Hmmmm spekkers!quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Andijvie met spekkers achter de kiezen
Lekkerrrrrrrr!!! Ga ik van de week ook een keertje maken. Yum!quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Andijvie met spekkers achter de kiezen
Moet je al ruften?quote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrr!!! Ga ik van de week ook een keertje maken. Yum!
De bonensoep was rond een uur of drie. Vanavond wordt een avond van lekkere hapjes en kipkluifjes
Ik nog niet zo. Maar ik zou even je whatsapp in de gaten houden als ik jou wasquote:
Oreonomnomz.quote:Op zondag 6 november 2011 18:58 schreef Diconnected het volgende:
Op de meet hebben we heel veel noms
Misschien ga ik weer oreonomnoms maken
quote:
Is echt zooo simpel! Zal ff receptje zoeken en anders typ ik het wel ffquote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]die zijn zoooooooo lekker!!
Ik wil wel es weten hoe je die maakt
Ja, en dan mag er 1 van door, terwijl er betere zangers naar huis moestenquote:Op zondag 6 november 2011 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, ben de voice aan het terugkijken en mén, dat klonk kut.(Die tweede battle met Katy Perry-nummer.
)
Dat is inderdaad het hatelijke aan dit onderdeel.quote:Op zondag 6 november 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan mag er 1 van door, terwijl er betere zangers naar huis moesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg per whatsapp geluidsopnames van Petjes ruften gestuurd!!!!
Wat een held
Ah boe.quote:Op zondag 6 november 2011 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
shit vergeten kruidvat kaartje te halen voor de meet
quote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Lindytje het volgende:
Wat een held
quote:Op zondag 6 november 2011 19:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kon zo gauw alleen ff een foto vinden van mijn broertjes haar (bijna hetzelfde als dat van mij, maar dat van mij is bruin). Met zusje (rechts ernaast)How cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Lief hequote:
Ik zou niet weten hoe dat moet via mijn foon en waarquote:Op zondag 6 november 2011 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Hij heeft zijn talenten
Ze mogen online
Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar een foto van jou!quote:Op zondag 6 november 2011 19:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lief hehalf broertje en zusje. Bij hem vind ik ze superschattig die krulletjes maar bij me zelf vind ik ze
quote:Op zondag 6 november 2011 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar een foto van jou!
Ik had je blond in gedachten!
Ja, echtquote:Op zondag 6 november 2011 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Echt waar?! Ik ben half surinaams
Volledig Nederlands opgevoed door mn moeder, dat wel. Ik zal eens even een charmante foto zoeken
Ik kon zo gauw alleen ff een foto vinden van mijn broertjes haar (bijna hetzelfde als dat van mij, maar dat van mij is bruin). Met zusje (rechts) ernaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een scheetjes!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik kon zo gauw alleen ff een foto vinden van mijn broertjes haar (bijna hetzelfde als dat van mij, maar dat van mij is bruin). Met zusje (rechts) ernaast.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik kon zo gauw alleen ff een foto vinden van mijn broertjes haar (bijna hetzelfde als dat van mij, maar dat van mij is bruin). Met zusje (rechts) ernaast.Wat een schattige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met mn (nu zieke) vriendinnetje. Niet onze allercharmantste foto
Jij hebt een mooi hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Wat ben jij mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en boobbehs!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:
Wat zij zeggen.quote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zeggen.![]()
(KIJK, NU WEL GOED!)
quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om een enorme zeikpost te maken over hoe kut ik me de laatste weken weer voel, maar ik ben er te lui voor, want dan moet ik helemaal typen... That's sad
Kijk uit voor Priemquote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehehe oja tettendie staan er ook op ja
Cue Priem!!quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
Tetten.
Wat een mooie meid ben jij unf !
Ik heb zin om een enorme zeikpost te maken over hoe kut ik me de laatste weken weer voel, maar ik ben er te lui voor, want dan moet ik helemaal typen... That's sad
Knuffel voor jouquote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:
quote:
quote:
quote:
Truequote:Op zondag 6 november 2011 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Volgens mij ontkom je er haast niet aan als je Priem tegenkomt
Klopt, er zijn teveel mensen die het tegendeel kunnen beweren, wat nog waar is ookquote:Op zondag 6 november 2011 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik wil een post maken dat ik heul zo erg niet ben. Maar niemand gelooft het meer![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt, er zijn teveel mensen die het tegendeel kunnen beweren, wat nog waar is ook
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zondag 6 november 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
ik laat een scheet..zegt: 'kakkkkkkkkkkkkk, die had je op moeten nemen!!!!!'
Dames tochquote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Voor de whatsapp ruftenbattle!
Er zijn hier geen dames.quote:
Dat zou kut zijnquote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik een dame zou zijn, nooit meer bier enzo.
Ik vind dat Petje ook een account moet maken whihiquote:Op zondag 6 november 2011 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal een mooie gaan sparen voor petje
Ik heb nu niksquote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind dat Petje ook een account moet maken whihi
Oh hij wacht in spanning af Lin!
En ook niet meer boerenquote:Op zondag 6 november 2011 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En altijd beschaafd moeten doen, netjes praten en niet mogen ruften.
Verzin iets origineels.quote:
Dat kan ik niet zo goed.quote:
Ik kan niet ruften maar wel boerenquote:
Mijn ruften daarentegen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan niet ruften maar wel boeren
Ik kan het allebeiquote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan niet ruften maar wel boeren
Tetten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe meid ben je
disclaimer
Is dat constant, of met vlagen? Want vorige week viel 't toch wel mee?quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehequote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar daar ben ik ook heel trots op![]()
Eigenlijk redelijk constant.. soms kan ik me er overheen zetten en heb ik echt wel even plezier.quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat constant, of met vlagen? Want vorige week viel 't toch wel mee?voor jou!
SQ is net zo ergquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maakte mijn tetten opmerking overigens voor ik die van priem had gelezen
Doe eensquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eigenlijk redelijk constant.. soms kan ik me er overheen zetten en heb ik echt wel even plezier.
De laatste week voel ik dat het in rap tempo neerwaarts gaat...
Wacht, ik maak er een paint van
quote:
Lekker geneuktquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben ook eens een weekendje weg geweest. Jezus wat kunnen jullie lullen. Ik heb wel een heerlijk weekend gehad trouwens!
Nou, klinkt als een goed weekendquote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar wel net pas. Verder wel veel bier gedronken!
quote:
Bb ookquote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Dat !
Ik riep net keihard: NOOOEEZZZ
Ik zie hetquote:
Whahahahahquote:Op zondag 6 november 2011 19:24 schreef Lindytje het volgende:
Wat een held
Looooll!! Ik snap dat niet hé, ik vind scheten wel grappig enzo als je alleen het geluidje hoort, maar god dan riek je die lucht en dat vind ik zķ'n turnoffquote:Op zondag 6 november 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
Dat vind ik dan juist weer super leuk. Op torenhoge hakken, jurkje, helemaal ladylike.. dan een biertje open trekken en boeren laten. En dat iedereen dan denkt van HUHquote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik een dame zou zijn, nooit meer bier enzo.
Daar hadden petje en ik het ook nog over, dat je af en toe in de auto zelf het raampje open moet doenquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhahahahahHoe verzint ie het!
[..]
Looooll!! Ik snap dat niet hé, ik vind scheten wel grappig enzo als je alleen het geluidje hoort, maar god dan riek je die lucht en dat vind ik zķ'n turnoffHoe doen jullie dat Puckzzz en Lin?
Dat inderdaad! Voorzichtig zijn met jezelf Linquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Incantrix het volgende:
He, klote Lindy, ben blij te lezen dat je er in elk geval een soort van mee bezig bent. Mopje, pas goed op jezelf he?![]()
Tja.. wat kan ik er van zeggen?quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Incantrix het volgende:
He, klote Lindy, ben blij te lezen dat je er in elk geval een soort van mee bezig bent. Mopje, pas goed op jezelf he?![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tja.. wat kan ik er van zeggen?
Ik ken mezelf... op een zondag, als ik niks kan ondernemen, kan ik best denken: ik moet er wat aan doen.
Morgen denk ik daar weer anders over en zou ik het niet erg vinden als ik onder een bus terecht kom...
*zuchtje*
You'd better, or I'll kill u till u die from itquote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Komt wel goed..
Kan best zijn dat ik weer een paar weken mezelf de vernieling in ga helpen, en daarna krabbel ik weer op.
Zo gaat het meestal, en ik overleef het altijd.
Komt goed, echt
Klinkt goed!quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Limburg. Mams is 50 geworden en heeft dat gevierd met een soort van oktoberfest.
Lief!quote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Herkenbaar lindy, ook dat 'het komt wel weer goed' gevoel. Toch is het kut!voor jou!
Kan ik niet belovenquote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
You'd better, or I'll kill u till u die from itLief zijn voor jezelf hoor!
[/moeder]
Zow, zit ik ook weer eens achter de pc. En nu?
quote:
wat is ver?quote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Lin, help jezelf niet te ver de vernieling in he?
De drogist heeft "kapotte mondhoekjes creme". Kom even niet op het merk maar het heet letterlijk ongeveer zoquote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Nouja, je weet me te vinden if u need to talk.. Ookal heb je daar vast betere mensen voor, aanbod staat
En nu heb ik dringend behoefte aan een beker melk en mijn labello. Ben voor het eerst in jaren ineens weer keihard uit mijn mondhoek gescheurd (niet eens gepijpt nee) en het blijft al wekenlang telkens openspringen. Iemand tips? Behalve de Clinique lippencreme dan, dat spul is briljant, maar heb er nu geen ¤ 25,= voor liggen..
Superliefquote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Nouja, je weet me te vinden if u need to talk.. Ookal heb je daar vast betere mensen voor, aanbod staat
En nu heb ik dringend behoefte aan een beker melk en mijn labello. Ben voor het eerst in jaren ineens weer keihard uit mijn mondhoek gescheurd (niet eens gepijpt nee) en het blijft al wekenlang telkens openspringen. Iemand tips? Behalve de Clinique lippencreme dan, dat spul is briljant, maar heb er nu geen ¤ 25,= voor liggen..
Oh, echt? Briljant! Morgen meteen halen, ben er nu wel klaar mee enzoquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
De drogist heeft "kapotte mondhoekjes creme". Kom even niet op het merk maar het heet letterlijk ongeveer zo
U2 babequote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Superlief
En qua tip:
Blikje purol, heeeeeerlijk spul!!
Zoveel opmerkingen over tetten als hier heb ik nog niet meegemaakt hoorquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel, maar dat hoor je vast al genoeg van mannen
quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt? Briljant! Morgen meteen halen, ben er nu wel klaar mee enzo
Dankjewelquote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En anders heb je nog SOS lippenbalsem van Labello, Echinacea lippenbalsem etc
quote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Mijn lief wil een speelgoedbar met een terrasje maken voor StefKan hij van de zomer speelgoedbiertjes voor ons tappen
Foon?quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Krullen zijn gelukt!
Wilde eigenlijk een foto droppen maar webcam werkt niet mee
Hoe coolquote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Mijn lief wil een speelgoedbar met een terrasje maken voor StefKan hij van de zomer speelgoedbiertjes voor ons tappen
Hm, heb een crapberry but i will try. Uno momento!quote:
Ik wacht rustig afquote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm, heb een crapberry but i will try. Uno momento!
Wat voor mij altijd werkt, gewoon voor elke dag, maar ook als ik 1 x per jaar gescheurde mondhoeken heb is.........................quote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Oh ja, spuit 11 hier:quote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Poef! Toen viel ineens mn laptop uit!
[..]
Zoveel opmerkingen over tetten als hier heb ik nog niet meegemaakt hoor
Nou he... ik word er inderdaad ook een beetje treurig van...quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Treurige docu
Ik heb hem maar weggezapt..het idee dat je kind zich eenzaam voelt en je haalt je schouders daa maar een beetje bij op...bah
Waz kaaid of poosturs?quote:
Wow kipje wat heb je een boel getyptquote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, spuit 11 hier:
nice titties!
En ik vind dat je je haar in de originele krul moet laten, grote Erica Badu-achtige afro en dan losjes bij elkaar binden met een lint![]()
Heb je ook wat Chinees bloed in je of ben je meer Hindostaans?
Je halfzusje en broertje zijn meer Creools toch?
Of zit ik er nu helemaal naast
Hihi thanksquote:
BBQ-KIP?!quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou he... ik word er inderdaad ook een beetje treurig van...
Haar ouders gooiden het er net op dat ze zo verdrietig was omdat ze verwend was op het internaat, daar had ze teveel aandacht gekregen en daarom was ze naast haar schoenen gaan lopen.
En haar broer en zus ook zeiken dat zij ook weleens gedoe hebben in hun leven![]()
Met zulke familie heb je geen vijanden meer nodig zeg maar![]()
Ennnnnnnnnnnnnnnnn, pizza met kip, uien en paprika besteld
Neh, zal wel ouderwets Hollandsche plofkip zijn, aux fabrique machinalequote:
Thanks! Ik hou gewoon van lang haar en dat kan niet met mijn eigen krullenquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even geld van boven halen en neem dan meteen het snoertje van mijn aaifoon mee om foto's te uploaden
Uft, mooie (en grote!) familie hebt jij!
Ik vind je eigen krullen het mooist, boven stijl haar of stijl en daarna gekruld
Maar goed, zo vind ik mijn eigen haar vaak ook stom, terwijl anderen dat weer willen
Ik mocht het nog met je gezicht doen toch?quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even geld van boven halen en neem dan meteen het snoertje van mijn aaifoon mee om foto's te uploaden
Uft, mooie (en grote!) familie hebt jij!
Ik vind je eigen krullen het mooist, boven stijl haar of stijl en daarna gekruld
Maar goed, zo vind ik mijn eigen haar vaak ook stom, terwijl anderen dat weer willen
quote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Foto's kiek'n.
Ik ben lui. Zin om te playstationen, maar dan moet ik eerst een doos wegwerken en daar heb ik geen zin in. Dus niet playstationen.
Ommmmmmmnomnomnomnomnom!!!!quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk BGTes!
Ik ben de foto's aan het uppen, maarrrrrr, ben ondertussen even van deze jongen aan het genieten
[ afbeelding ]
Ferry goed!
Nomz.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk BGTes!
Ik ben de foto's aan het uppen, maarrrrrr, ben ondertussen even van deze jongen aan het genieten
[ afbeelding ]
Ferry goed!
quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk BGTes!
[ afbeelding ]
Ferry goed!
Leuk!quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef BGTes het volgende:
Hallo! Ben ik weer! Net dinner and a movie gehad metter ere van zijn contract
quote:Op zondag 6 november 2011 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En een peuk, uiteraard
Je kan een Wii winnen als je smstquote:Op zondag 6 november 2011 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ook een leuke combi!
Wat doet mario daar nou
quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk BGTes!
[ afbeelding ]
Ferry goed!
Dit was mijn eerste keer met kip, maar is wel voor herhaling vatbaar, hmmmmquote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Omnomnomnom! Ik heb serieus ook altijd zo 1 met kip
Ja, dat kan wel ergens geloof ik... maar waar..?? Geen idee, sorry!quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik word helemaal gek van al die notificaties op FB voor spellen, kan dat niet uit?
Gevondenquote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel ergens geloof ik... maar waar..?? Geen idee, sorry!
Johnny English, verrassend hilarischquote:
Ik vind die eerste kleur heel mooi! De 'afgehapte' versies zijn ook goed draagbaar.quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Berry Pink:
Ik krijg alleen de kleur er niet echt goed op in het badkamerlicht... (zie spons op sommige foto's)
Het is echt roze, niet oranje ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En "afgehapt" zodat 'ie wat minder fel is
[ afbeelding ]
En dit is Ketch me Up, lekker fel rood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens in "afgehapte" versie
[ afbeelding ]
![]()
wellicht handiger om voortaan gewoon met daglicht foto's te maken, die eerste lipstick lijkt nu helemaal niet roze
Uiteraard!!quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
Mooie kleuren wel, zo te zien (al is ander licht altijd lastig).. Gefaald vandaag? Mooie mond heb je ook
![]()
Oh, en de uitnodiging is echt supercute geworden, mag ik 'm spammen?
Nee, al een week geleden, maar nog niet echt gedragen, ik durf nog nietquote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
Mooie kleuren wel, zo te zien (al is ander licht altijd lastig).. Gefaald vandaag? Mooie mond heb je ook
![]()
Oh, en de uitnodiging is echt supercute geworden, mag ik 'm spammen?
Wat superschattig! Dat mondje op die eerste fotoquote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Oooww, doen!! Staan je echt mooi hoor
En kijk mijn kleine baby nou een groot kind zijn!
[ afbeelding ]
Nu ben ik al helemaal benieuwd naar je hele gezichtquote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn neef zei vorige week tegen me dat mijn mond op een hartje lijkt, ik echt zo vanUhmmmm, ja, uhhh, bedankt?
Ik vind m keileukquote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
En in de mail staat er dan naast (in hetzelfde rood als de letters op zijn shirtje) dat hij heel veel limonade en koekies en auto's heeft en of je dan ook komt enzo
Bedenk er een vetklep omheen met een varkensneusje, dan ben je erquote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu ben ik al helemaal benieuwd naar je hele gezicht(ben ik de enige?
)
Jij bent een heul mooi vrouwke hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedenk er een vetklep omheen met een varkensneusje, dan ben je er![]()
Haha geweldig, zo is mn zusje ookquote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Incantrix het volgende:
Haha, het was ook echt leuk, ze zijn gemaakt met de frontcam op mijn telefoon, dus hij kon zichzelf ook zien en hij ging helemaal losDebieltjes
Oh mag ik ook?quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh fuck, bedenk me net dat ik nog wat trouwfoto's zou pm-en naar mensen...
* BBQ-kip weer mapje met foto's opent
Dat geloof ik heul nietquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mag ik ook een pmmetje?quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh fuck, bedenk me net dat ik nog wat trouwfoto's zou pm-en naar mensen...
* BBQ-kip weer mapje met foto's opent
Oh ik heb geen complex hoor, maar ben wel gewoon vet, that's just a factquote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij bent een heul mooi vrouwke hoor![]()
Wat is The Gimp?quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Incantrix het volgende:
Oh, met the Gimp, en dan iets met laagjes (lees, mijn liefje volgde mijn instructies op en toen werd het dit). En haha, ik wil al eeuwen met vakantie kaarten sturen met daarop achterop een kerstboom getekend en de mededeling dat het ook meteen de kerstkaart is van dat jaar. Ik vind het een goed plan hoor, en dan een überlelijke fotosoep van jullie als bruidspaar in een kerststal ofzo
Ja, ik heb ze net allemaal een PM gestuurd met mijn foto, maar jou lekker nietquote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weten jullie allemaal al hoe kip eruit ziet ofzo?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze net allemaal een PM gestuurd met mijn foto, maar jou lekker niet
quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je was mij ook vergetenquote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:
Mag ik ook?quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat superleuk!quote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet bijten?quote:Op zondag 6 november 2011 22:50 schreef BGTes het volgende:
Knippen is slecht, D.! Dat moet je toch weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef Incantrix het volgende:
Thnx
Liefjes, ik pleur om.. Ik heb de hele avnd dingen gedaan!
Trusteeeee!
quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef BGTes het volgende:
Vijlen, meid, vijlen.MeidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kjoet!quote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar Gianni eruitquote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Nog die sedrig er in?
Maarja, was lastig wat de mannen betreft! Zijn allemaal goed!
Das waar. Was allang blij dat meysam door wasquote:Op zondag 6 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, kon niet op tegen juvat, meysam () en anthony qua populariteit...
quote:Op zondag 6 november 2011 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Oh en knie gaat weer pijn doen aaargh
*teiltje geeftquote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet niet snel kokhalzen maar nu wel
Dat was dus een geintjequote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Engels meisje van 25 die twee jaar geleden haar tetten heeft laten vergroten omdat ze waren gaan hangen na de geboortes van haar twee kinderen. Wtf
quote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat was dus een geintje
Ik heb even een selectie gemaakt uit de 650 (!!!) foto's, even uploaden nu.
tss, toen had ik er al bijna 3quote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Engels meisje van 25 die twee jaar geleden haar tetten heeft laten vergroten omdat ze waren gaan hangen na de geboortes van haar twee kinderen. Wtf
Ja, maar jij bent een tokkie!quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tss, toen had ik er al bijna 3
Ja, dus of je ff opschietquote:Op zondag 6 november 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kenker, een jaar ouder dan ik maar
Baren jij!quote:Op zondag 6 november 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kenker, een jaar ouder dan ik maar
Kutsmoesjesquote:Op zondag 6 november 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben daar nog veel te jong voor
Nee man, je eieren gaan al richting rotten, opschieten en doorbaren!quote:Op zondag 6 november 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben daar nog veel te jong voor
Oh, hoezo dat dan? Door ziekte van jou of je vent?quote:Op zondag 6 november 2011 23:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kutsmoesjes
Nah ik weet ook wel dat ik er vroeg bij was maar het was dit of geen kinderen. Dan maar jong :-)
quote:Op zondag 6 november 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man, je eieren gaan al richting rotten, opschieten en doorbaren!
doordat ik langzaam uit elkaar aan het vallen benquote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, hoezo dat dan? Door ziekte van jou of je vent?
Dat klinkt heel vies.quote:Op zondag 6 november 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man, je eieren gaan al richting rotten, opschieten en doorbaren!
Ahhh, that sucks.quote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
doordat ik langzaam uit elkaar aan het vallen ben
Dat is het ook, daarom moet ze doorbarenquote:
Verlies je ook ledematen enzo?quote:Op zondag 6 november 2011 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
doordat ik langzaam uit elkaar aan het vallen ben
Net als bij lepra!quote:
Namen scheiden door komma.quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe kan ik meerdere mensen tegelijk PM-en?
quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als bij lepra!
Je geeft een vinger.... en je bent ineens je hele hand kwijt
quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als bij lepra!
Je geeft een vinger.... en je bent ineens je hele hand kwijt
haha nou niet letterlijk maar ik ben wel het gevoel in mijn linkerhand grotendeels kwijt.quote:
Hoe kan ik nou doorgaan met iets waar ik nog geeneens nie aan begonnen benquote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is het ook, daarom moet ze doorbaren
Muchas graciasquote:
Stap 1, het oefenen, heb je nu wel genoeg gedaan ja!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou doorgaan met iets waar ik nog geeneens nie aan begonnen ben
Ah, that sucks big time...quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
haha nou niet letterlijk maar ik ben wel het gevoel in mijn linkerhand grotendeels kwijt.
Ik ben gewoon een maandagochtendproduct met bindweeselsproblemen en hypermobiliteit en nog wat andere nare zaken. Ik word er met de jaren niet beter op, zeg maar
Als ik een euro kreeg voor elke post van jou waar triggerfinger in staat, was ik binnen no time haske rijk man!quote:
Hmm, dat klinkt niet echt tof.quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
haha nou niet letterlijk maar ik ben wel het gevoel in mijn linkerhand grotendeels kwijt.
Ik ben gewoon een maandagochtendproduct met bindweeselsproblemen en hypermobiliteit en nog wat andere nare zaken. Ik word er met de jaren niet beter op, zeg maar
Ik weet het niet... Beste van maken denk ik!quote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nai maar ja..wat die je er aan he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |