Er is altijd een keuze. Kijk naar de amishquote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Even hoor, Je moet vaak meedoen aan dat soort zaken ik heb er bijvoorbeeld niet voor gekozen om met een auto mijn spullen te vervoeren toch moet ik het want ik kan nergens fatsoenlijk een paard kwijt anders heb ik de DB over mijn dak heen, Gewoon een voorbeeld even.
Dat is Amerika en probeer hier eens je paard voor de supermarkt of welke winkel dan ook neer te zetten. Word je verzocht om het dier weg te halen en daar heb ik genoeg ervaring mee.quote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er is altijd een keuze. Kijk naar de amish
Je moet helemaal niets. Maar een computer zit boordevol wetenschap tot kwantum mechanica aan toe.
Ik ben niet tegen wetenschap, ik ben tegen iedereen die wetenschap verheerlijkt ten koste van andere dingen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zonder wetenschappers zou je nog niet eens op je toetsenbord kunnen rammen.
Zelfs schrijven met een balpen wordt al heel lastig want dat maakt gebruik van natuurkundige principes. Als je zo anti wetenschap bent, waarom maak je er dan zo dankbaar gebruik van? Of heb je het niet eens door?
En jij hebt het te druk met niet snappen waar het allemaal over gaat, dus waar maak je je druk om?quote:
Waarom denk je dat ik niet snap waar het over gaat?quote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij hebt het te druk met niet snappen waar het allemaal over gaat, dus waar maak je je druk om?
Ja, waarom zouden we dat nu denken he?quote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet snap waar het over gaat?
Ja leg dát nou eens uit. Jammer trouwens dat je mijn posts over getuigenverklaringen negeertquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden we dat nu denken he?
'We'?quote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, waarom zouden we dat nu denken he?
Jij gaat er vanuit dat omdat enkele getuigenverklaringen niet helemaal kloppen, er geen enkele klopt. Daarom dus.quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja leg dát nou eens uit. Jammer trouwens dat je mijn posts over getuigenverklaringen negeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
En weet je waarom ze in R&P geen kerstmis meer mogen vieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
![]()
Ja hoor, ik maar daar geen probleem vanquote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Ontopic graag, VD mijn edit op deze post gelezen?
Moet je paranormale begaafdheid serieus nemen? #2
En weet je waarom ze in R&P geen kerstmis meer mogen vieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Wat heb je er inderdaad aan om iets te beweren wat totaal niet aantoonbaar is?quote:Op zondag 11 december 2011 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, voor paranormale begaafdheid is het net als met homeopatie, het is grondig onderzocht, maar nooit is het gelukt aan te tonen dat het er is.
Je kan wel beweren dat er meer is, maar zolang je dat niet aan toont, heb je slechte kaarten.
Nu kan je zeggen dat de wetenschap je geen recht doet, maar wetenschap is niets anders als streven naar zekere kennis door goede methodes te gebruiken. We hebben die discussie vaker gehad, maar wat is je probleem met onderzoeksmethodes als dubbelblind gerandomiseerd?
Kijk een mooi verhaal is mooi, maar daarom is het nog niet waar.
Nou moet ik nog steeds dat stuk lezen, het komt er maar niet van.quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Zal eens kijken of ik voor jou () een mooie samenvatting kan vinden.
Leuk om te zien overigens. In TRU word je blijkbaar weggestuurd als je op argumenten wilt discussieren onder het mom van "dit is TRU, ga maar ergens anders op deze manier discussieren" en nu worden de TRU stamgasten zelf elders weggestuurd en voelen ze zich slecht behandeld. Ook dat is een mooi voorbeeld van hoe de verhoudingen liggen. In principe zou je nu toch de wijzere moeten zijn en moeten zeggen: Ok hier discussieren ze op argumenten, logica en inhoud, ik vind dit niet tof dus ik ga terug naar TRU. Blijkbaar is dat toch wel lastigquote:-niet doen, de discussie is leuk en mag op het scherpst van de snede maar ergens ligt de grens.
Dat hoeft echt niet elke keer opgerakeld te worden, dat mag zij ook niet. Ik heb geen zin in flames hier, datzelfde geldt eigenlijk ook wel een beetje voor die opmerking tegen pietverdriet. Probeer de discussie op de inhoud te voeren-
Ik zie niemand hier weggestuurd worden hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 09:54 schreef SoraAoi het volgende:
Het verschil met TRU is dat hier wel op argumenten en inhoud gediscussieerd moet worden zoals de moderator al te kennen gaf:
[..]
Leuk om te zien overigens. In TRU word je blijkbaar weggestuurd als je op argumenten wilt discussieren onder het mom van "dit is TRU, ga maar ergens anders op deze manier discussieren" en nu worden de TRU stamgasten zelf elders weggestuurd en voelen ze zich slecht behandeld. Ook dat is een mooi voorbeeld van hoe de verhoudingen liggen. In principe zou je nu toch de wijzere moeten zijn en moeten zeggen: Ok hier discussieren ze op argumenten, logica en inhoud, ik vind dit niet tof dus ik ga terug naar TRU. Blijkbaar is dat toch wel lastig
En weet je waarom ze in R&P geen kerstmis meer mogen vieren?uhmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit topic gaat inmiddels volgens mij nergens meer over of laat me het tegendeel zien, anders flikker ik het gewoon op slot
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Er is in ieder geval gewezen op de manier hoe hier discussie gevoerd moet worden en mensen van elders zijn het hier niet mee eens. Daar is een eenvoudige oplossing voor: ga elders als het je hier niet bevalt.quote:Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik zie niemand hier weggestuurd worden hoor.
Dat vind ik weer niet goed. Op het moment dat je topics op slot gaat gooien omdat 1 user zit te trollen ben jij niet de moderator maar die user.. immers hij beslist wanneer het topic op slot gaat. Als hij wilt dat dit topic dicht kan gaat ie juist extra baggeren en voila.. dan krijgt de troll zijn zinquote:Op maandag 12 december 2011 10:33 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm...
dit topic gaat inmiddels volgens mij nergens meer over of laat me het tegendeel zien, anders flikker ik het gewoon op slot
1 user? troll wtf heb je het over?quote:Op maandag 12 december 2011 11:22 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat vind ik weer niet goed. Op het moment dat je topics op slot gaat gooien omdat 1 user zit te trollen ben jij niet de moderator maar die user.. immers hij beslist wanneer het topic op slot gaat. Als hij wilt dat dit topic dicht kan gaat ie juist extra baggeren en voila.. dan krijgt de troll zijn zin
Er zijn hier genoeg mensen die discussie op normale manier voeren, precies zoals je het wil; met argumenten, redenaties en logica. Als er dan 1 persoon is (of 2) die het verzieken voor deze mensen zie ik geen reden om het topic te sluiten, dat bedoelde ikquote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
1 user? troll wtf heb je het over?
en nee zo wordt er idd niet gemodereerd dus maak je geen zorgen
Getuigenverklaringen zijn zo gammel. Hele groepen deskundigen zeggen dat ze nooit in een rechtszaal gebruikt zouden mogen worden..quote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat omdat enkele getuigenverklaringen niet helemaal kloppen, er geen enkele klopt. Daarom dus.
Hier nog een stukje: Doorklikken naar hoofdstuk 20:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |