abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104061143

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_104061155
duurde lang
Anonimity is a bliss
pi_104061165
Ik wil ook rijk worden.
  maandag 7 november 2011 @ 00:20:31 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104061169
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef mrk.n het volgende: [..] Wel. Zoveel.
Nou vertel, ben benieuwd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104061173
Hey een naamtopic.
Ron Paul 2012
pi_104061176
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou vertel, ben benieuwd
Drank.
  maandag 7 november 2011 @ 00:21:40 #7
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104061199
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:20 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Drank.
Whahahaha.
pi_104061204
quote:

[..]

Drank.
Dat is niet goed lullen, dat is verklaren.
pi_104061209
quote:

[..]

Drank.
Drank maakt nooit iets goed, drank is een keuze waardoor de je automatisch ook kiest voor de situaties die het oplevert.
pi_104061210
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Zo was dat bij mij ook. Maar toch maakt ze er een drama van.
Ons drama is gelukkig verleden tijd, en we hebben gewoon vertrouwen in elkaar...
We houden een nu, een maand later, zelfs nog veel meer van elkaar O+
pi_104061221
quote:

[..]

Drank.
Ohja, noem meteen een van de slapste excuses op dat gebied. :')
  maandag 7 november 2011 @ 00:22:40 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104061233
quote:

[..]

Drank.
Haha rot toch op! Meen je dit nou?

Dus als je gezopen heb en je gaat vreemd is dat niet erg?

Dus ik mag jou vriendin vol gieten met drank, haar volledig uit elkaar trekken als een goedkoop sletje.

En dan zeg jij, ook_gek geen probleem dat je dat gedaan hebt. Ze was dronken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104061247
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ons drama is gelukkig verleden tijd, en we hebben gewoon vertrouwen in elkaar...
We houden een nu, een maand later, zelfs nog veel meer van elkaar O+
Je bent verliefd. Ik mag nog niet eens terecht zeggen dat ik van mijn vriend houd, bedenk maar wat jij dan mag.
Anonimity is a bliss
  maandag 7 november 2011 @ 00:23:30 #14
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104061267
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Je bent verliefd. Ik mag nog niet eens terecht zeggen dat ik van mijn vriend houd, bedenk maar wat jij dan mag.
jij stelt de regels van hun omgang niet vast
Spreading the Word
  maandag 7 november 2011 @ 00:23:52 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104061276
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:15 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Zullen we straks even kletsen? :)
Ik maakt het natuurlijk weer veel te laat, maar is goed.
Ik kom zo wel op MSN.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104061281
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Oke. Ik vind dat jij daar niet over kan oordelen :)
  maandag 7 november 2011 @ 00:24:42 #17
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104061307
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haha rot toch op! Meen je dit nou?

Dus als je gezopen heb en je gaat vreemd is dat niet erg?

Dus ik mag jou vriendin vol gieten met drank, haar volledig uit elkaar trekken als een goedkoop sletje.

En dan zeg jij, ook_gek geen probleem dat je dat gedaan hebt. Ze was dronken.
Het is zijn referentiekader. Zijn vader heeft hem goed aangeleerd, dat vreemdgaan _O-
pi_104061309
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien ben je de uitzondering, maar je bent niet de eerste die te vroeg houden van zegt.
Anonimity is a bliss
pi_104061329
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef Sinji het volgende:

[..]

Het is zijn referentiekader. Zijn vader heeft hem goed aangeleerd, dat vreemdgaan _O-
Mijn vader ging vreemd.. Niet die van mrk.n toch?
Anonimity is a bliss
pi_104061349
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Misschien ben je de uitzondering, maar je bent niet de eerste die te vroeg houden van zegt.
Veel mensen kijken na jaren terug en realiseren zich dan dat wat je nu houden van noemt eigenlijk verliefdheid is. Ik ben het dus met je eens.
pi_104061363
Vreemdgaan is sowieso erg maar jullie hebben meteen een oordeel klaar dat 't per definitie 'dat geval' is. Het kan aan zoveel situaties liggen, ook aan drank; je drinkt teveel, bent aangeschoten en je hebt jezelf niet 100% meer in de hand waardoor je dingen gaat doen waar je achteraf spijt van gaat krijgen.
  maandag 7 november 2011 @ 00:26:32 #22
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104061381
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Mijn vader ging vreemd.. Niet die van mrk.n toch?
Zijn vader neukte erop los, waardoor zijn ouders zijn gaan scheiden. Aldus mnk.r
  maandag 7 november 2011 @ 00:26:45 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104061385
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij hebt niet eens een idee wat houden van is :D
pi_104061402
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Sinji het volgende:

[..]

Zijn vader neukte erop los, waardoor zijn ouders zijn gaan scheiden. Aldus mnk.r
dan hebben mrk.n en ik vaders die op elkaar lijken
Anonimity is a bliss
pi_104061405
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Sinji het volgende:

[..]

Onzin, staat nergens.

quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

dan hebben mrk.n en ik vaders die op elkaar lijken
Mijn vader gaat nu wel vreemd bij zijn huidige vriendin, daar ben ik deze vakantie achtergekomen, maar ik kan d'r niet mee zitten en ik zie dat ook niet als een voorbeeld (:')) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')