quote:Op zondag 6 november 2011 14:24 schreef murp het volgende:
Nee, maar ik ga dat de volgende keer leren aan mijn dochter, zodat mijn vrouw gaat lopen zeiken
quote:Op zondag 6 november 2011 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
Nee, want dat is smerig. Je speelt niet met je eten, dat leer je als je fatsoenlijk bent opgevoed.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:24 schreef murp het volgende:
Nee, maar ik ga dat de volgende keer leren aan mijn dochter, zodat mijn vrouw gaat lopen zeiken
Wat zou je vrouw er voor kritiek op kunnen hebben? Ben maar blij wanneer je dochter creatief met eten omgaat. Een dochter die al vroegtijdig kan koken is nooit weggegooid.quote:Op zondag 6 november 2011 14:24 schreef murp het volgende:
Idd, goede training voor later.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Wat zou je vrouw er voor kritiek op kunnen hebben? Ben maar blij wanneer je dochter creatief met eten omgaat. Een dochter die al vroegtijdig kan koken is nooit weggegooid.
Toffe kloon. Let er de volgende keer wel op dat de links in je sig klikbaar zijn en dat mijn onlinestatus is verborgen.quote:
Ach, hij heeft al een ban joh.quote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toffe kloon. Let er de volgende keer wel op dat de links in je sig klikbaar zijn en dat mijn onlinestatus is verborgen.
jeugdsentiment.quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef spiedermann het volgende:
Of de poedersuikerbus hard op tafel zetten zodat er een wolk uitkomt:)
hahah ja. herkenbaar. Een lange strook snijden, oprollen, en eten als een rolmops.quote:Op maandag 7 november 2011 11:58 schreef Cyaa het volgende:
ik sneed mijn pannenkoek in lange strookjes en at ze als een haring
er zit melk in, granen, dus genoeg voedingsstoffen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef DonJoris het volgende:
Nee want mijn moeder vond pannenkoeken geen eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |