Hmmmm spekkers!quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Andijvie met spekkers achter de kiezen
Lekkerrrrrrrr!!! Ga ik van de week ook een keertje maken. Yum!quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Andijvie met spekkers achter de kiezen
Moet je al ruften?quote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrr!!! Ga ik van de week ook een keertje maken. Yum!
De bonensoep was rond een uur of drie. Vanavond wordt een avond van lekkere hapjes en kipkluifjes
Ik nog niet zo. Maar ik zou even je whatsapp in de gaten houden als ik jou wasquote:
Oreonomnomz.quote:Op zondag 6 november 2011 18:58 schreef Diconnected het volgende:
Op de meet hebben we heel veel noms
Misschien ga ik weer oreonomnoms maken
quote:
Is echt zooo simpel! Zal ff receptje zoeken en anders typ ik het wel ffquote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]die zijn zoooooooo lekker!!
Ik wil wel es weten hoe je die maakt
Ja, en dan mag er 1 van door, terwijl er betere zangers naar huis moestenquote:Op zondag 6 november 2011 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, ben de voice aan het terugkijken en mén, dat klonk kut.(Die tweede battle met Katy Perry-nummer.
)
Dat is inderdaad het hatelijke aan dit onderdeel.quote:Op zondag 6 november 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan mag er 1 van door, terwijl er betere zangers naar huis moesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |