Is sushi niet Japans?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Een Chinese vriendin. En die weten dat..
Het was al zo gezellig met SAJ, maar met Kug erbij wordt het helemaal een vrolijke boel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef TheVulture het volgende:
Noem de terugkeer van Kug maar niks!
Biecht je eigen klonen maar op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je ondertussen al toegegeven dat je G_E bent? Of laat je het er maar bij.
Dat jij die nu juist uitpikt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Inderdaad, vooral weer die 2e ontplofte Harry Potter
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:17 schreef Peter het volgende:
Te harig en te mannelijk. G_E houd van smooth en zwemmers...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
G_E hield ook wel van haar hoor. Vooral als het zonlicht er op scheen en het goud oplichtte.
Ja, wat is het nu?quote:
Dat als ik homoseks zou zeggen, jij zou reageren met: Seks? Waar?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat probeer je nu te impliceren met die post?
Is dit zo'n gezegde? Poot ketel gitjezwart ?quote:Op woensdag 9 november 2011 06:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*conserveermiddel, in reeks giet*
Het begint hier al een beetje te verzuren...hopelijk stopt dat.
I'm a big big girlquote:
Ok doei.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm a big big girl
In a big big world
It's not a big big thing
If you leaaaaaaave me
Ik vond hem wat traag, maar overall gezien wel oké.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze aflevering vond ik wel stukken beter. Best een goede.
wel goed dat ze een gaybar niet als een gayheaven protreterenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond hem wat traag, maar overall gezien wel oké.
Wel een gaybar die ik eens eerder in een film voorbij heb zien komen. En die cameo was wel ok, dat ze hem nog niet vergeten zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel goed dat ze een gaybar niet als een gayheaven protreteren
wie?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wel een gaybar die ik eens eerder in een film voorbij heb zien komen. En die cameo was wel ok, dat ze hem nog niet vergeten zijn..
Oh.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef Vlarp het volgende:
Vraag maar aan Ang3l, Steve en Tha_Erik.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef De_Directeur het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit van de policy?
Doorstuurt naar mijn bed.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef De_Directeur het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit van de policy?
TV heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 22:20 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Is dat ja, nee, of TV heeft gelijk?
ja ik was er al bang voor met je flügeltjes on a schoolnight!quote:
als je er morgen geen last van hebt kan het bestquote:
Ach, jij bent toch niet zo van de sushi toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef Vlarp het volgende:
O ja, D/Sushi meet vanavond in Eindhoven, met Dizer.
Als ik in de buurt had gewoond dan had ik mee gegaan.
Klopt!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, jij bent toch niet zo van de sushi toch?
Oeh!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een klein groetje van L-ascorbinezuur.
Hoe vaker ik sushi eet, hoe lekkerder ik het eigenlijk ben gaan vinden.quote:
Nu nog oefenen met de stokjes! Nou ja, niet dta ik dat zo goed kanquote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe vaker ik sushi eet, hoe lekkerder ik het eigenlijk ben gaan vinden..
Drankje bij Berlage en toen nog bij Dizzle thuisquote:Op donderdag 10 november 2011 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu nog oefenen met de stokjes! Nou ja, niet dta ik dat zo goed kan
Waar waren jullie nog heen geweest daarna?
Ik heb een flink deel van de route nog eens gedaan, achterop de hetero
En nu ook het hele TUE terrein gehad.
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Drankje bij Berlage en toen nog bij Dizzle thuis.
Mja.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Nu nog oefenen met de stokjes! Nou ja, niet dta ik dat zo goed kan
Ik ben verliefd op Dizzle's groene stoel.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Bij Dizzle thuis?
Daar hing zeker een joekeloekes flatscreen met een splitscreen van grindr en scruff, of niet?
Ik klem gewoon te hard waardoor ik na een half uur spierpijn hebquote:Op donderdag 10 november 2011 11:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Mja.. Als ik ze eenmaal goed vastheb gaat het wel, maar als ik ze dan weer neerleg vind ik het een gekut om ze weer goed te krijgen.
.
Oh gaat die gangbang toch door?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:02 schreef Steve het volgende:
Of je mailt je telefoonnummer even naar een stuk of 50 mensen die in een CC stonden i.p.v. alleen naar de verzender..
Oh jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Elke week in de plaatselijke parenclub he.
Wat een circusvertoning en aandachtstrekkerij... die zitting bedoel ik dan. En ja, Fabiola eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijke moddersmijterij
http://www.gay.nl/article/20721/Moet_je_zien_Fabiola_bij_rechter
maar daarvooe is fabiola toch juist op aard als levend kunstwerk ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een circusvertoning en aandachtstrekkerij... die zitting bedoel ik dan. En ja, Fabiola eigenlijk ook wel.
heb je het helemaal gekeken ook, ja ik vond het ook een heerlijk popcorn evenementquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een circusvertoning en aandachtstrekkerij... die zitting bedoel ik dan. En ja, Fabiola eigenlijk ook wel.
Ik heb stukjes gekeken. Meer kon ik ècht niet verdragen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je het helemaal gekeken ook, ja ik vond het ook een heerlijk popcorn evenement
dat was het ook, sommige momenten waren als 2 viswijven op de marktquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb stukjes gekeken. Meer kon ik ècht niet verdragen.
Ik vind het een lachertje, niet OM te lachen.
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar ik vind het dus vreselijk om naar te kijken. Plaatsvervangende schaamte.
Sowieso vind ik het een aanfluiting voor het programma... of is dat altijd zo theatraal jerry springerig?
aunt Mikey was wel leuk in A list NYCquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik vind The A list Dallas echt leuker dan The A list NY ooit geweest is, zeker dit seizoen
voor mij hoeft daarvan niet per se een vervolg te komen en ik weet ook dat daar niet iedereen meer aan zou meewerken
daarom juist het rustgevende element, zo van dat het niet allemaal van die hysterische typjes zijn. Die taak neemt Guncle TJ dan weer voor zijn rekeningquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Aunt Mikey doet niks.
Ik vind het een schatje... maar hij doet niks.
Dallas is wat minder pretentieus en wat rauwer en ik hou daar ook iets meer van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik vind The A list Dallas echt leuker dan The A list NY ooit geweest is, zeker dit seizoen
voor mij hoeft daarvan niet per se een vervolg te komen en ik weet ook dat daar niet iedereen meer aan zou meewerken
Rustgevende element is best, maar zoals er tijdens de reunie al werd gezegd "Hij bemoeit zich nergens mee, dat maakt gene tv". Geen enkele verhaallijn heeft met hem te maken behalve af en toe een fotoshoot en in seizoen 2 zijn vriend/verloofde. Maar dat laatste raakt dna weer geen enkele andere verhaallijn. Hij staat gewoon volledig los van de rest. The A-list en The Mike-list.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom juist het rustgevende element, zo van dat het niet allemaal van die hysterische typjes zijn. Die taak neemt Guncle TJ dan weer voor zijn rekening
daar moet ik nog aan beginnenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dallas is wat minder pretentieus en wat rauwer en ik hou daar ook iets meer van.
i'll pray for youquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
I like my new gaaaaaaaaaaaaame!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat te bedenken dat het een extreem Bijbels spel is over zondeval, gevallen engelen, enoch en God
was ook een link naar The A list Dallasquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Hoeft nietIk heb de gevallen engel Sariel al een kopje kleiner gemaakt. Ik ben heul kei machtig!
die bovenste heeft wel een vreemd shirt, het lijkt wel of hij tetten wil verbergenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Hoeft nietIk heb de gevallen engel Sariel al een kopje kleiner gemaakt. Ik ben heul kei machtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |