Ik zou echt failliet gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 07:04 schreef Q. het volgende:
[..]
De week is idd veel leuker, elke avond leuke plannen deze week.Alleen dat slapen hè?
Geen idee, die zijn er gewoon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Hoe maak je die aparte, tijdelijke venue aan in Foursquare Q?
Je hebt een sociaal leven?quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren naar een concert van Wild Beasts geweest in de Melkweg, vanavond naar The Smashing Pumpkins Billy Corgan & Co in de HMH, woensdag pubquiz, donderdag en vrijdag nog niet zo veel maar mijn agenda is goed in zichzelf vullen met toffe dingen.
Dus dat leven kun je beter failliet doorbrengen?quote:
Juist!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dus dat leven kun je beter failliet doorbrengen?
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik in m'n eentje in een mensenmassa
Beetje gropen en shit... Maar wat maakt het uit, ben ook wel paar keer alleen gegaan. Als je ergens voor de muziek komt maakt dat al helemaal niets uit.quote:
Ik ben ook weleens alleen naar een concert gegaan hoor, maar het valt bij mij niet onder een 'sociaal leven' als ik daar alleen sta te zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Beetje gropen en shit... Maar wat maakt het uit, ben ook wel paar keer alleen gegaan. Als je ergens voor de muziek komt maakt dat al helemaal niets uit.
Het hangt er natuurlijk een beetje van af hoe groot dat concert is, maar ja wat doe je met je vrienden als je bij een concert bent. Het is nou niet dat je steeds met ze staat te praten of zo. Je komt er tenslotte voor de muziek. Daarnaast komt iedereen daar voor de muziek dus heb je nog wat sneller aanspraak met mensen ook!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens alleen naar een concert gegaan hoor, maar het valt bij mij niet onder een 'sociaal leven' als ik daar alleen sta te zijn
Over welk vak ging dat tentamen, als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt obsessief aan het inloggen de hele tijd op mijn fontys mail
ik wil mijn cijfer
Maar het tentamen was nog geen week geleden haha
Naja ik ben zelf altijd wel heel snel met nakijken dus dan mag het
politicologiequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Over welk vak ging dat tentamen, als ik vragen mag.
Oooh ja dat heb ik 2 jaar geleden ook moeten doen, vreselijk vond ik dat persoonlijk, maar niet heel moeilijk. Welke opleiding doe je eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |