Precies. Vorig jaar zomer ging ik met mijn 135KG ook 2 keer per week op de fiets naar m'n werk. Keerpunt was toen ik anderhalf jaar geleden aan mijn dochter van 5 vroeg "Saskia kijk eens even onder de tafel of papa's schoenen er staan". Toen daar ook nog diabetes overheen kwam was de motivatie helemaal skyhigh.quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies, dat is t m.
Ze ligt op de bank chips te eten etc. Kom, doe dan iets! Begin met een rondje om t huis te wandelen oid..
Diabetes is a bitch inderdaad....mn broertje loopt in de rondte met een insulinepompquote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies. Vorig jaar zomer ging ik met mijn 135KG ook 2 keer per week op de fiets naar m'n werk. Keerpunt was toen ik anderhalf jaar geleden aan mijn dochter van 5 vroeg "Saskia kijk eens even onder de tafel of papa's schoenen er staan". Toen daar ook nog diabetes overheen kwam was de motivatie helemaal skyhigh.
Ik zou dolgraag advies willen van zo'n kerelquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Wolken het volgende:
Ik wil ook wel een Radmilo. Misschien kan hij me dan wat harder laten lopen
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag advies willen van zo'n kerel
Dat laatste zeg je voor de vorm er maar ff bij?quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Wolken het volgende:
Ik wil ook wel een Radmilo. Misschien kan hij me dan wat harder laten lopen
Die heeft waarschijnlijk type 1? Ik ben/was type 2 en heb het dus vooral aan mezelf te danken. Hoewel ik uiteindelijk waarschijnlijk TOCH diabeet was geworden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Diabetes is a bitch inderdaad....mn broertje loopt in de rondte met een insulinepomp
quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je voor de vorm er maar ff bij?
Hahaha, viel het op???quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je voor de vorm er maar ff bij?
En als je dat op latere leeftijd doet zal je er ook gewoon altijd aan moeten blijven werken.quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef GotC het volgende:
Mensen hopen altijd op een 'quick fix' qua afvallen..maar als je permanent af wil vallen, gaat er nu eenmaal tijd overheen! Zucht..
Hij heeft het idd niet aan zichzelf te dankenquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk type 1? Ik ben/was type 2 en heb het dus vooral aan mezelf te danken. Hoewel ik uiteindelijk waarschijnlijk TOCH diabeet was geworden.
Tja ik was eerder ook al een keer 15, 25 en 37 kilo afgevallen en nu dus 50 kilo...quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Vincent17 het volgende:
Oké, als je al 60 kg bent afgevallen, en dan komt het er weer aan
Daarom vind ik het ook belangrijk dat ik er nu oplet, zodat het er niet aankomt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef ICND het volgende:
[..]
En als je dat op latere leeftijd doet zal je er ook gewoon altijd aan moeten blijven werken.
Als je jong bent kan je stofwisseling etc. zich nog aanpassen maar op oudere leeftijd is er gewoon niks meer aan te doen en zal je altijd moeten blijven opletten want het komt gewoon weer terug zodra je stopt.
Maar je moet ook weten wat gezond is. Ik ben ook nog steeds opzoek naar een gezond en lekker ontbijt.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef GotC het volgende:
Slechte dingen eten is vaak een keuze..vooral bij deze vrouw, zo te horen. Je moet niks slechts eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |