een soort van bezig mijn puberteit in te halen, het zou raar voelen op dit moment om seks te hebben met oudere en ervarenere mensen die in een hele andere fase zitten wat dat betreft dan ik.
pi_104062671
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:12 schreef Keyos het volgende:
Mja, als ik naar de Irish Pub ga met al die 30/40+'ers zou ik écht wel met zo een ouwe taart naar huis kunnen terwijl ze zo geil zijn als het maar kan, maar ik vind het moreel verwerpelijk omdat als "maagd" te doen, ik vind het ook jezelf naar beneden halen.
Sowieso smerig. :{w
  maandag 7 november 2011 @ 01:15:09 #114
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062698
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben zelf 18, en nog een soort van bezig mijn puberteit in te halen, het zou raar voelen op dit moment om seks te hebben met oudere en ervarenere mensen die in een hele andere fase zitten wat dat betreft dan ik.
de vraag was welke leeftijd o.k. is als je 21 bent, niet als je 18 bent sufferdje ;)
Spreading the Word
pi_104062709
quote:
ow, ik heb nergens de woorden maagdelijkheid horen vallen? het ging puur om wat voor range je seks mee kan hebben als 21-jarige..
pi_104062716
quote:
Hoezo moreel verwerpelijk?

Je schaadt er niemand anders mee, alleen jezelf misschien,
pi_104062725
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

de vraag was welke leeftijd o.k. is als je 21 bent, niet als je 18 bent sufferdje ;)
Oh dan begreep ik het verkeerd :')
Als ik 21 zou zijn zou het me niet meer zoveel uitmaken denk ik, maar waarschijnlijk niet ouder dan 50 ofzo.
  maandag 7 november 2011 @ 01:16:51 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104062737
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Na, ik herken het wel... je spreekt vanuit frustratie en jaloezie. Ik heb ook van die periodes gehad; dat ik op gegeven moment alles en iedereen in/met relaties gewoon niet aan kon horen. Wellicht weet je het juist niet goed te relativeren ;).
Jaloers ben ik natuurlijk wel een beetje.
Maar ik denl niet dat ik hem veel serieuser had genomen als ik een vriendin had gehad. Ik bedoel de jongen is 17.
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 01:17:03 #119
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104062743
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat je eerst eens goed met iemand de boel ontdekt moet hebben voordat je dat met 40'ers gaat doen, bedoel als je nou ervaren bent en je weet van beide dat het puur om de lusten gaat, zou het acceptabel zijn.

Alsnog is het moreel wel een issue dat je zoiets doet met zo een ouder persoon, mensen gaan dingen van je denken en over je praten, al kun je daar gewoon schijt aan hebben natuurlijk.
  maandag 7 november 2011 @ 01:17:18 #120
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104062749
mooie minimale consensus. misschien ben ik gewoon heel conservatief met m'n kennelijke mini-range
Spreading the Word
pi_104062781
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 01:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Jaloers ben ik natuurlijk wel een beetje.
Maar ik denl niet dat ik hem veel serieuser had genomen als ik een vriendin had gehad. Ik bedoel de jongen is 17.
Hehe, ja oke, ik snap wat je bedoeld. De kans dat ze uit elkaar gaan binnen een paar jaar is veel groter dan dat ze voor altijd samen blijven natuurlijk. Maar wat ik bedoelde; het is zijn gevoel op dit moment wat hij met zo'n uitspraak wil verwoorden. Niemand kan zeggen waar die over een jaar staat natuurlijk.
  maandag 7 november 2011 @ 01:19:19 #122
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104062791
40+ what the fuck jongens :')
pi_104062792
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:17 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat je eerst eens goed met iemand de boel ontdekt moet hebben voordat je dat met 40'ers gaat doen, bedoel als je nou ervaren bent en je weet van beide dat het puur om de lusten gaat, zou het acceptabel zijn.

Alsnog is het moreel wel een issue dat je zoiets doet met zo een ouder persoon, mensen gaan dingen van je denken en over je praten, al kun je daar gewoon schijt aan hebben natuurlijk.
Dat vind ik nu ook, op dit moment ben ik nog helemaal aan het ontdekken enzo met een persoon die bijzonder voor me voelt, en daar ben ik nog lang niet mee klaar.
Het rare is dat mensen er meer over gaan praten dat mijn vriend 16 is dan dat ze zouden hebben gedaan als hij 22 was geweest :')
pi_104062807
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:19 schreef Sinji het volgende:
30+ what the fuck jongens :')
  maandag 7 november 2011 @ 01:20:12 #125
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104062816
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo moreel verwerpelijk?

Je schaadt er niemand anders mee, alleen jezelf misschien,
Het tast je sociale status aan, mensen weten van je dat je met 40'ers mee naar huis gaat en krijgen een beeld van je. Kan zowel positief als negatief uitwerken natuurlijk, maar iemand van 20 jaar die mee gaat met een man van in de 40 zie ik eerder ongewoon dan gewoon. Al moet die persoon het gewoon zelf weten en zal ik er mij niet mee bemoeien, ik begrijp echt wel waarom het gebeurd.
pi_104062827
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:17 schreef Keyos het volgende:
Moreel verwerpelijk vond ik juist wanneer je bezig gaat met meiden die heel jong zijn. Oudere vrouwen: gewoon doen. Het zou me echt niet uitmaken wat mensen daardoor over me denken ofzo; als ik een leuke oudere vrouw kan neuken, dan laat ik die kans niet liggen (tenzij ik in een relatie oid zit natuurlijk).
  maandag 7 november 2011 @ 01:24:05 #127
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104062895
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Moreel verwerpelijk vond ik juist wanneer je bezig gaat met meiden die heel jong zijn. Oudere vrouwen: gewoon doen. Het zou me echt niet uitmaken wat mensen daardoor over me denken ofzo; als ik een leuke oudere vrouw kan neuken, dan laat ik die kans niet liggen (tenzij ik in een relatie oid zit natuurlijk).
Als je het wilt doen moet je dat ook gewoon doen, het volle recht heb je. Als ineens Tatjana Simic voor mij staat zou ik het bijvoorbeeld ook wel weten, alleen alsnog vind ik het niet "gewoon". Maar voor mij is het nu nog steeds geen issue, eerst maar eens een goeie meid vinden, de rest zien we wel.
pi_104062898
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:19 schreef Sinji het volgende:
40+ what the fuck jongens :')
Heerlijk toch; eerst touwtje springen met de borsten als een vorm van voorspel; en dan de lekker ruime grot verkennen, daar waar men mogelijk nog rotsschilderingen van neanderthalers aan zal treffen. Een groot avontuur lijkt me dat.
pi_104062906
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Als je het wilt doen moet je dat ook gewoon doen, het volle recht heb je. Als ineens Tatjana Simic voor mij staat zou ik het bijvoorbeeld ook wel weten, alleen alsnog vind ik het niet "gewoon". Maar voor mij is het nu nog steeds geen issue, eerst maar eens een goeie meid vinden, de rest zien we wel.
Ik vind gewoon ook maar kut over het algemeen.
  maandag 7 november 2011 @ 01:24:57 #130
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104062913
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Heerlijk toch; eerst touwtje springen met de borsten als een vorm van voorspel; en dan de lekker ruime grot verkennen, daar waar men mogelijk nog rotsschilderingen van neanderthalers aan zal treffen. Een groot avontuur lijkt me dat.
Dat lijkt me niet leuk, ik ben aziaten gewend ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104062932
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

_O- :N

Tijnbrein heeft het wel eens gedaan met een oud(ere) vrouw, misschien moet je eens aan hem vragen hoe hij het heeft ervaren. :{
pi_104062943
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet leuk, ik ben aziaten gewend ;(
Aziaten blijven vaak heel jong qua uiterlijk tot ongeveer hun 40ste ofzo; daarna gaat het heel snel bergafwaarts. Ik heb een keer gezoend met een koreaanse die 32 bleek te zijn... ik had haar midden 20 geschat.... foutje :).
pi_104062967
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:25 schreef mrk.n het volgende:

[..]

_O- :N

Tijnbrein heeft het wel eens gedaan met een oud(ere) vrouw, misschien moet je eens aan hem vragen hoe hij het heeft ervaren. :{
Ik ben op de hoogte van de seksuele openheid van Tijnbrein; heb ik het wel eens met hem over gehad ja. Ik zit op veel punten wel op 1 lijn met hem; behalve dan dat ik geen biseksueel ben (helaas!).
  maandag 7 november 2011 @ 01:28:45 #134
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104062977
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Aziaten blijven vaak heel jong qua uiterlijk tot ongeveer hun 40ste ofzo; daarna gaat het heel snel bergafwaarts. Ik heb een keer gezoend met een koreaanse die 32 bleek te zijn... ik had haar midden 20 geschat.... foutje :).
^Dit is waar btw

SPOILER
pi_104062982
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zijn ook vaak (te) dun trouwens. Ik heb zover ik weet nog nooit een dikke Chinees gezien.
  maandag 7 november 2011 @ 01:29:49 #136
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104062995
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:29 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Zijn ook vaak (te) dun trouwens. Ik heb zover ik weet nog nooit een dikke Chinees gezien.
Dat zegt meer over jou dan aziaten :')
  maandag 7 november 2011 @ 01:30:27 #137
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104063003
quote:

[..]

Jammer alleen dat de dikte zich opslaat in het gemiddelde gezicht van een Chinees.
pi_104063009
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:29 schreef Sinji het volgende:

[..]

Dat zegt meer over jou dan aziaten :')
Wie weet. Ik heb ook nog nooit een aantrekkelijke Chinees gezien. Meiden kunnen soms (maar twee keer gezien of zo) nog wel mooi zijn, maar goed uitziende mannen nog nooit.
  maandag 7 november 2011 @ 01:31:56 #139
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104063020
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:31 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wie weet. Ik heb ook nog nooit een aantrekkelijke Chinees gezien. Meiden kunnen soms (maar twee keer gezien of zo) nog wel mooi zijn, maar goed uitziende mannen nog nooit.
Kwestie van smaak. Niets zinnigs over te zeggen. Ik vind Somaliërs ook zelden aantrekkelijk, Zal voor sommige anderen waarschijnlijk niet gelden.
pi_104063023
quote:

[..]

Schenkstroop wellicht? ;). Maar het klopt denk ik ook wel; over algemeen zijn de aziatische dames wat fijner gebouwd. Ik ben echter wel eens als een blok gevallen voor de elegantie van een aziatische dame... dan is het opeens niet meer zo'n issue voor me dat ze geen dikke kont en tieten meer heeft. Who cares... kijk die hakken en die mooie benen onder dat rokje :).
  maandag 7 november 2011 @ 01:34:57 #141
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104063058
De aziatische meiden krijgen steeds meer betere verhoudingen de afgelopen jaren. Alsof ze booty-juice hebben gedronken ofzo c_/
pi_104063062
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:31 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik wel. O+ O+ O+
pi_104063074
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Schenkstroop wellicht? ;). Maar het klopt denk ik ook wel; over algemeen zijn de aziatische dames wat fijner gebouwd. Ik ben echter wel eens als een blok gevallen voor de elegantie van een aziatische dame... dan is het opeens niet meer zo'n issue voor me dat ze geen dikke kont en tieten meer heeft. Who cares... kijk die hakken en die mooie benen onder dat rokje :).
Oja, maar ik heb hem nog nooit gezien. :P Ja, ik heb ook nog nooit een Chinees met krullen gezien. Of met blond haar. :7 Nee, ik val daar niet op.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wel. O+ O+ O+
Oja. :P
pi_104063137
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Oja, maar ik heb hem nog nooit gezien. :P Ja, ik heb ook nog nooit een Chinees met krullen gezien. Of met blond haar. :7 Nee, ik val daar niet op.
Zoiets?

maandag 7 november 2011 @ 01:42:14 #145
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104063155
Ik ken er veel met blond ja.

SPOILER
  maandag 7 november 2011 @ 01:43:49 #146
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104063169
Zie wel een beetje teveel Miss Piggy in dat hoofd.
  maandag 7 november 2011 @ 01:45:12 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104063186
Hoe vaak ga jij in godsnaam op de foto?
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 01:48:02 #148
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104063215
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Standaard op feestjes :7 . Traditie vanaf middelbare school. Die feestjes van jaren geleden, geniaal :P
pi_104063233
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Het zit 'm in constant foto's hier posten in spoilers. Daarom lijkt het vaak.
  maandag 7 november 2011 @ 01:52:53 #150
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104063264
Zal het niet meer doen lieve mrk :*
pi_104063371
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val niet zo op blond, heb nog steeds het achterhaalde vooroordeel dat ze geen inhoud hebben :')

SPOILER
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  maandag 7 november 2011 @ 02:15:58 #152
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104063454
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 02:05 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ik val niet zo op blond, heb nog steeds het achterhaalde vooroordeel dat ze geen inhoud hebben :')

SPOILER
Het probleem is, er zo zo ongelofelijk veel mensen blond dat het een beetje verziekt wordt. Het is makkelijk om te zegen dat blonde mensen dom zijn, want dan moet je naar een percentage kijken van de blonde mensen onder een bepaald IQ, wat natuurlijk niet te doen is. Maar omdat er zoveel blonde meiden dom zijn is dit beeld gecreëerd, wat in principe vrij zonde is.

Moet wel zeggen dat ik blond haar niet mooi vind, maar ook weer niet onaantrekkelijk, al zal ik eerder op donkerder haar vallen.
pi_104063498
Laat ik het anders zeggen, blonde vrouwen zijn m.i. vaak hun hele leven lang meisje-meisje. Niet zo heel slim en als ze het nieuwste prada-tasje hebben zijn ze weer een maand tevreden, (dit is dikke onzin natuurlijk, maar zo zit het in mijn systeem :') )

Brunettes zijn anders, stralen voor mij veel meer 'vrouw' en persoonlijkheid uit.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  maandag 7 november 2011 @ 02:26:16 #154
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104063509
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 02:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Laat ik het anders zeggen, blonde vrouwen zijn m.i. vaak hun hele leven lang meisje-meisje. Niet zo heel slim en als ze het nieuwste prada-tasje hebben zijn ze weer een maand tevreden,

Brunettes zijn anders, stralen voor mij veel meer 'vrouw' en persoonlijkheid uit.
Klopt hoor, ik val heel erg op spontaniteit van meiden, dat stralen ze gewoon van top tot teen uit , als ze een arrogante kop hebben is het voor mij al klaar, dan maakt mij de kleur haar niet uit, al heeft dat kleur haar wel onbewust invloed op dat beeld en is het toch weer belangrijk. Bijna alle meiden die ik ooit leuk heb gevonden waren brunettes, dat is niet toevallig.
  maandag 7 november 2011 @ 02:26:39 #155
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104063513
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 02:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het probleem is, er zo zo ongelofelijk veel mensen blond dat het een beetje verziekt wordt. Het is makkelijk om te zegen dat blonde mensen dom zijn, want dan moet je naar een percentage kijken van de blonde mensen onder een bepaald IQ, wat natuurlijk niet te doen is. Maar omdat er zoveel blonde meiden dom zijn is dit beeld gecreëerd, wat in principe vrij zonde is.

Moet wel zeggen dat ik blond haar niet mooi vind, maar ook weer niet onaantrekkelijk, al zal ik eerder op donkerder haar vallen.
blond is speels, ik vind het wel leuk :@
Spreading the Word
pi_104063525
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 02:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

blond is speels, ik vind het wel leuk :@
Als ze 18 t/m pak en beet 30 zijn wel ja, als ze daarna ook nog speels zijn ga ik me vervelen denk ik :')

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 02:26 schreef Keyos het volgende:

[..]
Bijna alle meiden die ik ooit leuk heb gevonden waren brunettes, dat is niet toevallig.
Me to :Y
pi_104063933
Oeps, is het al zo laat. :')

Opdracht voor persoonlijkheidsleer doet de tijd vliegen blijkbaar.
  maandag 7 november 2011 @ 04:39:02 #158
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104063938
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 04:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeps, is het al zo laat. :')

Opdracht voor persoonlijkheidsleer doet de tijd vliegen blijkbaar.
Gewoon monster energy drink erin kegelen en doorgaan !
  maandag 7 november 2011 @ 08:47:25 #159
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104064918
Dus. Ik was bijna te laat toen ik zag dat ik nog had kunnen liggen slapen ;(
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_104065413
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 02:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Laat ik het anders zeggen, blonde vrouwen zijn m.i. vaak hun hele leven lang meisje-meisje. Niet zo heel slim en als ze het nieuwste prada-tasje hebben zijn ze weer een maand tevreden, (dit is dikke onzin natuurlijk, maar zo zit het in mijn systeem :') )

ik ben gewoon blond geboren
en te lui om mijn haar te verven (wel ooit gedaan maar ja dan krijg je weer uitgroei, ziet er niet uit, moet je weer met die verf gaan lopen kloten)
dus omdat ik mijn haar niet verf ben ik een meisje meisje? :P
beetje vreemd haha

(verder denk ik dat dit voor een bepaald type blond wel op gaat hoor... die kleur die je niet natuurlijk kunt hebben zie ik veel voorbij komen bij een bepaald type meisjes)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 7 november 2011 @ 09:56:23 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104066106
Ik zie mijn ex vanavond als ik iets moet tekenen voor de verhuurder. Ik heb er weinig zin in.
Ik heb ook geen idee hoe ik me het beste kan gedragen en heb het gevoel alsof ik langs een afgrond loop.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 7 november 2011 @ 09:59:45 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104066176
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2011 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie mijn ex vanavond als ik iets moet tekenen voor de verhuurder. Ik heb er weinig zin in.
Ik heb ook geen idee hoe ik me het beste kan gedragen en heb het gevoel alsof ik langs een afgrond loop.
Sterkte jongen.
C'est la vie
pi_104066224
succes inderdaad vanavond
en ik zou me gewoon zakelijk en een tikje afstandelijk gedragen
je bent daar voor een zakelijke aangelegenheid toch?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 november 2011 @ 10:09:23 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104066404
Bedankt. Het is gewoon iets dat zo snel mogelijk moet gebeuren, maar zij belde me erover en vroeg of ik eerst samen wat wilde eten. (Hint: nee)
De vorige keer dat ik haar zag was ik zakelijk en afstandelijk, maar dat vond ze heel erg vervelend. Het is niet dat ik haar nu iedere week wil zien, maar ik zou ook niet willen dat ik haar nooit meer zie.
pi_104066459
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2011 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt. Het is gewoon iets dat zo snel mogelijk moet gebeuren, maar zij belde me erover en vroeg of ik eerst samen wat wilde eten. (Hint: nee)
De vorige keer dat ik haar zag was ik zakelijk en afstandelijk, maar dat vond ze heel erg vervelend. Het is niet dat ik haar nu iedere week wil zien, maar ik zou ook niet willen dat ik haar nooit meer zie.
Dan leg je dat toch gewoon uit?
'Sorry als ik je kwets maar ik heb deze ruimte nu nodig maar ik hoop dat we ooit weer een normale band op kunnen bouwen'

dat gezegd hebbende: vriendschappen met exen werken zelden
en meestal als het wel werkt blijkt dat er weinig is om die vriendschap op te baseren als je snapt wat ik bedoel
Sommige exen kan ik nog prima mee door een deur maar nu de liefde over is zie ik pas echt wat voor persoon ze zijn en dat ze me eigenlijk helemaal niet boeien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 november 2011 @ 10:13:30 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104066506
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan leg je dat toch gewoon uit?
'Sorry als ik je kwets maar ik heb deze ruimte nu nodig maar ik hoop dat we ooit weer een normale band op kunnen bouwen'

dat gezegd hebbende: vriendschappen met exen werken zelden
en meestal als het wel werkt blijkt dat er weinig is om die vriendschap op te baseren als je snapt wat ik bedoel
Sommige exen kan ik nog prima mee door een deur maar nu de liefde over is zie ik pas echt wat voor persoon ze zijn en dat ze me eigenlijk helemaal niet boeien
Ik weet het, maar die knoop wil ik niet nu al door hoeven hakken nu ik daar eigenlijk niet goed over na kan denken.
  maandag 7 november 2011 @ 11:00:03 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104067696
Wel rustig deze ochtend.
C'est la vie
pi_104067764
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef heloef het volgende:
Wel rustig deze ochtend.
rustig aan wakker worden joh...
pi_104068264
Zo. Wakker + bijgekomen van gisteren O+
Ik weet niet hoe het kan, maar elke keer wanneer ik Newbie heb gezien slaap ik stukken beter :P
pi_104068495
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 11:00 schreef heloef het volgende:
Wel rustig deze ochtend.
Is ook wel eens relaxed...
pi_104069209
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2011 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik weet het, maar die knoop wil ik niet nu al door hoeven hakken nu ik daar eigenlijk niet goed over na kan denken.
Meh, mijn ervaring met exen is dat het net zo werkt als een pleister alles zo snel mogelijk eraf rukken dat doet het minste pijn. Maar das mijn ervaring..

Goedemorgen iedereen trouwens..
pi_104070505
Goedemorgenmiddag!

Ik heb zaterdag mijn ex weer gezien op een feestje. Ik wist dat zij er zou zijn, ik stapte met knikkende knietjes richting de deur. Ik ben nooit zenuwachtig voor dit soort dingen en dit ken ik ook niet van exen in het verleden. Hierdoor ga ik mijzelf wijs maken dat zij toch wel heel speciaal moet zijn.

We hebben elkaar de hele avond lopen ontwijken. We hebben geen woord gezegd en elkaar zelfs niet aangekeken. De avond zou er niet leuker op zijn geworden als we contact hadden gezocht, maar achteraf baal ik er van dat het zo moet zijn. Ik wil niet op deze manier verder en aangezien ik er nog niet klaar mee ben ben ik bang dat ik er zo nog lang mee blijf zitten.

We gaan binnenkort even kletsen. Ik moet wat dingen aan haar kwijt en ik hoop dat zij mij ook wat dingen kan vertellen. Ik verwacht dat ik daarna beter verder kan.

SPOILER
pi_104070666
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:25 schreef Sephael het volgende:
Goedemorgenmiddag!

Ik heb zaterdag mijn ex weer gezien op een feestje. Ik wist dat zij er zou zijn, ik stapte met knikkende knietjes richting de deur. Ik ben nooit zenuwachtig voor dit soort dingen en dit ken ik ook niet van exen in het verleden. Hierdoor ga ik mijzelf wijs maken dat zij toch wel heel speciaal moet zijn.

We hebben elkaar de hele avond lopen ontwijken. We hebben geen woord gezegd en elkaar zelfs niet aangekeken. De avond zou er niet leuker op zijn geworden als we contact hadden gezocht, maar achteraf baal ik er van dat het zo moet zijn. Ik wil niet op deze manier verder en aangezien ik er nog niet klaar mee ben ben ik bang dat ik er zo nog lang mee blijf zitten.

We gaan binnenkort even kletsen. Ik moet wat dingen aan haar kwijt en ik hoop dat zij mij ook wat dingen kan vertellen. Ik verwacht dat ik daarna beter verder kan.

SPOILER
Lijkt me niets mis mee, wanneer jij nog dingen hebt die je graag kwijt zou willen, dan moet je dat gewoon met haar bespreken. Wat betreft het feestje; misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je had wellicht beter gewoon ff goededag kunnen zeggen en daarna weer verder kunnen gaan. Was de kou wellicht ook wat meer uit de lucht geweest.
pi_104070956
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat betreft het feestje; misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je had wellicht beter gewoon ff goededag kunnen zeggen en daarna weer verder kunnen gaan. Was de kou wellicht ook wat meer uit de lucht geweest.
Dat denk ik ook. Het was gewoon heel erg moeilijk. Ik heb 3 weken geen woord tegen haar gezegd of van haar gehoord terwijl ik er nog helemaal niet klaar mee ben. Ik heb gisteren via msn in 3 minuutjes even verteld dat ik het er nog erg moeilijk mee heb en dat ik graag een keer wat zou afspreken om het er nog is over te hebben. Dat vond ze een goed plan. Door die paar zinnetjes heb ik gewoon zitten huilen bij mijn laptoppie. Rationeel vind ik dat raar, ik ben in de war. Ik denk dat het mij enorm gaat helpen als we nog even een goed gesprek hebben gehad.
pi_104072112
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef Sephael het volgende:

Dat denk ik ook. Het was gewoon heel erg moeilijk. Ik heb 3 weken geen woord tegen haar gezegd of van haar gehoord terwijl ik er nog helemaal niet klaar mee ben. Ik heb gisteren via msn in 3 minuutjes even verteld dat ik het er nog erg moeilijk mee heb en dat ik graag een keer wat zou afspreken om het er nog is over te hebben. Dat vond ze een goed plan. Door die paar zinnetjes heb ik gewoon zitten huilen bij mijn laptoppie. Rationeel vind ik dat raar, ik ben in de war. Ik denk dat het mij enorm gaat helpen als we nog even een goed gesprek hebben gehad.
Wat zijn je verwachtingen?
  maandag 7 november 2011 @ 13:14:43 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104072118
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zo. Wakker + bijgekomen van gisteren O+
Ik weet niet hoe het kan, maar elke keer wanneer ik Newbie heb gezien slaap ik stukken beter :P
Seks is dan ook best inspannend.
Regelmatig sporten helpt ook.
pi_104072259
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2011 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Seks is dan ook best inspannend.
Regelmatig sporten helpt ook.
Het zal er vast mee te maken hebben ja.
Maar ik faal in sport, in elk geval teamsport is geen optie, dan ben ik alleen maar anderen tot last :')
Maar als ik ooit genoeg motivatie kan opbrengen wil ik hardlopen nog wel eens proberen,
pi_104072609
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 13:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat zijn je verwachtingen?
Ik weet het allemaal niet zo goed meer.. :{

Ik kan haar niet zo goed inschatten. Ik verwacht (weet) wel dat ze netjes naar mij gaat zitten luisteren en dat we een goed gesprek kunnen voeren.

Ik verwacht dat ik haar ga vertellen wat er allemaal in mij om gaat en dat ik daar lekker bij ga zitten huilen :{

Ik verwacht dat we op een goede manier weer weg gaan en dat ik het daarna langzaam kan afsluiten, terwijl dat nu absoluut niet het geval is.

Ik hoop natuurlijk, maar verwacht niet, dat zij het er ook moeilijk mee heeft en dat ze mij dat kan vertellen. Ik hoop en verwacht dat we daarna op een normale manier met elkaar kunnen praten als we elkaar tegen komen, of af en toe op msn ofzo.
pi_104072612
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:19 schreef Lokasenna het volgende:

Het zal er vast mee te maken hebben ja.
Maar ik faal in sport, in elk geval teamsport is geen optie, dan ben ik alleen maar anderen tot last :')
Maar als ik ooit genoeg motivatie kan opbrengen wil ik hardlopen nog wel eens proberen,
Als sport niet echt je ding is, kun je misschien beter eerst met iets anders beginnen, want hardlopen is wel behoorlijk intensief en dat kan de motivatie aardig schaden. Fietsen is wat lichter en ook relaxt en kan ook elk niet-sportief iemand :)
Daarnaast moet je niet wachten tot de motivatie komt, maar het gewoon gaan doen. Sporten is vooral leuk als je bezig bent of klaar bent, maar ik heb voor die tijd meestal ook geen zin. (Afhankelijk van het soort sport dan)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cactus1 op 07-11-2011 13:34:40 ]
pi_104072781
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:27 schreef Sephael het volgende:

Ik weet het allemaal niet zo goed meer.. :{

Ik kan haar niet zo goed inschatten. Ik verwacht (weet) wel dat ze netjes naar mij gaat zitten luisteren en dat we een goed gesprek kunnen voeren.

Ik verwacht dat ik haar ga vertellen wat er allemaal in mij om gaat en dat ik daar lekker bij ga zitten huilen :{

Ik verwacht dat we op een goede manier weer weg gaan en dat ik het daarna langzaam kan afsluiten, terwijl dat nu absoluut niet het geval is.

Ik hoop natuurlijk, maar verwacht niet, dat zij het er ook moeilijk mee heeft en dat ze mij dat kan vertellen. Ik hoop en verwacht dat we daarna op een normale manier met elkaar kunnen praten als we elkaar tegen komen, of af en toe op msn ofzo.
Dus wat je eigenlijk wil is troost zoeken bij degene die jou verdriet doet? Het lijkt wel logisch om je verdriet te delen met degene die je het meest lief is, maar zij kan jou niet troosten. Misschien heeft ze het ook moeilijk, misschien niet, maar opzich verandert dat niks aan jouw verdriet. Want feit blijft dat zij niet meer jouw vriendinnetje wil zijn.
Ik snap best dat je nog een afsluitend gesprek wil en alles nog een keer op tafel gooien en antwoorden krijgen op vragen die je nu hebt, maar het is daarna echt beter om een hele lange tijd geen contact te hebben. Want je blijft dan zoeken naar signalen waar je hoop uit probeert te putten dat het toch weer goed komt.
Stel deze afspraak dan ook niet te lang uit, hoe eerder, hoe beter, want dan kun je daarna beginnen met verwerken en loslaten.
  maandag 7 november 2011 @ 13:36:14 #181
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104072928
Wijze woorden cactus
Spreading the Word
pi_104072967
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dus wat je eigenlijk wil is troost zoeken bij degene die jou verdriet doet? Het lijkt wel logisch om je verdriet te delen met degene die je het meest lief is, maar zij kan jou niet troosten. Misschien heeft ze het ook moeilijk, misschien niet, maar opzich verandert dat niks aan jouw verdriet. Want feit blijft dat zij niet meer jouw vriendinnetje wil zijn.
Ik snap best dat je nog een afsluitend gesprek wil en alles nog een keer op tafel gooien en antwoorden krijgen op vragen die je nu hebt, maar het is daarna echt beter om een hele lange tijd geen contact te hebben. Want je blijft dan zoeken naar signalen waar je hoop uit probeert te putten dat het toch weer goed komt.
Stel deze afspraak dan ook niet te lang uit, hoe eerder, hoe beter, want dan kun je daarna beginnen met verwerken en loslaten.
Wat een kutreactie.. Je hebt natuurlijk gelijk en dat wil ik niet horen :P

Een dingetje, ik wil er gewoon klaar mee kunnen zijn. Nu blijft het allemaal een beetje een raar verhaal. De enige manier waarop ik het af kan sluiten is denk ik door een goed gesprek met haar te hebben. Het is allemaal heel snel gegaan en ik heb niet alles uit kunnen spreken wat ik wil. Troost bij andere mensen helpt me blijkbaar niet genoeg, dus ik heb dit gewoon even nodig.
  maandag 7 november 2011 @ 13:42:10 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104073160
Het volgende slachtoffer ga ik niet op school vinden merk ik net.
C'est la vie
pi_104073184
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
Het volgende slachtoffer ga ik niet op school vinden merk ik net.
Wijd uit?
pi_104073206
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:37 schreef Sephael het volgende:
Wat een kutreactie.. Je hebt natuurlijk gelijk en dat wil ik niet horen :P

Een dingetje, ik wil er gewoon klaar mee kunnen zijn. Nu blijft het allemaal een beetje een raar verhaal. De enige manier waarop ik het af kan sluiten is denk ik door een goed gesprek met haar te hebben. Het is allemaal heel snel gegaan en ik heb niet alles uit kunnen spreken wat ik wil. Troost bij andere mensen helpt me blijkbaar niet genoeg, dus ik heb dit gewoon even nodig.
Als ik het makkelijker voor je had kunnen maken, zou ik dat doen. Maar er is niks eerlijk en rechtvaardig aan het hebben van liefdesverdriet. Het is gewoon een klote gevoel en je schiet er niks mee op. Het geeft alleen maar aan dat jij wel echt gek op de ander bent.
Anderen mensen kunnen je ook niet echt troosten. Dit is een eenzaam proces, maar anderen kunnen het wel tijdelijk even verlichten. Doe waarvan jij denkt dat je het moet doen. Maar hou er rekening mee dat het niet opeens zo makkelijk te accepteren is als jij zou willen. En blijf haar uiteindelijk niet stalken met het zoeken van troost. Dat is niet goed voor je eigenwaarde en helpt je ook niet verder. Ik snap best dat je die behoefte nu nog hebt, maar op een gegeven moment moet je het toch alleen gaan doen.

Het komt echt wel goed, maar geef het tijd. Drie weken is gewoon echt niks. Kom maar terug als je 3 maanden verder bent ;)
pi_104073279
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 13:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als ik het makkelijker voor je had kunnen maken, zou ik dat doen. Maar er is niks eerlijk en rechtvaardig aan het hebben van liefdesverdriet. Het is gewoon een klote gevoel en je schiet er niks mee op. Het geeft alleen maar aan dat jij wel echt gek op de ander bent.
Anderen mensen kunnen je ook niet echt troosten. Dit is een eenzaam proces, maar anderen kunnen het wel tijdelijk even verlichten. Doe waarvan jij denkt dat je het moet doen. Maar hou er rekening mee dat het niet opeens zo makkelijk te accepteren is als jij zou willen. En blijf haar uiteindelijk niet stalken met het zoeken van troost. Dat is niet goed voor je eigenwaarde en helpt je ook niet verder. Ik snap best dat je die behoefte nu nog hebt, maar op een gegeven moment moet je het toch alleen gaan doen.

Het komt echt wel goed, maar geef het tijd. Drie weken is gewoon echt niks. Kom maar terug als je 3 maanden verder bent ;)
Je reacties worden ook wel gewaardeerd hoor ;)

Ik ga het hier nu even bij laten, bedankt voor het lezen. :)
pi_104073393
Ik kijk nu Kim Possible. Als ik verliefd kon worden op een tekenfilmfiguur zou zij het zijn, zonder twijfel O+
  maandag 7 november 2011 @ 13:50:14 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104073453
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wijd uit?
Na Robin zijn de leuke meisjes op hier op school.
C'est la vie
pi_104073534
Mission Accomplished: Kim Possible Porn Found 8-)
  maandag 7 november 2011 @ 13:59:09 #190
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104073768
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hulde :')
Spreading the Word
pi_104073774
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Rule 34...
Maar dat was ook niet echt moeilijk :P
pi_104073810
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Hulde :')
Ik moet wel een beetje mijn verzameling bijhouden hoor :')
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Rule 34...
Maar dat was ook niet echt moeilijk :P
Is niet moeilijk nee, maar het stond nog niet op mijn harde schijf, ik dacht er pas aan toen ik het net op tv zag :P
pi_104073841
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik moet wel een beetje mijn verzameling bijhouden hoor :')

[..]

Is niet moeilijk nee, maar het stond nog niet op mijn harde schijf, ik dacht er pas aan toen ik het net op tv zag :P
Aha... en nu staat het dus wel op je Hdd :P
:N
pi_104073872
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:01 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Aha... en nu staat het dus wel op je Hdd :P
:N
Het is ruilwaar. Misschien heeft Newbie het nog niet :P
  maandag 7 november 2011 @ 14:03:44 #195
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104073908
Je bent bijzonder lokasenna, bijzonder zeg ik je :')
Spreading the Word
pi_104073933
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is ruilwaar. Misschien heeft Newbie het nog niet :P
owkee... nee dat is een goede reden hoor :D
maar dan moet newbie dus ook wat hebben wat jij nog niet hebt gezien...
en ik vraag me nu eigenlijk af hoe groot die kans is :P
pi_104073994
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

owkee... nee dat is een goede reden hoor :D
maar dan moet newbie dus ook wat hebben wat jij nog niet hebt gezien...
en ik vraag me nu eigenlijk af hoe groot die kans is :P
Zijn verzameling furry is pas verloren gegaan, dus ik vrees van niet nee ;(
pi_104074083
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zijn verzameling furry is pas verloren gegaan, dus ik vrees van niet nee ;(
Whahaha... een keer in de zoveel tijd je hdd opruimen is wel slim hoor... vooral als je broertjes of zusjes hebt :P
Trouwens... je kan hem altijd nog rescue rangers furry aansmeren :P
pi_104074136
Noooit
Anonimity is a bliss
  maandag 7 november 2011 @ 14:10:33 #200
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104074151
Een hele goeiesmorgens allemaal op deze tot nu toe kleurloze novemberdag die zo saai is als een Volkswagen golf onder de Brandenburger Tor.
pi_104074170
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:08 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Whahaha... een keer in de zoveel tijd je hdd opruimen is wel slim hoor... vooral als je broertjes of zusjes hebt :P
Trouwens... je kan hem altijd nog rescue rangers furry aansmeren :P
God, dat is echt te maf worden woorden :P
Net gevonden op xhamster :D
pi_104074199
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Je bent bijzonder lokasenna, bijzonder zeg ik je :')
Dat zijn we allemaal toch op onze eigen manier? [/foute cliché modus off]
pi_104074232
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:10 schreef Keyos het volgende:
Een hele goeiesmorgens allemaal op deze tot nu toe kleurloze novemberdag die zo saai is als een Volkswagen golf onder de Brandenburger Tor.
Hij is wel lichtelijk grijs ja :{
pi_104074254
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

God, dat is echt te maf worden woorden :P
Net gevonden op xhamster :D
mja... rescue rangers schoot me ineens te binnen :P
en rule 34 klopt dus nog steeds :)
  maandag 7 november 2011 @ 14:15:13 #205
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104074311
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

mja... rescue rangers schoot me ineens te binnen :P
en rule 34 klopt dus nog steeds :)
Gewoon de hele collectie CanHeScore downloaden, zal hij meer dan tevreden mee zijn xD.
pi_104074396
quote:
12s.gif Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Gewoon de hele collectie CanHeScore downloaden, zal hij meer dan tevreden mee zijn xD.
Maar ik ben fan van tekenfilmporno :'(
pi_104074425
O+ Mijn goede leer-schema van gisteren ( :') ) heeft zijn vruchten afgeworpen.
  maandag 7 november 2011 @ 14:20:40 #208
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104074486
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hmm, daar heb ik niet echt tips voor , alleen wel dat je van die grappige spelletjes hebt op Newgrounds die ik aantal jaren terug wel eens deed.
pi_104074543
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hmm, daar heb ik niet echt tips voor , alleen wel dat je van die grappige spelletjes hebt op Newgrounds die ik aantal jaren terug wel eens deed.
Haha... dat deed ik vroeger ook wel eens...
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Er is zeker weten wel genoeg te vinden...
  maandag 7 november 2011 @ 14:22:28 #210
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104074548
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
O+ Mijn goede leer-schema van gisteren ( :') ) heeft zijn vruchten afgeworpen.
Goede beoordeling \ toets gehad? Heb zelf weer geen kloot gedaan dit weekend dus het is weer eens last minute leren tijd -_-.
pi_104074577
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:22 schreef Keyos het volgende:

[..]

Goede beoordeling \ toets gehad? Heb zelf weer geen kloot gedaan dit weekend dus het is weer eens last minute leren tijd -_-.
Een 7. O+
Alleen stom dat een 55% wel naar een 6 word afgerond en mijn 75% niet naar een 8, maar ik zal maar niet klagen.
  maandag 7 november 2011 @ 14:23:22 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104074578
Ik ben de les uitgetrapt.
Weer een uurtje extra vrije tijd want iets opsteken van die les deed niemand.
C'est la vie
pi_104074630
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
Ik ben de les uitgetrapt.
Weer een uurtje extra vrije tijd want iets opsteken van die les deed niemand.
Wat was er dan???
  maandag 7 november 2011 @ 14:25:15 #214
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104074645
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2011 14:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat zijn we allemaal toch op onze eigen manier? [/foute cliché modus off]
Apart heeft zon negatieve bijklank :@
Spreading the Word
pi_104074655
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Oh vet, er staan daar ook hentai parodieën op bekende tekenfilms :D
Alleen een beetje kort allemaal.
  maandag 7 november 2011 @ 14:26:22 #216
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104074685
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een 7. O+
Alleen stom dat een 55% wel naar een 6 word afgerond en mijn 75% niet naar een 8, maar ik zal maar niet klagen.
Netjes! Die percentages zijn inderdaad echt heel krom, vraag me uberhaupt af of de boel niet geflest wordt.
pi_104074716
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:

Apart heeft zon negatieve bijklank :@
Ik vind het een ideale term. Iedereen weet namelijk dat je er iets negatiefs mee bedoelt, maar niemand kan je daar echt op aanspreken *)
  maandag 7 november 2011 @ 14:28:21 #218
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104074743
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh vet, er staan daar ook hentai parodieën op bekende tekenfilms :D
Alleen een beetje kort allemaal.
Je hebt er zo ongelofelijk veel verschillende dingen, weet niet wat er allemaal is bijgekomen de laatste jaren maar ik heb me vroeger prima vermaakt op die site (ook de niet hentai dingen zijn grappig, vroeger allemaal van die "shoot Osama" en "bomb iraq" spelletjes).
pi_104074770
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:26 schreef Keyos het volgende:

[..]

Netjes! Die percentages zijn inderdaad echt heel krom, vraag me uberhaupt af of de boel niet geflest wordt.
Ik ga der gewoon een mailtje sturen. Niet dat cijfers me echt veel kunnen schelen, het gaat toch om studiepunten, maar ik kan het toch proberen.
pi_104074771
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:28 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je hebt er zo ongelofelijk veel verschillende dingen, weet niet wat er allemaal is bijgekomen de laatste jaren maar ik heb me vroeger prima vermaakt op die site (ook de niet hentai dingen zijn grappig, vroeger allemaal van die "shoot Osama" en "bomb iraq" spelletjes).
Dank je O+
  maandag 7 november 2011 @ 14:30:57 #221
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104074852
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind het een ideale term. Iedereen weet namelijk dat je er iets negatiefs mee bedoelt, maar niemand kan je daar echt op aanspreken *)
Maar ik bedoel het positief, ik zou nooit publiekelijk maken waarom c:/wokkel zo vol is :@ hihihi :@
Spreading the Word
  maandag 7 november 2011 @ 14:31:08 #222
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104074859
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dank je O+
Vergeet niet onder het kopje "mature" te kijken , daar heb je ook heel erg veel, het meeste zelfs.
pi_104074878
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Vergeet niet onder het kopje "mature" te kijken , daar heb je ook heel erg veel, het meeste zelfs.
Zat ik al :9
Godver, Peach en Bowser? Mario spelen zal nooit meer hetzelfde zijn :')
pi_104074970
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:

Maar ik bedoel het positief, ik zou nooit publiekelijk maken waarom c:/wokkel zo vol is :@ hihihi :@
Vol is? En typ je nu hihihi als man gemeend? Dat kan écht niet :{w :')

Edit: ah je harddisk :') Waar is ie vol mee dan?
  maandag 7 november 2011 @ 14:37:42 #225
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104075064
quote:
5s.gif Op maandag 7 november 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Vol is? En typ je nu hihihi als man gemeend? Dat kan écht niet :{w :')

Edit: ah je harddisk :') Waar is ie vol mee dan?
't begon met diablo 1 van 200mb ofzo, maar mass effect 2 was 14gb en ik gooi nooit oets weg :')
Spreading the Word
pi_104075100
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:37 schreef WokkelKardinaal het volgende:

't begon met diablo 1 van 200mb ofzo, maar mass effect 2 was 14gb en ik gooi nooit oets weg :')
Wat heeft dit nog met Loka te maken dan? :') Want daar begon het mee.
pi_104075125
quote:
5s.gif Op maandag 7 november 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mijn harddisk moet ook vol :s)
  maandag 7 november 2011 @ 14:39:43 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104075130
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Wat was er dan???
Ik was een artikel aan het lezen over een streaker bij Augsburg-Bayern. Natuurlijk met foto :')
Nou je mocht niet op het internet zitten tijdens haar les.

Ze zou me juist dankbaar moeten zijn, ziet de die vrouw voor het eerst in 40 jaar weer eens een piemel. :')
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 14:39:47 #229
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104075133
quote:
5s.gif Op maandag 7 november 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Haar hele pc staat vol porno, de mijne vol games ;)
Spreading the Word
pi_104075214
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:

De mijne vol series :7 En geloof dat WoW er ook nog ergens opstaat, ook best veel gb. Heb dus maar een terabyte gekocht en die is al bijna vol :')
pi_104075217
Goedemiddag allemaal ;)
Do what you love, love what you do!
  maandag 7 november 2011 @ 14:43:08 #232
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104075227
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ga der gewoon een mailtje sturen. Niet dat cijfers me echt veel kunnen schelen, het gaat toch om studiepunten, maar ik kan het toch proberen.
Er schoot mij een goede argumentatie binnen, als je naar boven kijkt met percentages zou het ridicuul zijn als je met 95% nog steeds geen 10 zou krijgen, als je dan puur alles naar boven afrond net als de 55% is dat het meest fair.

@Kree

Guten tag her Kree.
pi_104075249
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik was een artikel aan het lezen over een streaker bij Augsburg-Bayern. Natuurlijk met foto :')
Nou je mocht niet op het internet zitten tijdens haar les.

Ze zou me juist dankbaar moeten zijn, ziet de die vrouw voor het eerst in 40 jaar weer eens een piemel. :')
Haha... Had je tegen haar moeten zeggen :) had ze vast leuk gevonden :P
pi_104075287
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Die van mij staan vol met games en anime :D
De porno gooi ik er eens in de zoveel tijd af :P
  maandag 7 november 2011 @ 14:45:14 #235
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104075294
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:43 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Haha... Had je tegen haar moeten zeggen :) had ze vast leuk gevonden :P
Dan hadden we een gevalletje : " Die zijn we nooit meer, teeeerug".
  maandag 7 november 2011 @ 14:45:25 #236
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104075302
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

De mijne vol series :7 En geloof dat WoW er ook nog ergens opstaat, ook best veel gb. Heb dus maar een terabyte gekocht en die is al bijna vol :')
Dat schiet wel op ja :D ik heb 450gb aan films en 45gb aan muziek op een extern ding maar die ben ik kwijt :'(
Spreading the Word
pi_104075337
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:

Dat schiet wel op ja :D ik heb 450gb aan films en 45gb aan muziek op een extern ding maar die ben ik kwijt :'(
Hoe kun je die nou kwijtraken :? Wees dan ook eens zuinig op je spullen }:|
  maandag 7 november 2011 @ 14:48:24 #238
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104075397
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Nooit je muziek op een externe schijf zetten, heb ik ook ooit eens gedaan, in 1x was heel die schijf fucked up en heb ik hem moeten formatteren, dat is met tientallen gigs aan muziek écht klote. Heb nog door middel van een programma alle muziekbestanden eraf gekregen maar 10% was beschadigd over alle albums, weg moeten donderen dus.
  maandag 7 november 2011 @ 14:48:58 #239
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104075418
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe kun je die nou kwijtraken :? Wees dan ook eens zuinig op je spullen }:|
Uitgeleend aan een maatje, die is hem nu heel erg actief aan het zoeken. Heb hem maandag weer terug hoop ik, ligt al 3 maanden daar
Spreading the Word
pi_104075467
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:43 schreef Keyos het volgende:

[..]

Er schoot mij een goede argumentatie binnen, als je naar boven kijkt met percentages zou het ridicuul zijn als je met 95% nog steeds geen 10 zou krijgen, als je dan puur alles naar boven afrond net als de 55% is dat het meest fair.

@Kree

Guten tag her Kree.
Ja, dat vind ik dus ook.
  maandag 7 november 2011 @ 14:57:00 #241
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104075684
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus ook.
Even wat anders, weet jij misschien of de UI Manager eruit ligt op dit moment? Ik probeer mijn avatar te veranderen in die van Steven Seagal, maar alles wat ik doe in de manager geeft een error.

@Edit:

Ene error was wel een fout, plaatje was te groot, krijg nu wel het scherm wat de fout is. Alsnog werkt hij dus niet 100%.
  maandag 7 november 2011 @ 14:57:22 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104075698
Altijd lachen die horoscopen in de krant.

"Single, er is iemand die zich voor je interesseert"
Teh humor. _O-
C'est la vie
pi_104075856
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
Altijd lachen die horoscopen in de krant.

"Single, er is iemand die zich voor je interesseert"
Teh humor. _O-
Horoscopen geloof ik niet in, staat altijd wel eens wat in waar je wat aan denkt te hebben of wat op je van toepassing is ;)
Do what you love, love what you do!
pi_104075870
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef Keyos het volgende:

[..]

Even wat anders, weet jij misschien of de UI Manager eruit ligt op dit moment? Ik probeer mijn avatar te veranderen in die van Steven Seagal, maar alles wat ik doe in de manager geeft een error.

@Edit:

Ene error was wel een fout, plaatje was te groot, krijg nu wel het scherm wat de fout is. Alsnog werkt hij dus niet 100%.
Hier werkt het volgens mij gewoon en ik heb er nog niet over gehoord.
  maandag 7 november 2011 @ 15:05:20 #245
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104075994
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hier werkt het volgens mij gewoon en ik heb er nog niet over gehoord.
Hij doet het nu goed inderdaad, zal wel iets fout gedaan hebben.
pi_104076319
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Die van mij vol games, series en films.
pi_104076410
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:48 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nooit je muziek op een externe schijf zetten, heb ik ook ooit eens gedaan, in 1x was heel die schijf fucked up en heb ik hem moeten formatteren, dat is met tientallen gigs aan muziek écht klote. Heb nog door middel van een programma alle muziekbestanden eraf gekregen maar 10% was beschadigd over alle albums, weg moeten donderen dus.
Hoe heet dat programma? Ik heb meerdere keren ook zo'n soort programma gebruikt om bestanden terug te halen waarvan ik dacht dat ik ze nooit meer zou zien (schoolfoto's e.d.). Echt geweldig. _O_ Maar ik ben de naam kwijt.
  maandag 7 november 2011 @ 15:17:04 #248
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104076416
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die van mij vol games, series en films.
WoW is idd een gig of 20 , dat neemt echt zo vreselijk veel in, teveel voor mijn SSD jammer genoeg.

Overigens, die tentamenweken kosten mij een rib uit het lijf, rook bijna 3x zoveel in die weken -_-, de frustraties.
  maandag 7 november 2011 @ 15:19:38 #249
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104076491
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe heet dat programma? Ik heb meerdere keren ook zo'n soort programma gebruikt om bestanden terug te halen waarvan ik dacht dat ik ze nooit meer zou zien (schoolfoto's e.d.). Echt geweldig. _O_ Maar ik ben de naam kwijt.
Ik zou het echt niet meer weten wat de naam was maar ik denk dat het een ander progamma is dan jij hebt gebruikt, dit programma was bedoeld zodat je nog bestanden van een schijf af kon trekken waar de partitie van kapot is (als je dan in windows aanklikte om de schijf te starten werd er gevraagd om te formatteren). Had de schijf 1x zacht laten vallen, dat zal het toen veroorzaakt hebben.
pi_104076509
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 15:17 schreef Keyos het volgende:

[..]

WoW is idd een gig of 20 , dat neemt echt zo vreselijk veel in, teveel voor mijn SSD jammer genoeg.

Overigens, die tentamenweken kosten mij een rib uit het lijf, rook bijna 3x zoveel in die weken -_-, de frustraties.
Ik speel dan geen WoW, maar ik heb wel een groot aantal games van Steam erop staan. Al die half life zooi en veel dingen van Valve.
pi_104076520
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 15:17 schreef Keyos het volgende:

[..]

Speel je WoW
  maandag 7 november 2011 @ 15:20:30 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104076521
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:01 schreef kree het volgende:

[..]

Horoscopen geloof ik niet in, staat altijd wel eens wat in waar je wat aan denkt te hebben of wat op je van toepassing is ;)
Nou toen ik Robin nog leuk vond, nou ja ik vind haar nog steeds leuk maar het zit er niet meer in ieder geval, toen stond er in mijn horoscoop "Single, stop met het verbergen van je gevoelens." :')
C'est la vie
pi_104076546
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 15:19 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik zou het echt niet meer weten wat de naam was maar ik denk dat het een ander progamma is dan jij hebt gebruikt, dit programma was bedoeld zodat je nog bestanden van een schijf af kon trekken waar de partitie van kapot is (als je dan in windows aanklikte om de schijf te starten werd er gevraagd om te formatteren). Had de schijf 1x zacht laten vallen, dat zal het toen veroorzaakt hebben.
Ik weet het alweer: recuva. :)

Echt ideaal. Ik raad het iedereen aan om te proberen als je denkt dat bepaalde files niet meer op je schijf staan.

"Recuva is a free file recovery program that makes it extremely easy to locate files that were once thought to be lost forever." *;

[ Bericht 5% gewijzigd door -Strawberry- op 07-11-2011 15:27:55 ]
  maandag 7 november 2011 @ 15:25:23 #254
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104076684
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Speel je WoW
Ik speel het op dit moment zeer incidenteel, heb het te druk op dit moment om vol op WoW te storten (o.a door andere games als League of Legends), maar ik heb het jaren lang vrij intensief gedaan (zeker in de Burning Crusade periode waar ik uiteindelijk in de wereldtop heb gezeten, maar daar ben ik niet zo trots op als ik daarop terug kijk aangezien ik veel heb laten schieten daarvoor). Maar altijd als er een nieuwe expansion is kan ik het niet laten hem toch te kopen, dus zet hem maar op dat ik weer WoW speel als de expansion uit is.
  maandag 7 november 2011 @ 15:26:07 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104076713
Ik speel vrij weinig games op de PC.
Alleen de Football Manger reeks.
C'est la vie
pi_104076751
WoW begin ik niet meer aan. Vaak gedaan, altijd op vrij hoog (en triest) niveau ook qua PvP, maar je wordt er schijtziek van dat je hele progressie om de twee jaar weer gereset wordt door de zoveelste expansie. :')

Ik trap er niet meer in.
Ron Paul 2012
pi_104076798
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef Supersoep het volgende:
WoW begin ik niet meer aan. Vaak gedaan, altijd op vrij hoog (en triest) niveau ook qua PvP, maar je wordt er schijtziek van dat je hele progressie om de twee jaar weer gereset wordt door de zoveelste expansie. :')

Ik trap er niet meer in.
Gebeurt dat echt? :o

Dat is best wel een naaistreek.
pi_104076819
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:25 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik speel het op dit moment zeer incidenteel, heb het te druk op dit moment om vol op WoW te storten (o.a door andere games als League of Legends), maar ik heb het jaren lang vrij intensief gedaan (zeker in de Burning Crusade periode waar ik uiteindelijk in de wereldtop heb gezeten, maar daar ben ik niet zo trots op als ik daarop terug kijk aangezien ik veel heb laten schieten daarvoor). Maar altijd als er een nieuwe expansion is kan ik het niet laten hem toch te kopen, dus zet hem maar op dat ik weer WoW speel als de expansion uit is.
Ik heb ook WoW gespeeld, was nooit echt goed liep met een vriend mee te huppelen die wel goed was en me altijd hielp, ik wilde altijd de mooiste kleertjes aan, had dan ook speciale setjes voor in de steden en gebruikte de lelijke PvE setjes alleen als het echt nodig was.
pi_104076839
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gebeurt dat echt? :o

Dat is best wel een naaistreek.
Je bouwt alles op, je vergaart spullen die dus veel tijd en moeite vereisen, maar bij het uitkomen van een expansion is de levelcap weer iets hoger en zijn de vorige generatie ''beste items'' waardeloos. Dus begin je weer van voor af aan. Ik kan daar slecht tegen.
Ron Paul 2012
  maandag 7 november 2011 @ 15:30:51 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104076879
Hmmmm

Vrijdag een leuke meid gezien maar voor ik iets wilde doen was ze verdwenen :{

maar nu wil ik dus weten hoe ze heet :D
Princiepe kwestie geworden! Maar ik weet helemaal echt helemaal niks van haar :D

Vroeger was ze er elke vrijdag en zaterdag. Toen een hele tijd niet. En opeens afgelopen veijdag wel :D

Zaterdag weer niet :{

Spannend!! Voel een uitdaging opkomen :P
  maandag 7 november 2011 @ 15:31:23 #261
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104076905
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2011 15:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb ook WoW gespeeld, was nooit echt goed liep met een vriend mee te huppelen die wel goed was en me altijd hielp, ik wilde altijd de mooiste kleertjes aan, had dan ook speciale setjes voor in de steden en gebruikte de lelijke PvE setjes alleen als het echt nodig was.
Haha, ik heb ooit eens als Paladin in dit armor rond moeten lopen, misschien wat voor jouw :)

pi_104076958
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Haha, ik heb ooit eens als Paladin in dit armor rond moeten lopen, misschien wat voor jouw :)

[ afbeelding ]
Ik liep in een lvl60 setje, rood met goud, paladin setje ook.
  maandag 7 november 2011 @ 15:34:22 #263
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104076992
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik liep in een lvl60 setje, rood met goud, paladin setje ook.
En je irl lievelingssetje? :*
Spreading the Word
pi_104077054
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Ik zit altijd naakt te gamen, voor de rest heb ik geen leven. grgr
  maandag 7 november 2011 @ 15:36:14 #265
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077067
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Dat setje wat ik poste natuurlijk als cosplay.

Maar ik ben WoW wel een beetje zat hoor, ik ben van de oude generatie WoW en het spel is zodanig veranderd dat het te makkelijk is geworden, het is totaal niet meer uitdagend en de community is gewoon doodgemaakt doordat alle servers met elkaar verbonden zijn, je zit vast in je guild en verder leer je bijna niemand kennen, dat is gewoon zo ongelofelijk saai en zonde.
  maandag 7 november 2011 @ 15:36:33 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077080
Okee... ik kom wel weer terug als iedereen terug is uit zijn fantasiewereldje.
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 15:37:28 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077111
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je kon het niet laten.
Nu moet ik weer fappen grgr.
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 15:37:39 #268
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077119
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef heloef het volgende:
Okee... ik kom wel weer terug als iedereen terug is uit zijn fantasiewereldje.
Hey, dit zijn geschiedenislessen, over tientallen jaren hebben je kinderen het zelfs nog over dit legendarische spel!
  maandag 7 november 2011 @ 15:38:30 #269
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104077151
quote:

[..]

Sorry, geen match, je moet wel je larpkostuum aan dan, oke nou doei
Spreading the Word
  maandag 7 november 2011 @ 15:38:43 #270
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077159
quote:

[..]

Nou, op dit moment zit ik ook in den onderbroek omdat ik nog maar net wakker ben en straks in mn nest ga leren , ik bespaar den details O-) .
pi_104077166
Larp en cosplay O+
  maandag 7 november 2011 @ 15:39:06 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077169
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:37 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hey, dit zijn geschiedenislessen, over tientallen jaren hebben je kinderen het zelfs nog over dit legendarische spel!
Nee ik sluit mijn kinderen af voor het internet later.

Kijk maar wat er gebeurt met de tieners hier die op internet zitten.
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 15:40:23 #273
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077226
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik sluit mijn kinderen af voor het internet later.

Kijk maar wat er gebeurt met de tieners hier die op internet zitten.
Hey, liever thuis op het internet dan hangen in een bushokje op straat hé !
pi_104077261
Overigens game ik niet meer. Ik vind de tijd die ik aan FOK! verspil al erg genoeg. :')
  maandag 7 november 2011 @ 15:43:06 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077330
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hey, liever thuis op het internet dan hangen in een bushokje op straat hé !
Ik sluit ze gewoon op in hun kamer.
Maar op FOK! absoluut niet, straks houden ze er nog een relatie aan over ofzo.
C'est la vie
pi_104077372
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:

Je bouwt alles op, je vergaart spullen die dus veel tijd en moeite vereisen, maar bij het uitkomen van een expansion is de levelcap weer iets hoger en zijn de vorige generatie ''beste items'' waardeloos. Dus begin je weer van voor af aan. Ik kan daar slecht tegen.
Dat is juist het hele doel en het verslavende van WoW. Anders zou iedereen na een bepaalde periode stoppen als er geen doelen meer zijn :') Of lijkt het je leuk om 100 jaar dezelfde Raid en Heroic te blijven doen ondanks dat je overgeared bent? Ik vond levelen sowieso het leukste om te doen.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Keyos het volgende:

Maar ik ben WoW wel een beetje zat hoor, ik ben van de oude generatie WoW en het spel is zodanig veranderd dat het te makkelijk is geworden, het is totaal niet meer uitdagend en de community is gewoon doodgemaakt doordat alle servers met elkaar verbonden zijn, je zit vast in je guild en verder leer je bijna niemand kennen, dat is gewoon zo ongelofelijk saai en zonde.
Dat je geen nieuwe mensen leert kennen ligt aan jezelf en de server. Er zijn best wel servers die veel dingen organiseren en dan leer je vanzelf weer mensen kennen. Ik vond het juist ook wel leuk om cross realm dungeons te doen. Beter dan elke keer met hetzelfde clubje op pad. Soms mis ik het nog wel eens, maar ben echt zo blij dat ik gestopt ben. Het echte leven geeft veel meer voldoening dan een held online zijn :')
  maandag 7 november 2011 @ 15:44:35 #277
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077391
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Hmm, misschien een tip, als je nou een huis koopt met een kelder, is het helemaal bingo ;) .
pi_104077414
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef heloef het volgende:

[..]

He bah, dat moet je inderdaad niet hebben nee.
  maandag 7 november 2011 @ 15:45:48 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077439
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hmm, misschien een tip, als je nou een huis koopt met een kelder, is het helemaal bingo ;) .
Nee maar dan krijgen ze geen licht.
Dat is zielig.
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 15:46:30 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077458
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

He bah, dat moet je inderdaad niet hebben nee.
Het is ook enorm hypocriet ook maar voor mijn zou het toch een fijne gedachte als ze later niet op FOK! zitten. :')
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 15:47:56 #281
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077507
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is juist het hele doel en het verslavende van WoW. Anders zou iedereen na een bepaalde periode stoppen als er geen doelen meer zijn :') Of lijkt het je leuk om 100 jaar dezelfde Raid en Heroic te blijven doen ondanks dat je overgeared bent? Ik vond levelen sowieso het leukste om te doen.

[..]

Dat je geen nieuwe mensen leert kennen ligt aan jezelf en de server. Er zijn best wel servers die veel dingen organiseren en dan leer je vanzelf weer mensen kennen. Ik vond het juist ook wel leuk om cross realm dungeons te doen. Beter dan elke keer met hetzelfde clubje op pad. Soms mis ik het nog wel eens, maar ben echt zo blij dat ik gestopt ben. Het echte leven geeft veel meer voldoening dan een held online zijn :')
Tuurlijk ligt het ook aan jezelf, en tuurlijk heb ik wel contacten gemaakt na de cross-realm, alleen het voelde toch allemaal anders aan, minder gezellig en knus. Ik vind het juist leuk dat wanneer ik ging PvP'en in de classic WoW dat je altijd dezelfde mensen tegen komt. Dan is het écht van "ow shit die André zit erin, oppassen geblazen" , dat vond ik leuk.

Het vervelende met WoW is dat wanneer je kapt de kriebels altijd weer omhoog komen in bepaalde situaties. Ik ben al meerdere keren gestopt (op dit moment speel ik het ook niet) en als één van mijn vrienden het dan ineens weer intensief gaat spelen gaat het kriebelen, en met een nieuwe expansion is het helemaal raak. Het is zo vervelend dat het zo moeilijk is om er een volledig punt achter te zetten.
pi_104077585
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is ook enorm hypocriet ook maar voor mijn zou het toch een fijne gedachte als ze later niet op FOK! zitten. :')
Het zou best nachtmerriewaardig zijn als ik ooit kinderen kreeg die zouden gaan FOK!ken en ze zouden er bij toeval lezen wat ik allemaal op FOK! heb gepost :')
pi_104077600
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als casual speler werkt dat fantastisch ja, als je je wat meer toespitst op de hogere regionen van het spelen dan vallen alle expansions gewoon zwaar tegen. Het gaat immers niet zozeer om gear, maar om wedijver Na elke toevoeging stoppen handenvol elite spelers omdat ze het beu zijn, en ze hebben wel degelijk een punt.

Niet dat ik het ooit nog ga spelen, maar laat ze gewoon een server toevoegen met een permanente lvl 60 cap. Zou briljant zijn.
Ron Paul 2012
  maandag 7 november 2011 @ 15:51:18 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077648
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het zou best nachtmerriewaardig zijn als ik ooit kinderen kreeg die zouden gaan FOK!ken en ze zouden er bij toeval lezen wat ik allemaal op FOK! heb gepost :')
Oh dat vooral.
Ze hoeven niet te weten hoe onzeker en wanhopig papa was toen hij 17 was. :')
C'est la vie
pi_104077657
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zorgen dat ze er niet achter komen welk account van jou is dan, beetje zoals met je ouders. ;)
pi_104077673
Binnen 100 jaar lopen we weer rond met stokken en stenen. Geen zorgen om maken, dat internet gedoe.
Ron Paul 2012
  maandag 7 november 2011 @ 15:52:47 #287
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077707
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
Binnen 100 jaar lopen we weer rond met stokken en stenen. Geen zorgen om maken, dat internet gedoe.
De tijd dat kinderen nog blij waren met een zakje knikkers en een boosterpack pokemonkaarten.
  maandag 7 november 2011 @ 15:53:07 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104077721
Pfff gamen kansloos en vermoeiend haha
pi_104077722
Ik heb nooit WoW gespeeld. Wel MU online, beetje hetzelfde idee. :@

http://muonline.webzen.com/default.aspx
pi_104077726
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zorgen dat ze er niet achter komen welk account van jou is dan, beetje zoals met je ouders. ;)
Bij dit account gaat het me lukken ^O^
  maandag 7 november 2011 @ 15:53:32 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104077736
Ik speel heeeeel soms world of tanks :P
pi_104077743
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef ook_gek het volgende:
Had ik maar gedaan wat in me opkwam zo'n 10 minuten geleden, een ''inb4 iemand als ook_gek die iets denigrerends over gamen gaat zeggen"
Ron Paul 2012
pi_104077746
quote:
Ik speel heeeeel soms world of tanks :P
quote:
  maandag 7 november 2011 @ 15:53:50 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077747
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Keyos het volgende:

[..]

De tijd dat kinderen nog blij waren met een zakje knikkers en een boosterpack pokemonkaarten.
Ik was blij met een pakje All-Stars.
En dan telkens maar hopen dat ik van der Vaart had.
C'est la vie
pi_104077754
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Keyos het volgende:

[..]

Jahhh O+

En dan zo'n glimmende ertussen hebben zitten.
  maandag 7 november 2011 @ 15:54:17 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104077776
quote:
Niks kansloos aan.
C'est la vie
  maandag 7 november 2011 @ 15:54:24 #297
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077784
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nooit WoW gespeeld. Wel MU online, beetje hetzelfde idee. :@

http://muonline.webzen.com/default.aspx
Jajajajaja dat spel was geweldig ! In de periode dat iedereen Runescape zat te spelen, aan de MU ^^.
Leuke was dat het niets meer dan een epeen spel was, je ziet die mensen in draken armours, dan denk je "damn dat wil ik ook" , dus ga je honderden uren mannetjes farmen, heerlijk.
pi_104077794
quote:
Weet je hoeveel verschillende soorten games er zijn? :P Zonde als je aan geen enkel spel plezier kan beleven.
pi_104077809
Ik heb nu Vindictus maar gedownload. Beetje MU Online-achtig, gewoon gratis en het is wat hersenloos vermaak voor in de late uurtjes.
Ron Paul 2012
pi_104077814
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Jajajajaja dat spel was geweldig ! In de periode dat iedereen Runescape zat te spelen, aan de MU ^^.
Leuke was dat het niets meer dan een epeen spel was, je ziet die mensen in draken armours, dan denk je "damn dat wil ik ook" , dus ga je honderden uren mannetjes farmen, heerlijk.
Runescape heb ik wel gespeeld, maar daar was ik al snel zat van. En toen kwam idd MU. O+

Volgens mij heb ik nog best een goeie set ook nog.
  maandag 7 november 2011 @ 15:57:12 #301
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104077870
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Runescape heb ik wel gespeeld, maar daar was ik al snel zat van. En toen kwam idd MU. O+

Volgens mij heb ik nog best een goeie set ook nog.
Maar het zag er ook allemaal best mooi uit en het speelde soepel + de classes waren heel afwisselend, alleen bijna niemand kende het. Kan wel begrijpen dat het veel mensen afschrikt, het is gewoon zo een typische Koreaanse farm game en die zijn niet zo heel succesvol in het westen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')