Dat snoep weghalen is inderdaad een optie ja. Ik weet niet, het is niet echt het snoep maar het aanbellen en vragen om snoep. Heel raar eigenlijk dat ik niet goed weet of ik dat nou wel zo leuk vind.

Ik denk dat het vooral is omdat ik het hele feest gewoon helemaal niet ken en het me ook niks doet. Niet zoals Sinterklaas, waar ik echt dol op ben.
Maar goed wandelen in de schemer met een lantaarntje, het is om 17.30, en je vriendjes is natuurlijk wel geweldig.
Wat jammer eigenlijk Diaan, dat ze dan zo'n verjaardag niet aangrijpen om extra vroeg te komen. Ach ja, zoveel verschillen tussen mensen he? Kan me er echt over verbazen. Ook tussen de opa's en oma's van Ko zit behoorlijk wat verschil.
Maar ik zou mezelf inderdaad ook niet uitnodigen, daar ben ik veel te trots voor. Daar kan ik soms zelfs wat te rigoureus in zijn.

Wat heerlijk al die sintplannen. Wrs vieren we het met mijn oom en tante en hun kroost, Ko heeft een achternichtje en achterneefje, van 1 jaar ouder en 1 jaar jonger.
En misschien hier met mijn moeder en zus. Dat weet ik nog niet precies. Misschien maar eens over na gaan denken.
Ik wil in elk geval een zebra-verkleedpak voor Ko maken als kado.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir