quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ben er nog/weer... Het bewijs dat ik autistischer ben dan de jongens waarmee ik werk
That's the spirit, je hebt het meeste nu toch wel gehadquote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt valt het ook best mee, ik ben over de helft zeg maar
Zingende piemels? Great, kan ik komende nacht wéér niet slapen!quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef hole1988 het volgende:
en dit danhttp://orangbaek.multiply(...)nis_adults_only.mpeg
Ja, nog de keuken tegelen, badkamer afmonteren, 3 wandjes behangen, wat schilderwerk en de vloer op de begane grond...quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
That's the spirit, je hebt het meeste nu toch wel gehad
quote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, nog de keuken tegelen, badkamer afmonteren, 3 wandjes behangen, wat schilderwerk en de vloer op de begane grond...
ik kan niet wachten!quote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]Das niet zo veel meer! Spannend lijkt me, dan moet je er ook echt gaan wonen en zo
![]()
Vond ik doodeng toen mijn huis klaar was
Kan ik me voorstellen na zoveel tijd, bij mij was het een kwestie van schilderen, behangen en vloeren leggen. We woonden er destijds binnen een paar weken (huurwoning, dat dan weer wel)quote:
twitter:Rigbymusic twitterde op maandag 07-11-2011 om 21:26:08DUSSSSS: We gaan spelen met Julian Velard, 18 november bij Ekstra weekend met @michielveenstra en @gerardekdom !! #feeeest! #rigbyradio reageer retweet
Nice! heb ik weer lekker vroege dienst, kan ik `t tenminste horenquote:Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Rigbymusic twitterde op maandag 07-11-2011 om 21:26:08DUSSSSS: We gaan spelen met Julian Velard, 18 november bij Ekstra weekend met @michielveenstra en @gerardekdom !! #feeeest! #rigbyradio reageer retweet
Das de komende 2 dagen nog wel in het nieuws, ik blijf lekker naar de radio luisterenquote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Uitspraak in de Michael Jackson-dokter zaak nu live op cnn
ook op 3fm nuquote:
Een paar uur? Ik verwacht binnen een paar minuten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Das de komende 2 dagen nog wel in het nieuws, ik blijf lekker naar de radio luisteren
Edit: guilty zal binnen nu en een paar uur wel trending zijn op Twitter![]()
Ik heb ge-F5't op Netherlands en Worldwide, schade valt nog meequote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar uur? Ik verwacht binnen een paar minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |