En ik iedere zondagquote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Hmm... ik heb iedere zaterdag wedstrijd...
Wedstrijden paard-en-wagen-racen?quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
De enige sport waar we altijd wereldkampioen in worden: Mietjesbal!quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Gaat lekker. Welke sport die je nog meer dan?
Heb je dan niet van iedereen een e-mail adres nodig?quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef Wolken het volgende:
Is er niet zo een online afspraken-agenda?
http://www.afspreken.nl/
Kun je niet een dagje spijbelen?quote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef Vincent17 het volgende:
Stuur mij de foto's van de 17 dan maar door
Wedstrijdje spijbelen gaat 't niet worden. Dan kan ik net zo goed de rest van het seizoen op de tribune gaan zittenquote:
* Maraca ziet het probleem nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wedstrijdje spijbelen gaat 't niet worden. Dan kan ik net zo goed de rest van het seizoen op de tribune gaan zitten
quote:Ok, dus de 17e?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-YUR
-GotC
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?
Wanneer is de wedstrijd afgelopen?quote:Op zondag 6 november 2011 20:01 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wedstrijdje spijbelen gaat 't niet worden. Dan kan ik net zo goed de rest van het seizoen op de tribune gaan zitten
Ik doe het meer omdat het volgens mij goedkoper is en aangezien ik langs ring Amsterdam moet naar beneden toe scheelt me dat ook wat boetes.quote:Op zondag 6 november 2011 20:00 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. als we afspreken op station Utrecht is het toch misschien handiger met de trein te gaan. Kan ik gelijk die dagkaarten van de NS gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |