Doe maar luxe. Ik ben drie hoofdstukken aan het samenvatten, dan moet ik een college doorwerken, en dan nog wiskunde oefenenquote:Op maandag 7 november 2011 11:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen.. ben weer lekker sloom vandaag. Nog wat zooi opruimen en dan bankhangen. Diaz is volgens mij nog moe van gisteren, lekker rustig
Je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op maandag 7 november 2011 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe maar luxe. Ik ben drie hoofdstukken aan het samenvatten, dan moet ik een college doorwerken, en dan nog wiskunde oefenen
Werkpaarden en luie paarden zul je bedoelenquote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en luxepaarden![]()
Veel succes met studeren vandaag
Ik was niet het luxepaard hoor, ik ben een werkezelquote:Op maandag 7 november 2011 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Werkpaarden en luie paarden zul je bedoelen![]()
Nou goed, see you when you wash my car enzo.
En je dinerfoto's hier laten zienquote:Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef Croli het volgende:
Ben wel op t werk, maar er is (alweer) geen werk meer te doen...
Conclusie: eerder naar huis vandaag! Moest sowieso al want had afgesproken vanmiddag bij een uitzendbureau langs te gaan!
Mits het internet het thuis het gewoon weer doet natuurlijk!quote:
Dan heb je er volgende zomer profijt vanquote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef indaha het volgende:
Nou zeg, de hele tuin afgezet voor de kittens zodat ze buiten kunnen spelen en waar liggen ze nu, lekker binnen op de stoel, het zijn mooi weer katten
Okequote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Dat hoeft ook niet , alleen hondsdolheid en de chip Qutje
Giet een kan orgasme bij hem naar binnen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okedat is wel te overzien in principe. Ik ga hem echt niet nog een hele cocktail geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |