Gelukkig is dat niet op de cd, die klinkt prima.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
Paar nummers van gehoord, jammer dat dat klote publiek midden in stukken begint te blerren en applaudisseren
Valt wel mee toch? Er wordt gewoon kritisch gekeken naar een franchise die al jaren stilstaat maar dankzij sterke gameplay toch ook nu weer erg goed is.quote:Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef nomar83 het volgende:
GameTrailers 9.1
Maar wel een slechte review met een negatieve smaak er aan.
Nou, ik vind ze wel erg mopperen over allerlei kleine zaken. En "Zelda is showing grey hairs" is wel zo ongeveer het tegenovergestelde van wat de positieve reviews als IGN en Eurogamer brengen. Was verrast dat het cijfer nog een 9.1 werd, met dat commentaar had ik eerder een 7 verwacht.quote:Op zondag 13 november 2011 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Er wordt gewoon kritisch gekeken naar een franchise die al jaren stilstaat maar dankzij sterke gameplay toch ook nu weer erg goed is.
Is Destructoid ook de moeite voor reviews ja? Ik lees eigenlijk enkel Eurogamer (want online) en Edge (als ze beschikbaar komen). Kan wel een derde mening erbij hebben voor sommige gamesquote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef speknek het volgende:
Watt, geen 9.3, GT I am disappoint.
Na Edge en Eurogamer vind ik alleen nog Destructoid's review interessant.
True, het cijfer klopt niet bij het verhaal.quote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nou, ik vind ze wel erg mopperen over allerlei kleine zaken. En "Zelda is showing grey hairs" is wel zo ongeveer het tegenovergestelde van wat de positieve reviews als IGN en Eurogamer brengen. Was verrast dat het cijfer nog een 9.1 werd, met dat commentaar had ik eerder een 7 verwacht.
Ze kunnen lang niet zo goed schrijven als die twee hoor, het is meer een soort fanboy blogpost dan een gedegen kritiek, maar qua scores vind ik dat ze zich tenminste niet zo laten leiden door hype.quote:Op zondag 13 november 2011 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Destructoid ook de moeite voor reviews ja? Ik lees eigenlijk enkel Eurogamer (want online) en Edge (als ze beschikbaar komen). Kan wel een derde mening erbij hebben voor sommige games
Zal morgen over overmorgen denk ik al wel in de winkels liggen, winkels hebben het tegenwoordig niet meer zo nauw met de officiele release datesquote:
Hoop het maar betwijfel het.quote:Op maandag 14 november 2011 09:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zal morgen over overmorgen denk ik al wel in de winkels liggen, winkels hebben het tegenwoordig niet meer zo nauw met de officiele release dates
Nintendo levert toch op woensdag?quote:Op maandag 14 november 2011 09:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zal morgen over overmorgen denk ik al wel in de winkels liggen, winkels hebben het tegenwoordig niet meer zo nauw met de officiele release dates
quote:Your order from TheHut.com has been dispatched
Yeah.. no.quote:and will be with you shortly!
Die heb je niet nodig voor de audio-CD.quote:Op maandag 14 november 2011 12:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb 'm besteld bij Wehkamp, maar ik heb nog geen Wii
Hoe lang duurt dat dan? Ik was positief dat ik ook een mailtje had ontvangen dat mijn pakketje was verstuurd. Staat er in de mail dat tussen de 10 en 15 dagen duurt. Als dat klopt, dan bestel ik nooit meer bij Zavvi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |