Tudududu inspector gadget, tudududututu whoo-hoo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
ff fobo geupdate. Maori zeg er eens wat van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proest*quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Tudududu inspector gadget, tudududututu whoo-hoo.
I'm on it!
Gogo Gadet FoBo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dat ben ik sowieso niet neequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:28 schreef Sinji het volgende:
Dun matter. Je bent in ieder geval niet saai
Neem het maar. Het ging toch al vreemd met anderen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso niet nee
Goeie update, ik hou van je FoBo, is het vrijgezel?
Iehl nee dan hoef ik het niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neem het maar. Het ging toch al vreemd met anderen.
Morgen checken. Thanks mate. En sushi-restaurants bestaan niet alleen uit rauwe vis he. Heel veel keusquote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vlakbij de markt, richting Stratumseind, tegenover de Irish Pub. Ben z´n naam even vergeten maar schijnt wel een goede te zijn, ben zelf niet zo van de sushi
Inderdaad. Kippenhoktijden zijn wel gezellig thoquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Dit topic gaat echt in vlagen, niet normaal. Het ene moment is het één ziek kippenhok en het andere moment is het dood.
Mhmm.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad. Kippenhoktijden zijn wel gezellig tho
M'n neef woont er en heeft me dit pas aangeraden; niet per se sushi, verschillende asian dingen en schijnbaar erg goed dus als je dat eventueel ook wat vindt:quote:Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef Sinji het volgende:
Iemand een idee waar in Eindhoven een goede sushi-tent te vinden is?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:07 schreef krioro het volgende:
En iedereen dit vandaag even zingen voor onze JB:
a di mi yere yu friyari
a di mi yere yu friyari
a di mi yere yu friyari, ne mi kon fristeri yu.
ano fu yu kuku, ano fu yu sopi
ano fu yu kuku, ano fu yu sopi, ma mi kom versteri yu
Shit hier kan ik niet tegenopquote:Op dinsdag 8 november 2011 03:07 schreef krioro het volgende:
En iedereen dit vandaag even zingen voor onze JB:
a di mi yere yu friyari
a di mi yere yu friyari
a di mi yere yu friyari, ne mi kon fristeri yu.
ano fu yu kuku, ano fu yu sopi, ma mi kom versteri yu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege afwezigheid van KFC ben ik trouwens wel een kei in het maken van hotwings![]()
![]()
Hoe speelt het vergeleken met 2 en Black Ops?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb Modern Warfare 3 binnen.
En gefeliciteerd JB. Bossies en brasa's
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |