quote:
Hoezo alweer? Ik maak bijna nooit topics aan over Noord-Korea.quote:
Ik zal jou eens swaffelenquote:Op zondag 6 november 2011 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mensen die de nieuw topicknop swaffelen
Hola.quote:Op zondag 6 november 2011 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mensen die de nieuw topicknop swaffelen
Ga niet janken, hater, daar fronst onze Grote Leider opquote:Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef computerprobleem het volgende:
Is er een mogelijkheid om te zien hoeveel topics ik over Noord-Korea heb gemaakt?
Want sommige mensen doen alsof ik er zoveel heb aangemaakt.
Je maakt niet alleen veel topics over Noord-Korea, jij maakt topics over elke fucking hersenscheet.quote:Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef computerprobleem het volgende:
Is er een mogelijkheid om te zien hoeveel topics ik over Noord-Korea heb gemaakt?
Want sommige mensen doen alsof ik er zoveel heb aangemaakt.
Kim Jong Il is dan ook een echte baas.quote:Op zondag 6 november 2011 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie je Rutte niet, slechte zaak
En waarbij er tenminste een echte leider is.quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een land waar ze tenminste netjes kunnen lopen in formatie.
Echte?quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En waarbij er tenminste een echte leider is.
Kim Jong Ilquote:
Die is 15 jaar geleden al overleden, die is een handpop of opgezet lijk.quote:
Beetje respect tonen voor de geliefde en enige leider die met licht uit de hemel overgoten is en waarvoor de engelen die zingen voor de overledenen engelen speciaal uit de hemelrijken des rijken naar beneden dwalen om te buigen en zingen voor de prachtige grote machtige leider die het beste voor heeft met het grote en meest intelligente volk van het heilige gezegende noord-koreaquote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die is 15 jaar geleden al overleden, die is een handpop of opgezet lijk.
Goed verhaal, maar ik geloof niet in sprookjes.quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Beetje respect tonen voor de geliefde en enige leider die met licht uit de hemel overgoten is en waarvoor de engelen die zingen voor de overledenen engelen speciaal uit de hemelrijken des rijken naar beneden dwalen om te buigen en zingen voor de prachtige grote machtige leider die het beste voor heeft met het grote en meest intelligente volk van het heilige gezegende noord-korea
Sprookjes zijn verboden in Noord-Korea, alleen de waarheid die o.a. hierboven door mij is genoemd is toegestaan.quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar ik geloof niet in sprookjes.
Kim Jong-il denkt daar anders over.quote:Op zondag 6 november 2011 22:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sprookjes zijn verboden in Noord-Korea, alleen de waarheid die o.a. hierboven door mij is genoemd is toegestaan.
De heilstaat laat geen emigranten toe omdat anders iedereen naar de geweldige Democratische Volksrepubliek wil verhuizen.quote:
Zo is het maar net!quote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
De heilstaat laat geen emigranten toe omdat anders iedereen naar de geweldige Democratische Volksrepubliek wil verhuizen.
quote:De staat zegt dat Kim werd geboren op 152 m hoogte op de flanken van Korea's hoogste berg, de (vulkaan) Paektu. Op het moment van zijn geboorte zou er voor de kust bij Pyongyang een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Noord korea heeft het fileprobleem opgelost (y)quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:52 schreef potienza het volgende:
[ afbeelding ]
Lang leve het drukke verkeer in Noord Korea!!!
Waarschijnlijk standaard 13 in een dozijn rondleidingen door hun utopie. Boerderijen waar mensen "spontaan" zingen en dansen, vriendschapsmuseum, house of the children blablablaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Coca_Cola het volgende:
Drie op reis gaat Noord-Korea bezoeken.
Eindelijk Noord-Korea op Nederlandse televisie!
Mogen wel alleen stukken van Noord Korea filmen waar de overheid dat wil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Coca_Cola het volgende:
Drie op reis gaat Noord-Korea bezoeken.
Eindelijk Noord-Korea op Nederlandse televisie!
Die bestaan al niet meer:)quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:13 schreef potienza het volgende:
[..]
Die 0,03 procent die tegen heeft gestemd zal wel een zware straf krijgen.
Nee, hoor die 0,03 procent was op tour in het buitenland.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:13 schreef potienza het volgende:
[..]
Die 0,03 procent die tegen heeft gestemd zal wel een zware straf krijgen.
http://www.kcna.kp/goHome.do?lang=engquote:The Korean Central News Agency said 99.97 percent of all registered voters voted for a total of 28,116 candidates for deputies in people’s assemblies across the country.
In North Korean elections, turnout is usually near 100 percent and candidates, hand-picked by the ruling party, are elected with absolute support.
North Korean leader Kim Jong-il also cast his ballot at a polling station in Pyongyang, along with his heir-apparent son Kim Jong-un and a senior party official, according to the KCNA.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:52 schreef potienza het volgende:
[ afbeelding ]
Lang leve het drukke verkeer in Noord Korea!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |