Ik niet alleen voor de zomer....de meeste van mn overhemden passen me niet meerquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Vincent17 het volgende:
N
[..]
Nee, maar het liefst wel iets strakker. (vooral voor de zomer)
2 cracottes met 20+ smeerkaas.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wat eet jij s'morgens? Jij weet wat gezond is
Maar in de zomer loop je toch vaker zonder shirt. Dan wil ik dat het liefst toch schaamteloos kunnen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik niet alleen voor de zomer....de meeste van mn overhemden passen me niet meer
Zelfde hier sinds ik weer fanatiek aan t lopen ben. Niet erg, dan maar iets meer meenemenquote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ik merk dat ik meer moet gaan eten door de dag heen, zit de laatste dagen regelmatig met een hongergevoel...
Als ik DAT doe weeg ik binnen de kortste keren 200 kilo.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt!
Ik eet +- 6 boterhammen op een dag, met kipfilet
Dan lig ik om 9 uur doodquote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 cracottes met 20+ smeerkaas.
Geen stofwisseling?quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik DAT doe weeg ik binnen de kortste keren 200 kilo.
Ik ook. Meestal eet ik rond half 7 en dan pas om 12 uur of 1 uur, afhankelijk van de kantine van de klant en dan pas weer om 7 uur. Dat is echt geen doenquote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ik merk dat ik meer moet gaan eten door de dag heen, zit de laatste dagen regelmatig met een hongergevoel...
Ik eet er 4 's ochtends, tussendoor 3 van die Sultana's, dan 's middags weer 4 boterhammen, tussendoor weer 3 Sultana's en dan 's avonds weer eten. Krijg dan ook nog rustig 2 borden pasta weg met minimaal 350 gram gehaktquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als ik 4 bruine boterhammen OP EEN DAG eet kom ik zéker aan
Dat zijn gewoon crackers?quote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 cracottes met 20+ smeerkaas.
Het is toch zo oneerlijk verdeeld...quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik eet er 4 's ochtends, tussendoor 3 van die Sultana's, dan 's middags weer 4 boterhammen, tussendoor weer 3 Sultana's en dan 's avonds weer eten. Krijg dan ook nog rustig 2 borden pasta weg met minimaal 350 gram gehakt
Dat is een lekker uurloonquote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
Ik lees net dat Radmillo 85 euro per uur kost. Als we nou met zijn allen iets bijleggen kunnen we een uurtje gezamenlijk met hem trainen
Ik doe mee!quote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
Ik lees net dat Radmillo 85 euro per uur kost. Als we nou met zijn allen iets bijleggen kunnen we een uurtje gezamenlijk met hem trainen
Zou ik zo doenquote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
Best wel heel erg veelquote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef xFriendx het volgende:
Is 450 gram aardappelschijfjes veel voor 1 persoon in de avond? (en dan wat groenten en vlees er bij).
At ook wel eens 500 gram gehakt bij m'n pasta aangezien de 350 gram dan op was
Als hij het mag houden wel. Ben zelf duurder per uur, maar daarvan mag ik maar een minimaal deel zelf houdenquote:
Als je het kan hebben moet je het gewoon lekker nemen. Ikzelf kom dan binnen een maand 10kg aan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef xFriendx het volgende:
Is 450 gram aardappelschijfjes veel voor 1 persoon in de avond? (en dan wat groenten en vlees er bij).
At ook wel eens 500 gram gehakt bij m'n pasta aangezien de 350 gram dan op was
Wat voor chille baan heb jij dan dat je zo duur bent?quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als hij het mag houden wel. Ben zelf duurder per uur, maar daarvan mag ik maar een minimaal deel zelf houden
Nou ja, je ziet op endomondo hoeveel beweging ik heb. Ik heb vandaag het volgende gegeten:quote:
Kunnen we ook doen voor een meetquote:Op zondag 6 november 2011 20:33 schreef E.T. het volgende:
Met een groepje een uur zo'n trainer lijkt me best leuk![]()
Gewoon, tips, trucs.. etc ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |