Ik wist wel dat jij dit topic als eerste zou vindenquote:
Dat wist je echt nietquote:Op zondag 6 november 2011 13:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dit topic als eerste zou vinden
Ik ben ervaringen aan het lezen...quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je het farmacotherapeutisch kompas enzo aan het doorspitten?
Doe je uitzoeken niet samen met je arts? Of vind je het fijn om zelf alvast wat te zoeken?
Ik zaptequote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Knight Rider nu, WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Ik zat het serieus te denken toen ik de TT bedachtquote:
Zegquote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Knight Rider nu, WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aanquote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat het serieus te denken toen ik de TT bedacht
Niet?quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aan
Ah, daar is sowieso niks mis mee inderdaad, even updaten en wellicht bijstellen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ervaringen aan het lezen...
En ja, vind het fijn om zelf vast wat te zoeken. Ik zit te denken aan wellbutrin, omdat dit schijnt te werken tegen zowel depressie als AD(H)D (ben een add'ert). Dat zou voor mij denk ik ideaal zijn. Ik denk niet aan ritalin (4x per dag... ik onthoud het gewoon niet/ ben te lui het steeds in te nemen), dus als dat in 1 kan, is dat ideaal. Daarnaast ben ik sinds ik begonnen ben met lexapro (wat ik nu zo'n 4 jaar slik) zo'n 20-30 kilo aangekomen. En ja, ik ben ook meer gaan eten, maar ik denk dat de lexapro daar ook wel mee te maken heeft...
Dus zoals ik het nu lees, is wellbutrin ideaal (heeft ook geen gewichtstoename als bijwerking).
En wat betreft arts: ik ga morgen meteen mijn spychiater even bellen voor een medicatieconsult(kan sowieso geen kwaad, heb hem al anderhalf jaar niet gezien
)
Waar anders?quote:
En tóch kwam je er op afquote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aan
Ik heb een hekel aan mensen die ineens 1 post in een topic open laten omdat ze geen nieuw topic willen openenquote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde in het vorige deel posten, maar dat spemde jij dicht
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, D. jij kunt niet toevallig ook afvoerpijpen vervangen?
Ben nergens meer onder behandeling...quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, daar is sowieso niks mis mee inderdaad, even updaten en wellicht bijstellen.
Ik heb geen verstand van vershcillende soorten AD's, maar gewoon overleggen met je psych toch? Daar zijn ze voor.
Ben je verder voor medicatie en behandeling gewoon onder behandeling bij je huisarts dan? Of ook nog bij een instantie, waar je de groepen had enzo?
Zie vorige topic voor complicatiesquote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Men neme een afvoerpijp weg, men plaatste een andere afvoerpijp terug. Klaar
Nilsquote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Knight Rider van nu zuigt... nu gezapt naar Nils Holgersson
Wat een vage werkwijze zegquote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben nergens meer onder behandeling...
Recepten kan ik gewoon voor bellen naar het psychotherapeutisch dagcentrum (waar ik eerst zat ja) en verder zie ik niemand meer. (al zou dat soms misschien wel slim zijn, maar ik ben eigenwijs) Ik heb nog wel een psych die ik kan bellen als het niet gaat (heb een aantekening in mijn dossier dat als ik bel, ik dezelfde week nog terecht kan), maar zo ben ik niet, dat ik dat doe.
Jaaaoooooo, diequote:
Oh, da's een goeie, ik ga zo even een bakkie koffie maken en mijn cupcake eten. Da's hét gegarandeerde recept voor een goeie plonsquote:
Ja, achquote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een vage werkwijze zeg![]()
Ik vind het vreemd hoor, dat iemand dus blijkbaar jaren AD telefonisch kan bestellen zonder enige check tussendoor. Ja, je kunt zelf aan de bel trekken. En mensen met psychische/psychiatrische doen dat meestal ook echt als ze problemen hebben of het niet zo lekker gaat
Een bruine stropdas breien...quote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, da's een goeie, ik ga zo even een bakkie koffie maken en mijn cupcake eten. Da's hét gegarandeerde recept voor een goeie plons
(ik heb geen galblaas meer, en koffie en vet is dé ideale combi om dan in een keer goed leeg te "plonsen")
Ja precies... nazorg is wel essentieel.... want jij bent zeker geen uitzondering daarin. Dat wegzakken is wel het meest voorkomende "probleem" bij vrijwel alle psychische problemen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ach
Ik was destijds zó klaar met alle behandeling dat ik het prima vond.
Merk nu al 2 maanden dat ik een beetje aan het 'wegzakken' ben en begin weer een beetje een dieptepunt te bereiken, dus ik denk dat een medicatiegesprek etc. niet zo onverstandig is.
En daar staan ze wel een beetje om bekend. Zolang je daar in behandeling bent dagelijks, gaat alles prima, maar hun nazorg zuigt nogal hard
Nelson Mandela op de trein zetten!quote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een bruine stropdas breien...
Regeren op de porseleinen troon...
Een punt drukken....
Preciesquote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies... nazorg is wel essentieel.... want jij bent zeker geen uitzondering daarin. Dat wegzakken is wel het meest voorkomende "probleem" bij vrijwel alle psychische problemen.
Nou ja, goed dat ej aan de bel gaat trekken, anders heb je alleen jezelf ermee.
Goed zo, wijffie!quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies
Dus ik ga morgen eens even bellen!
Lekker he, die poeppretquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |