Ik wist wel dat jij dit topic als eerste zou vindenquote:
Dat wist je echt nietquote:Op zondag 6 november 2011 13:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dit topic als eerste zou vinden
Ik ben ervaringen aan het lezen...quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je het farmacotherapeutisch kompas enzo aan het doorspitten?
Doe je uitzoeken niet samen met je arts? Of vind je het fijn om zelf alvast wat te zoeken?
Ik zaptequote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Knight Rider nu, WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Ik zat het serieus te denken toen ik de TT bedachtquote:
Zegquote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Knight Rider nu, WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aanquote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat het serieus te denken toen ik de TT bedacht
Niet?quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aan
Ah, daar is sowieso niks mis mee inderdaad, even updaten en wellicht bijstellen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ervaringen aan het lezen...
En ja, vind het fijn om zelf vast wat te zoeken. Ik zit te denken aan wellbutrin, omdat dit schijnt te werken tegen zowel depressie als AD(H)D (ben een add'ert). Dat zou voor mij denk ik ideaal zijn. Ik denk niet aan ritalin (4x per dag... ik onthoud het gewoon niet/ ben te lui het steeds in te nemen), dus als dat in 1 kan, is dat ideaal. Daarnaast ben ik sinds ik begonnen ben met lexapro (wat ik nu zo'n 4 jaar slik) zo'n 20-30 kilo aangekomen. En ja, ik ben ook meer gaan eten, maar ik denk dat de lexapro daar ook wel mee te maken heeft...
Dus zoals ik het nu lees, is wellbutrin ideaal (heeft ook geen gewichtstoename als bijwerking).
En wat betreft arts: ik ga morgen meteen mijn spychiater even bellen voor een medicatieconsult(kan sowieso geen kwaad, heb hem al anderhalf jaar niet gezien
)
Waar anders?quote:
En tóch kwam je er op afquote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aan
Ik heb een hekel aan mensen die ineens 1 post in een topic open laten omdat ze geen nieuw topic willen openenquote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde in het vorige deel posten, maar dat spemde jij dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |