de rest is nieuwe nederlanderquote:
Dat is raar?quote:
zeikerdquote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
de rest is nieuwe nederlander
verdeeld over 50 jeugdbendes
Hehehequote:Op zondag 6 november 2011 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
de rest is nieuwe nederlander
verdeeld over 50 jeugdbendes
Ja dat is wel leuk. :quote:Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar is de Hagenees ook goed in zeiken en kankeren de heel dag.
Vooral "kankuruh"quote:Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar is de Hagenees ook goed in zeiken en kankeren de heel dag.
Almere afzeikenquote:Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ziet men nu Den Haag te bashen? Afzeiken, prima. Maar doe dat dan op Almere of zo.
Ik ben er vaak genoeg geweest om een mening er over te hebben.....quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Neuh jullie zijn gewoon bekrompenen roepen mee met de rest van de bevoling want ik vermoed dat niemand van jullie Den Haag echt goed kent
ik ga er iig wonen en vind t een leuke stad en wat jullie ervan denken, interesseert me niet
tijn woont in dordtquote:Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ziet men nu Den Haag te bashen? Afzeiken, prima. Maar doe dat dan op Almere of zo.
Veel plezier in de hofstad, M-Mquote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Neuh jullie zijn gewoon bekrompenen roepen mee met de rest van de bevoling want ik vermoed dat niemand van jullie Den Haag echt goed kent
ik ga er iig wonen en vind t een leuke stad en wat jullie ervan denken, interesseert me niet
Het feit dat ik liever in Lelystad woon dan in Den Haag, zegt genoeg over Den Haagquote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tijn woont in dordt
spez in lelystad
nuff said
Godskolere zegquote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tijn woont in dordt
spez in lelystad
nuff said
Of over jouquote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat ik liever in Lelystad woon dan in Den Haag, zegt genoeg over Den Haag
Lelystad is saai, leuk als je 80+ bentquote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat ik liever in Lelystad woon dan in Den Haag, zegt genoeg over Den Haag
Loenersloot.quote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel in Dordrecht wonenik zou niet weten waar ik anders moet gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |