Oehquote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat moet idd bekeken wordenEffe kijken wie waar woont enzo.
Misschien moeten alle mensen die wel interesse hebben ff naar mij pm-en oid?
[..]
Moet je gewoon effe naar links kijken
Vind ik ook prima, denk nog wel prettigerquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
Meeste meets vinden plaats nabij of in Utrecht omdat dit centraal ligt. Op zich lachen als we samen lopen alleen dat is lastig met douchen en zo. Dus dan handiger om het enkel bij een lekkere versnapering in een leuk tentje te houden
Ik woon wel echt in een uithoek. Limburgquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
Meeste meets vinden plaats nabij of in Utrecht omdat dit centraal ligt. Op zich lachen als we samen lopen alleen dat is lastig met douchen en zo. Dus dan handiger om het enkel bij een lekkere versnapering in een leuk tentje te houden
Warme chocomelkquote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef GotC het volgende:
Maarre, is er interesse in een wintermeet?
Da's vast niet vrijwilligquote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik woon wel echt in een uithoek. Limburg
Tja ik in de andere uithoek, Assenquote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar ook die gele dingen hebben met blauwe strepen er op? Ze glijden over een vast traject. Zijn in de plaats gekomen van die dingen die stoom gaven. Dan is Utrecht namelijk goed bereikbaar.quote:Op zondag 6 november 2011 19:45 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld. Wij hebben alleen paard en wagen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar ook die gele dingen hebben met blauwe strepen er op? Ze glijden over een vast traject. Zijn in de plaats gekomen van die dingen die stoom gaven. Dan is Utrecht namelijk goed bereikbaar.
Nou, als het Utrecht gaat worden ga ik met de auto dus nee bedanktquote:
Ja dan kan jij het rennen, stink hagenees.quote:Op zondag 6 november 2011 19:48 schreef YUR het volgende:
Een winterstrandmeet
Niet echt centraal, wel erg leuk
Whehehequote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan kan jij het rennen, stink hagenees.
Jammerquote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, als het Utrecht gaat worden ga ik met de auto dus nee bedankt
Precies, die snelheid die komt vanzelf welquote:Op zondag 6 november 2011 19:50 schreef E.T. het volgende:
Vanmiddag 3.85 km in 30 minuten .. zo'n 7,5 km per uur dus. Liep niet helemaal lekker en inclusief intervallen, dus rennen is denk ik zo'n 8 a 8,5 km/u.
Als ik eenmaal die 30 minuten (of 5km) weer gehaald heb, ga ik wel aan m'n snelheid werken. Eerst maar weer langere stukken achter elkaar rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |