Hmmmm spekkers!quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Andijvie met spekkers achter de kiezen
Lekkerrrrrrrr!!! Ga ik van de week ook een keertje maken. Yum!quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Andijvie met spekkers achter de kiezen
Moet je al ruften?quote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrr!!! Ga ik van de week ook een keertje maken. Yum!
De bonensoep was rond een uur of drie. Vanavond wordt een avond van lekkere hapjes en kipkluifjes
Ik nog niet zo. Maar ik zou even je whatsapp in de gaten houden als ik jou wasquote:
Oreonomnomz.quote:Op zondag 6 november 2011 18:58 schreef Diconnected het volgende:
Op de meet hebben we heel veel noms
Misschien ga ik weer oreonomnoms maken
quote:
Is echt zooo simpel! Zal ff receptje zoeken en anders typ ik het wel ffquote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]die zijn zoooooooo lekker!!
Ik wil wel es weten hoe je die maakt
Ja, en dan mag er 1 van door, terwijl er betere zangers naar huis moestenquote:Op zondag 6 november 2011 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, ben de voice aan het terugkijken en mén, dat klonk kut.(Die tweede battle met Katy Perry-nummer.
)
Dat is inderdaad het hatelijke aan dit onderdeel.quote:Op zondag 6 november 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan mag er 1 van door, terwijl er betere zangers naar huis moesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg per whatsapp geluidsopnames van Petjes ruften gestuurd!!!!
Wat een held
Ah boe.quote:Op zondag 6 november 2011 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
shit vergeten kruidvat kaartje te halen voor de meet
quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg per whatsapp geluidsopnames van Petjes ruften gestuurd!!!!
Wat een held
quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kon zo gauw alleen ff een foto vinden van mijn broertjes haar (bijna hetzelfde als dat van mij, maar dat van mij is bruin). Met zusje (rechts ernaast)How cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Lief hequote:
Ik zou niet weten hoe dat moet via mijn foon en waarquote:Op zondag 6 november 2011 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Hij heeft zijn talenten
Ze mogen online
Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar een foto van jou!quote:Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lief hehalf broertje en zusje. Bij hem vind ik ze superschattig die krulletjes maar bij me zelf vind ik ze
quote:Op zondag 6 november 2011 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar een foto van jou!
Ik had je blond in gedachten!
Ja, echtquote:Op zondag 6 november 2011 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Echt waar?! Ik ben half surinaams
Volledig Nederlands opgevoed door mn moeder, dat wel. Ik zal eens even een charmante foto zoeken
Ik kon zo gauw alleen ff een foto vinden van mijn broertjes haar (bijna hetzelfde als dat van mij, maar dat van mij is bruin). Met zusje (rechts) ernaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een scheetjes!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik kon zo gauw alleen ff een foto vinden van mijn broertjes haar (bijna hetzelfde als dat van mij, maar dat van mij is bruin). Met zusje (rechts) ernaast.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik kon zo gauw alleen ff een foto vinden van mijn broertjes haar (bijna hetzelfde als dat van mij, maar dat van mij is bruin). Met zusje (rechts) ernaast.Wat een schattige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met mn (nu zieke) vriendinnetje. Niet onze allercharmantste foto
Jij hebt een mooi hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met mn (nu zieke) vriendinnetje. Niet onze allercharmantste foto
Wat ben jij mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en boobbehs!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:
Wat zij zeggen.quote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zeggen.![]()
(KIJK, NU WEL GOED!)
quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om een enorme zeikpost te maken over hoe kut ik me de laatste weken weer voel, maar ik ben er te lui voor, want dan moet ik helemaal typen... That's sad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |