Uitzonderingen die de regel bevestingen. Maar ging me meer om het spel dan om hun paardestaarten en koddige neusjes...quote:
Tering, die muziek met zulke afbeeldingen.quote:
quote:
Oude lulquote:
quote:
quote:
Oh, een ouwe kop dus.quote:
Dat zeg ik ook altijd over m'n omaquote:
Ja, hoe oud zou hij wel niet zijnquote:
quote:
Pfff, Breek me bek er niet van open.quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hoe oud zou hij wel niet zijn
quote:
quote:
Al langquote:
Zou ik ook hebben als ik er op mijn 28e zo uitzagquote:
quote:
Daar word aan gewerktquote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben als ik er op mijn 28e zo uitzag
Sta je al ingeschreven voor een seniorenwoning?quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Over een weekje nog dichterbij!
Nee joh, ik trek tegen die tijd gewoon bij kleine man in natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven voor een seniorenwoning?
Die is bijna jouw leeftijdscategorie hequote:Op zondag 6 november 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Wat een droefheid, Patricia Paay bij Spuiten en slikken
Ja, ik ben een van de oudjes hierquote:
Maar ik zie er veel beter uit natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is bijna jouw leeftijdscategorie he
Die schopt je eruitquote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, ik trek tegen die tijd gewoon bij kleine man in natuurlijk
Dat wel jaquote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik zie er veel beter uit natuurlijk
Geloof je het zelf?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ben een van de oudjes hier
Hi Cue, alles goed?quote:
Ja prima, alleen beetje moequote:
Krijg je er nog meer hoofdpijn van?quote:Op maandag 7 november 2011 08:11 schreef missbehavin het volgende:
Q, lieve schat, doe eens rustig. Dat gespring...
Prototype? Goed genoeg voor productie!quote:Op maandag 7 november 2011 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Sommige collega's
Heb een applicatie uitgebreid met functionaliteit. Vrijdagmiddag om 4 uur hoorde ik van een collega dat hij oke was op 1 foutje na.. maar goed was ook nog niet definitief, enkel olm te kijken of ze ermee overweg konden.
Krijg ik nu een mailtje van "is het al verholpen"!?!?!?
quote:
Staat nog een dubbele datum in grafiek, dus moet eruit. Maar echt wat verwacht ie, dat ik het laatste uur (terwijl ie weet dat ik bij een andere collega bezig was) gelijk alles laat vallenquote:Op maandag 7 november 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Prototype? Goed genoeg voor productie!
Uiteraard, maar 1 project is het belangrijkste: mijn project.quote:Op maandag 7 november 2011 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Staat nog een dubbele datum in grafiek, dus moet eruit. Maar echt wat verwacht ie, dat ik het laatste uur (terwijl ie weet dat ik bij een andere collega bezig was) gelijk alles laat vallen
Ja natuurlijk verwacht ie dat
Nou idd, ik had er best last van bij het uitzwaaien van kleine man bij de deur.quote:
Ah, de man waar ik op wachtte. Ik heb gisteren iets meegekregen van de voetbal en had meteen zin in vandaagquote:
Beetje!quote:
Missb!quote:Op maandag 7 november 2011 08:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beetje!Kluts gaat me nóg liever vinden.
De excuses van o.a. Rival en HW kun je nu al wel raden natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de man waar ik op wachtte. Ik heb gisteren iets meegekregen van de voetbal en had meteen zin in vandaag
Jij bent omringd door Ajaccieden? Hier zitten vnl Feyenoorders en daar is de lol na vorig seizoen eigenlijk al vanaf.quote:Op maandag 7 november 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de man waar ik op wachtte. Ik heb gisteren iets meegekregen van de voetbal en had meteen zin in vandaag
Hoeven we ons geen zorgen meer te maken over een nuchtere zaterdagnacht ?quote:Op maandag 7 november 2011 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent omringd door Ajaccieden? Hier zitten vnl Feyenoorders en daar is de lol na vorig seizoen eigenlijk al vanaf.
Dat zou ook erg zijn, jij bent niet te pruimen nuchter!quote:Op maandag 7 november 2011 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeven we ons geen zorgen meer te maken over een nuchtere zaterdagnacht ?
quote:Op maandag 7 november 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd, ik had er best last van bij het uitzwaaien van kleine man bij de deur.
Is het zo koudquote:Op maandag 7 november 2011 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerste de winterjas weer aangedaan.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 08:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ook erg zijn, jij bent niet te pruimen nuchter!
quote:Op maandag 7 november 2011 08:57 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik zie je zo staan. Badjas, glas vodka en een peuk op de lip.
quote:Op maandag 7 november 2011 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Scherpe maandagochtend-analyse hoor !
Ik vond het gisteren overdag midden in Amsterdam anders tyfus koud.quote:Op maandag 7 november 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het zo koud
Ik stond gisterochtend om 11 uur in een dun truitje in de tuin te kloten![]()
Geeft niks, als je zaterdag maar weer topfit bent, zetten we die toko op de kop.quote:Op maandag 7 november 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het weekend was zwaar. Sorry.
Je hebt toch wel geregeld dat om 00.00 de muziek even uit gaat en iedereen voor me gaat zingen he?quote:Op maandag 7 november 2011 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geeft niks, als je zaterdag maar weer topfit bent, zetten we die toko op de kop.
Maar da's ook helemaal bijna bij de zeequote:Op maandag 7 november 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren overdag midden in Amsterdam anders tyfus koud.
Oh ja, absoluut.quote:Op maandag 7 november 2011 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
De excuses van o.a. Rival en HW kun je nu al wel raden natuurlijk.
Er zitten er hier op het werk een aantal, maar voornamelijk hier in Singles is het leukquote:Op maandag 7 november 2011 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent omringd door Ajaccieden? Hier zitten vnl Feyenoorders en daar is de lol na vorig seizoen eigenlijk al vanaf.
Uiteraard, heb ik gewoon ff voor je geregeld.quote:Op maandag 7 november 2011 08:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt toch wel geregeld dat om 00.00 de muziek even uit gaat en iedereen voor me gaat zingen he?
quote:Op maandag 7 november 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uiteraard, heb ik gewoon ff voor je geregeld.
Vreemd.quote:Op maandag 7 november 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Wat een topweekend!
Vrijdagavond naar Johny English 2 geweest met schoonpa en zwagers, gevolgd door een bezoek aan de kroeg (Cafe del Mar in Deventer). Daarna nog even Civilization V op full settings gespeeld. Zaterdag bezig geweest met de badkamer. Plafond geisoleerd, sterrenplafond geinstalleerd, muur afgewerkt, wand verder afgemaakt, nog 2 weken en hij is klaar. 's Avonds nog meer Civ gespeeld, en daarna de kroeg in tot sluit
. Zondag kwam mijn broeder langs en besloten we de rest van de dag Terraria te gaan spelen, super gelachen, top MP spel. 's Avonds was Mrs. weer terug wat we gevierd hebben met pizza en een film.
En jullie weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |