SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Nou vertel, ben benieuwdquote:
Drank maakt nooit iets goed, drank is een keuze waardoor de je automatisch ook kiest voor de situaties die het oplevert.quote:
Ons drama is gelukkig verleden tijd, en we hebben gewoon vertrouwen in elkaar...quote:Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zo was dat bij mij ook. Maar toch maakt ze er een drama van.
Haha rot toch op! Meen je dit nou?quote:
Je bent verliefd. Ik mag nog niet eens terecht zeggen dat ik van mijn vriend houd, bedenk maar wat jij dan mag.quote:Op maandag 7 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ons drama is gelukkig verleden tijd, en we hebben gewoon vertrouwen in elkaar...
We houden een nu, een maand later, zelfs nog veel meer van elkaar
jij stelt de regels van hun omgang niet vastquote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent verliefd. Ik mag nog niet eens terecht zeggen dat ik van mijn vriend houd, bedenk maar wat jij dan mag.
Ik maakt het natuurlijk weer veel te laat, maar is goed.quote:
Oke. Ik vind dat jij daar niet over kan oordelenquote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent verliefd. Ik mag nog niet eens terecht zeggen dat ik van mijn vriend houd, bedenk maar wat jij dan mag.
Het is zijn referentiekader. Zijn vader heeft hem goed aangeleerd, dat vreemdgaanquote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha rot toch op! Meen je dit nou?
Dus als je gezopen heb en je gaat vreemd is dat niet erg?
Dus ik mag jou vriendin vol gieten met drank, haar volledig uit elkaar trekken als een goedkoop sletje.
En dan zeg jij, ook_gek geen probleem dat je dat gedaan hebt. Ze was dronken.
Misschien ben je de uitzondering, maar je bent niet de eerste die te vroeg houden van zegt.quote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke. Ik vind dat jij daar niet over kan oordelen
Mijn vader ging vreemd.. Niet die van mrk.n toch?quote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is zijn referentiekader. Zijn vader heeft hem goed aangeleerd, dat vreemdgaan
Veel mensen kijken na jaren terug en realiseren zich dan dat wat je nu houden van noemt eigenlijk verliefdheid is. Ik ben het dus met je eens.quote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien ben je de uitzondering, maar je bent niet de eerste die te vroeg houden van zegt.
Zijn vader neukte erop los, waardoor zijn ouders zijn gaan scheiden. Aldus mnk.rquote:Op maandag 7 november 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn vader ging vreemd.. Niet die van mrk.n toch?
Jij hebt niet eens een idee wat houden van isquote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke. Ik vind dat jij daar niet over kan oordelen
dan hebben mrk.n en ik vaders die op elkaar lijkenquote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zijn vader neukte erop los, waardoor zijn ouders zijn gaan scheiden. Aldus mnk.r
Onzin, staat nergens.quote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zijn vader neukte erop los, waardoor zijn ouders zijn gaan scheiden. Aldus mnk.r
Mijn vader gaat nu wel vreemd bij zijn huidige vriendin, daar ben ik deze vakantie achtergekomen, maar ik kan d'r niet mee zitten en ik zie dat ook niet als een voorbeeld (:')) .quote:Op maandag 7 november 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan hebben mrk.n en ik vaders die op elkaar lijken
Sorry, fixed.quote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Misschien is het niet voor eeuwig, maar ik heb nog nooit zoiets voor iemand gevoeld. Zelfs van mijn ouders kan ik niet zeggen dat ik ooit echt van ze gehouden heb, ik voel gewoon niets bij ze. Dit voelt gewoon alsof het iets heel bijzonders is, en misschien is het voorbarig, maar ik heb op dit moment in elk geval nog het gevoel dat ik gerechtvaardigd kan zeggen dat iemand me echt lief is.quote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien ben je de uitzondering, maar je bent niet de eerste die te vroeg houden van zegt.
Het is gewoon een slap smoesje, als jij jezelf al niet eens meer kan beheersen als je aangeschoten bent is het wel ernstig gesteld.quote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
Vreemdgaan is sowieso erg maar jullie hebben meteen een oordeel klaar dat 't per definitie 'dat geval' is. Het kan aan zoveel situaties liggen, ook aan drank; je drinkt teveel, bent aangeschoten en je hebt jezelf niet 100% meer in de hand waardoor je dingen gaat doen waar je achteraf spijt van gaat krijgen.
Waarom niet?quote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een idee wat houden van is
Zulke mensen heb je wel degelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is gewoon een slap smoesje, als jij jezelf al niet eens meer kan beheersen als je aangeschoten bent is het wel ernstig gesteld.
Sorry, fixedquote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kut excuus! Jij lult vreemdgaan voor he zelf goed niet meer niet minder.quote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
Vreemdgaan is sowieso erg maar jullie hebben meteen een oordeel klaar dat 't per definitie 'dat geval' is. Het kan aan zoveel situaties liggen, ook aan drank; je drinkt teveel, bent aangeschoten en je hebt jezelf niet 100% meer in de hand waardoor je dingen gaat doen waar je achteraf spijt van gaat krijgen.
Ik weet wat verliefd zijn is, en dat dit dieper voelt dan de keren ervoor. Het is een van de meest intense dingen die ik in jaren gevoeld heb.quote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef Sephael het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen hier denken dat het verliefdheid is, en niet houden van.
Zeg ik dat ze niet bestaan dan?quote:
Zoals jij al zei, wij kunnen er niet over oordelen. Wij hebben geen idee wat je voelt. Maar, zoals Faye al zei, je zou niet de eerste zijn die zichzelf voor de gek houdt.quote:Op maandag 7 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wat verliefd zijn is, en dat dit dieper voelt dan de keren ervoor. Het is een van de meest intense dingen die ik in jaren gevoeld heb.
Ik ben 1.5 jaar lang verliefd geweest op een illusie, je denkt dat het houden van is en dat je er nooit overheen zult komen als hij niet van jou wordt. Meisje, ik ken het gevoel. Geniet nu, maar rush niet door het begin heen, want dan sta je voor je het weet terug te kijken en dan denk je "fuck, i screwed up"quote:Op maandag 7 november 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is het niet voor eeuwig, maar ik heb nog nooit zoiets voor iemand gevoeld. Zelfs van mijn ouders kan ik niet zeggen dat ik ooit echt van ze gehouden heb, ik voel gewoon niets bij ze. Dit voelt gewoon alsof het iets heel bijzonders is, en misschien is het voorbarig, maar ik heb op dit moment in elk geval nog het gevoel dat ik gerechtvaardigd kan zeggen dat iemand me echt lief is.
En dat is een groot probleem omdat?quote:Op maandag 7 november 2011 00:31 schreef Sephael het volgende:
[..]
Zoals jij al zei, wij kunnen er niet over oordelen. Wij hebben geen idee wat je voelt. Maar, zoals Fay al zei, je zou niet de eerste zijn die zichzelf voor de gek houdt.
Ik ben niet vreemdgegaan omdat ik dronken/aangeschoten was. Ik had gewoon zin in seks, klaar. Ik praat mijn vreemdgaan ook niet goed, ik ben d'r niet blij mee, had nooit mogen gebeuren. Bij mij is het feitelijk niet eens vreemdgaan aangezien ik nog niet écht een relatie met haar had, we scharrelden alleen wat. Alleen zij maakt(e) d'r een drama van en ziet het als vreemdgaan. En goed, zou ik me in haar situatie verplaatsen en zou zij met iemand anders gaan toen - zou ik d'r ook van balen. Zou ik haar 'vergeven', ja, want we hadden toen geen relatie.quote:Op maandag 7 november 2011 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut excuus! Jij lult vreemdgaan voor he zelf goed niet meer niet minder.
Maar nog maals. Ik voer je vriedin drinken en ik trek haar volledig uit elkaar. Zeg jij nog van schatje je was dronken kan gebeuren, ik vergeef je het.
Drank versterkt gevoelens en emoties he. Is niks voor niks dat men zegt dat dronken mensen de waarheid vertellen.
Vreemdgaan is een teken van iets missen in de relatie.
Het is geen groot probleem. Het is een constatering. Geniet, hoe vaak we jullie hier ook uitkafferenquote:Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat is een groot probleem omdat?
Misschien hebben jullie gelijk, maar de gedachte dat we van elkaar houden voelt op dit moment toch wel heel erg fijn
Zeker van blijven genieten en je niets van ons aantrekken! Dat meen ik serieus. Je moet het toch allemaal zelf mee maken. Ik hoop voor je dat je terecht kan zeggen dat jullie van elkaar houden, ik kan er niet over oordelen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat is een groot probleem omdat?
Misschien hebben jullie gelijk, maar de gedachte dat we van elkaar houden voelt op dit moment toch wel heel erg fijn
Waarom noemde je haar dan hier vriendin/scharrel voordat je rond ging neuken op vakantie? Blijkbaar zag je er zelf ook al iets meer in, ze wilde alleen niets vasts omdat je een reputatie had. En je opende zelfs nog een topic over haar waarin je zei dat als ze jou geen seks ging geven en/of je vriendin werd dat je niet van plan was je in te gaan houden op vakantie.quote:Op maandag 7 november 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben niet vreemdgegaan omdat ik dronken/aangeschoten was. Ik had gewoon zin in seks, klaar. Ik praat mijn vreemdgaan ook niet goed, ik ben d'r niet blij mee, had nooit mogen gebeuren. Bij mij is het feitelijk niet eens vreemdgaan aangezien ik nog niet écht een relatie met haar had, we scharrelden alleen wat. Alleen zij maakt(e) d'r een drama van en ziet het als vreemdgaan. En goed, zou ik me in haar situatie verplaatsen en zou zij met iemand anders gaan toen - zou ik d'r ook van balen. Zou ik haar 'vergeven', ja, want we hadden toen geen relatie.
Ik geef alleen aan dat het wel degelijk situatie gekoppeld is.
Ja, dat riep ik ook altijdquote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
Het duurt echt bij mij enorm lang voor dat ik zeg dat ik van iemand hou.
Teveel relatieveringsvermogen voor.
Realistisch bekeken ben ik helemaal niet geschikt om een relatie te hebben of van iemand te houden, en dat is zelfs de afgelopen maand al vaak genoeg duidelijk geworden, maar omdat we allebei echt het gevoel hebben dat dit wel degelijk iets waard is, en iets bijzonders is, proberen we er toch het beste van te maken... We genieten er zeker van nu, en ik hoop inderdaad dat ik deze dingen terecht zeg.quote:Op maandag 7 november 2011 00:34 schreef Sephael het volgende:
[..]
Zeker van blijven genieten en je niets van ons aantrekken! Dat meen ik serieus. Je moet het toch allemaal zelf mee maken. Ik hoop voor je dat je terecht kan zeggen dat jullie van elkaar houden, ik kan er niet over oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |