Ik wist wel dat jij dit topic als eerste zou vindenquote:
Dat wist je echt nietquote:Op zondag 6 november 2011 13:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dit topic als eerste zou vinden
Ik ben ervaringen aan het lezen...quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je het farmacotherapeutisch kompas enzo aan het doorspitten?
Doe je uitzoeken niet samen met je arts? Of vind je het fijn om zelf alvast wat te zoeken?
Ik zaptequote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Knight Rider nu, WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Ik zat het serieus te denken toen ik de TT bedachtquote:
Zegquote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Knight Rider nu, WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aanquote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat het serieus te denken toen ik de TT bedacht
Niet?quote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aan
Ah, daar is sowieso niks mis mee inderdaad, even updaten en wellicht bijstellen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ervaringen aan het lezen...
En ja, vind het fijn om zelf vast wat te zoeken. Ik zit te denken aan wellbutrin, omdat dit schijnt te werken tegen zowel depressie als AD(H)D (ben een add'ert). Dat zou voor mij denk ik ideaal zijn. Ik denk niet aan ritalin (4x per dag... ik onthoud het gewoon niet/ ben te lui het steeds in te nemen), dus als dat in 1 kan, is dat ideaal. Daarnaast ben ik sinds ik begonnen ben met lexapro (wat ik nu zo'n 4 jaar slik) zo'n 20-30 kilo aangekomen. En ja, ik ben ook meer gaan eten, maar ik denk dat de lexapro daar ook wel mee te maken heeft...
Dus zoals ik het nu lees, is wellbutrin ideaal (heeft ook geen gewichtstoename als bijwerking).
En wat betreft arts: ik ga morgen meteen mijn spychiater even bellen voor een medicatieconsult(kan sowieso geen kwaad, heb hem al anderhalf jaar niet gezien
)
Waar anders?quote:
En tķch kwam je er op afquote:Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, want de TT spreekt me niet echt aan
Ik heb een hekel aan mensen die ineens 1 post in een topic open laten omdat ze geen nieuw topic willen openenquote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde in het vorige deel posten, maar dat spemde jij dicht
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, D. jij kunt niet toevallig ook afvoerpijpen vervangen?
Ben nergens meer onder behandeling...quote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, daar is sowieso niks mis mee inderdaad, even updaten en wellicht bijstellen.
Ik heb geen verstand van vershcillende soorten AD's, maar gewoon overleggen met je psych toch? Daar zijn ze voor.
Ben je verder voor medicatie en behandeling gewoon onder behandeling bij je huisarts dan? Of ook nog bij een instantie, waar je de groepen had enzo?
Zie vorige topic voor complicatiesquote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Men neme een afvoerpijp weg, men plaatste een andere afvoerpijp terug. Klaar
Nilsquote:Op zondag 6 november 2011 13:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Knight Rider van nu zuigt... nu gezapt naar Nils Holgersson
Wat een vage werkwijze zegquote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben nergens meer onder behandeling...
Recepten kan ik gewoon voor bellen naar het psychotherapeutisch dagcentrum (waar ik eerst zat ja) en verder zie ik niemand meer. (al zou dat soms misschien wel slim zijn, maar ik ben eigenwijs) Ik heb nog wel een psych die ik kan bellen als het niet gaat (heb een aantekening in mijn dossier dat als ik bel, ik dezelfde week nog terecht kan), maar zo ben ik niet, dat ik dat doe.
Jaaaoooooo, diequote:
Oh, da's een goeie, ik ga zo even een bakkie koffie maken en mijn cupcake eten. Da's hét gegarandeerde recept voor een goeie plonsquote:
Ja, achquote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een vage werkwijze zeg![]()
Ik vind het vreemd hoor, dat iemand dus blijkbaar jaren AD telefonisch kan bestellen zonder enige check tussendoor. Ja, je kunt zelf aan de bel trekken. En mensen met psychische/psychiatrische doen dat meestal ook echt als ze problemen hebben of het niet zo lekker gaat
Een bruine stropdas breien...quote:Op zondag 6 november 2011 13:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, da's een goeie, ik ga zo even een bakkie koffie maken en mijn cupcake eten. Da's hét gegarandeerde recept voor een goeie plons
(ik heb geen galblaas meer, en koffie en vet is dé ideale combi om dan in een keer goed leeg te "plonsen")
Ja precies... nazorg is wel essentieel.... want jij bent zeker geen uitzondering daarin. Dat wegzakken is wel het meest voorkomende "probleem" bij vrijwel alle psychische problemen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ach
Ik was destijds zķ klaar met alle behandeling dat ik het prima vond.
Merk nu al 2 maanden dat ik een beetje aan het 'wegzakken' ben en begin weer een beetje een dieptepunt te bereiken, dus ik denk dat een medicatiegesprek etc. niet zo onverstandig is.
En daar staan ze wel een beetje om bekend. Zolang je daar in behandeling bent dagelijks, gaat alles prima, maar hun nazorg zuigt nogal hard
Nelson Mandela op de trein zetten!quote:Op zondag 6 november 2011 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een bruine stropdas breien...
Regeren op de porseleinen troon...
Een punt drukken....
Preciesquote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies... nazorg is wel essentieel.... want jij bent zeker geen uitzondering daarin. Dat wegzakken is wel het meest voorkomende "probleem" bij vrijwel alle psychische problemen.
Nou ja, goed dat ej aan de bel gaat trekken, anders heb je alleen jezelf ermee.
Goed zo, wijffie!quote:Op zondag 6 november 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies
Dus ik ga morgen eens even bellen!
Lekker he, die poeppretquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 13:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Er loopt hier een man langs die zijn 3 beagles aan het uitlaten is... respect voor die man!
Ze liggen om de haverklap op de grond te rollen en wilden net de stoep niet opstappen, whehehehe
Whehehhehe, wat een kneusquote:Op zondag 6 november 2011 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Die man is ook een jaar of 70... da's gewoon bijna onverantwoord
Zal ik doenquote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekker hoor, laat je het resultaat hier zien?
Ik ga even eten en koffie maken
Wat heb jij vannacht gedaan dan johquote:Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Bwaoh![]()
4u slaap is toch wel vet weinig![]()
Gisteren prinsessenfeestjequote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heb jij vannacht gedaan dan joh
Tettentoeter! Priem!!!quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gisteren prinsessenfeestje
Verjaardag van iemand hier op fok; en met paar fokkers afgesproken.
Ze had een tettentoeter !!!
Ofeuh.. ze had een toeter en ik heb er tettentoeter van gemaakt. Als er getoeterd werd; ging ik aan haar tieten zitten.
I have a boobie problemI confess
Maar was gezellig in zwolle
Ik spoor nietquote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tettentoeter! Priem!!!![]()
Maar, goed dat je het leuk hebt gehad
Maar dat wisten we toch al lang, dat jij niet spoortquote:Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik spoor niet
Maar ze zeiden toen ook: O je bent echt zo erg van de boobies; als wat je op fok laat horen![]()
Ik ook van jou lief dingquote:Op zondag 6 november 2011 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat wisten we toch al lang, dat jij niet spoort![]()
But it's always five o'clock somewherequote:
Dat is waarquote:Op zondag 6 november 2011 15:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
But it's always five o'clock somewhereDus dat kan best!
Tering wat een bagger nummer...quote:
Hihi, zo leuk als die kleine kinderlijfjes gaan dansenquote:Op zondag 6 november 2011 15:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hoor net van mijn vent (die is vandaag en morgen bij zijn familie in Zélande) dat ons neefje van 3,5 een favoriet nummer heeft...
Hij is zķ cutequote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hihi, zo leuk als die kleine kinderlijfjes gaan dansen
Zo, dat was een hele bevalling, net pas klaar?quote:
Het valt kennelijk zwaar, vandaar de typoquote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo, dat was een hele bevalling, net pas klaar?
Oh, ik dacht dat het een soort code was voor de drol die je gelegd had, die plons deedquote:Op zondag 6 november 2011 15:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het valt kennelijk zwaar, vandaar de typo
En ben er al een half uurtje uit
Tering, da's snel!quote:
Whehehehehequote:Op zondag 6 november 2011 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een soort code was voor de drol die je gelegd had, die plons deed
quote:Op zondag 6 november 2011 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een soort code was voor de drol die je gelegd had, die plons deed
Check je het wel even in de pot zodra het uit je billetjes is?quote:Op zondag 6 november 2011 15:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik rapporteer nooit over mijn stoelgang
Zeker beide naar Sjaan, da's toch de opperfalerd hier?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
ja priem en lindy allebei binnen dertig seconden wtf
naja, ze hadden er ook maar twee!
Ik pm straks ff terug als ik thuis ben!
Dan is het al wegquote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Check je het wel even in de pot zodra het uit je billetjes is?
quote:Op zondag 6 november 2011 15:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Sharks, we are
Ik neem hem op de meet wel mee naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diepspoelersquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggenIk weet niet eens wat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, maar aan de reacties te zien is het nagellakquote:
Ik spetter nooitquote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Diepspoelers![]()
Ik hou van plateau-wc's
Geen gespetter tegen je billen en je kunt het meteen zien als je wurmen hebt, bloed, stukjes of natuurlijk mooie dingen, zoals letters
Ow, dan is het maar goed dat ik geen PM gestuurd hebquote:Op zondag 6 november 2011 15:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aan de reacties te zien is het nagellak
Letters vooral ja!quote:Op zondag 6 november 2011 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Diepspoelers![]()
Ik hou van plateau-wc's
Geen gespetter tegen je billen en je kunt het meteen zien als je wurmen hebt, bloed, stukjes of natuurlijk mooie dingen, zoals letters
quote:Op zondag 6 november 2011 15:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar aan de reacties te zien is het nagellak
Ik ben praktisch en ouderwets ingesteld... ik wil zicht hebben op mijn poep i.v.m. medische zaken wellicht ooit. Ik ken iemand die pas heel laat erachter kwam dat hij darmkanker had omdat hij het bloed in zijn poep niet zag. Daarbij is het wellicht ooit met kinderen handig (vandaar het wurmen verhaal).quote:Op zondag 6 november 2011 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spetter nooit
Ja, die letters mis ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 6 november 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
BBQ, nagels:Mooi Lindy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 6 november 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
BBQ, nagels:Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is net een abstract hulstblaadje!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Verrek, nu je het zegtquote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat leuk!
Is net een abstract hulstblaadje!
New Kids hequote:Op zondag 6 november 2011 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tering wat een bagger nummer...
Zelfs voor een slecht nummer is het nog te slecht
quote:
Ik ga ze onthouden voor kerstquote:Op zondag 6 november 2011 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Incl een rood bolletje![]()
Hulde, oh nee, hulst
quote:Op zondag 6 november 2011 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe doe je dat zo snel trouwens? Je nagels lakken en laten drogen. Gebruik je dan van die quick dry top coat?
Waar koop ik dat?quote:
Dat nog niet eens, maar ik hou vaak m'n bakkes niet ver genoeg open. Dat voelt rot.quote:
Teh internetz. Bubs had 'm ook geloof ik.quote:Op zondag 6 november 2011 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar koop ik dat?![]()
Mijn nagels zijn trouwens allemaal afgescheurd, het begon woensdag op mijn werk na wat ruwe werkzaamheden, ging donderdag door en gister ging de laatste eraan...![]()
Nu weer opnieuw beginnen en nu wel elke dag lakken met nagelverhardersnellergoeierspulgebeuren
Noesquote:Op zondag 6 november 2011 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar koop ik dat?![]()
Mijn nagels zijn trouwens allemaal afgescheurd, het begon woensdag op mijn werk na wat ruwe werkzaamheden, ging donderdag door en gister ging de laatste eraan...![]()
Nu weer opnieuw beginnen en nu wel elke dag lakken met nagelverhardersnellergoeierspulgebeuren
Bubs?quote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teh internetz. Bubs had 'm ook geloof ik.
Ah, nee joh... maar goed, ik begin weer nu en wil echt wel weer nagels, want ik mis ze nu gewoon ook echtquote:Op zondag 6 november 2011 15:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Noes
Zijn je nagelbedden wel al wat gegroeid?
Graciasquote:Op zondag 6 november 2011 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
www.nailpolishfashion.nl
Webshop van een mede-poster
Goed plan, ik ga me morgenochtend even ziekmeldenquote:Op zondag 6 november 2011 15:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
Werken is ook gewoon niet goed voor je nagels, gewoon niet doen!
Lindy je nagels zijn mooi!
Nagels zijn tof jaquote:Op zondag 6 november 2011 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, nee joh... maar goed, ik begin weer nu en wil echt wel weer nagels, want ik mis ze nu gewoon ook echt
Ze waren wel vrij dun door het afvijlen van die gellaag.
Ook dat, en lekker mijn hoofdhuid krabbelen tijdens het haren wassenquote:Op zondag 6 november 2011 15:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nagels zijn tof ja
En dan kun je lekker mee lakken
Gewoon stug doorsparen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, nee joh... maar goed, ik begin weer nu en wil echt wel weer nagels, want ik mis ze nu gewoon ook echt
Ze waren wel vrij dun door het afvijlen van die gellaag.
Will doquote:
Vreemd... topcoat helpt daar ook niet tegen, tegen dat doffe?quote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een grijs lakje van WIC van de Maroc collectie, in het flesje en als ik m aanbreng issiemet shimmers, maar als ie dan even later is opgedroogd issie méh zonder shimmer.
Deez:
[ http://img718.imageshack.us/img718/3595/heromefes3.png (copy/paste deze link) ]
Die heb ik ook, hij is een beetje raar.quote:Op zondag 6 november 2011 15:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een grijs lakje van WIC van de Maroc collectie, in het flesje en als ik m aanbreng issiemet shimmers, maar als ie dan even later is opgedroogd issie méh zonder shimmer.
Deez:
[ http://img718.imageshack.us/img718/3595/heromefes3.png (copy/paste deze link) ]
Kga nu even proberen, hijs net droog (mn sneldrogende topcoat is opquote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vreemd... topcoat helpt daar ook niet tegen, tegen dat doffe?
quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Komt die man weer met die beagles....
Wat een held!
-edit- en weer willen die krengen de stoep hier niet op
quote:Op zondag 6 november 2011 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Komt die man weer met die beagles....
Wat een held!
-edit- en weer willen die krengen de stoep hier niet op
Ik vond het opzich wel meevallen qua droogtijd (mits je basecoat goed droog is).quote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Die heb ik ook, hij is een beetje raar.
En droogt ook nog eens keilangzaam bij mij(was wel voor mn seche vite en out the door).
Stom lakjequote:Op zondag 6 november 2011 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met topcoat komen er wel meer shimmers terug maar minder dan wanneer ik hem net opdoe.
Ik vind WIC sowieso kut...quote:
Je bent een ekte Robquote:Op zondag 6 november 2011 16:06 schreef D. het volgende:
Afzuigkap gemaakt
Afwasmachine gemaakt
Ik voel me behoorlijk handig dit weekend
Goed om te weten, dan ga ik daar ook geen geld meer aan besteden.quote:Op zondag 6 november 2011 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind WIC sowieso kut...
Lakt niet fijn, droogt niet snel, wordt snel stroperig
quote:Op zondag 6 november 2011 16:06 schreef D. het volgende:
Afzuigkap gemaakt
Afwasmachine gemaakt
Ik voel me behoorlijk handig dit weekend
En bitterballen?quote:Op zondag 6 november 2011 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En nou met een biertje op de bank hangen?
Dat doe ik al, maar ik heb nog precies niks uitgevoerd vandaagquote:Op zondag 6 november 2011 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, ik zit alcoholloos op een stoelquote:Op zondag 6 november 2011 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 6 november 2011 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had mijn whiskey gisteren dan ook uit mijn BdB glas
Whiskey, da's een goeie, vanavond eens proberen. Ruikt altijd zo lekker en ik wil het leren drinken.quote:Op zondag 6 november 2011 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had mijn whiskey gisteren dan ook uit mijn BdB glas
Like a bossquote:Op zondag 6 november 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doe ik al, maar ik heb nog precies niks uitgevoerd vandaag
Ook lekker!quote:
Voetbahquote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook lekker!
Vroeger altijd na de voetbal, een broodje kroket, hmmmm
Leuk man! Beetje van die lipglosswijven onderuit trappenquote:
Mijn vriendin werd vorige week spontaan vegetarier toen ze iets ondefinieerbaars uit haar kroket trokquote:
Ow, dat klinkt dan wel weer grappigquote:Op zondag 6 november 2011 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk man! Beetje van die lipglosswijven onderuit trappen
Ik dan weer welquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt dan wel weer grappig
Om te kijken he, ik gebruik geen geweld tegen vrouwen
Misschien kan ze dan beter ondefinieeritarier wordenquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd vorige week spontaan vegetarier toen ze iets ondefinieerbaars uit haar kroket trok(heeft ze overigens maar 2 dagen volgehouden
)
Denk dat ik zo maar even ga, morgenochtend is m'n moeder werken en ik kan niet alleenquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat ik het bewaar voor morgenochtend
Oh, ja, dan is het wel hendig om zo even te gaan iddquote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar even ga, morgenochtend is m'n moeder werken en ik kan niet alleen!
Gewoon deo opspuiten, niet schoon, wel frisquote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar even ga, morgenochtend is m'n moeder werken en ik kan niet alleen!
Komen er ook foto's dan?quote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga vanavond kip korma maken heb ik net bedacht. Maar dan wel BBQ-kip's style, dus zonder koriander (the herb from hell)
En na het boodschappen doen zo, mijn nieuwe lipstick uitproberen
Berry Pink van Catrice. Die heeft echt bizar veel pigment en is suuuuuuuper rose
Beide mag ookquote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat ik het bewaar voor morgenochtend
Take peekshur from zhe lipstick!quote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga vanavond kip korma maken heb ik net bedacht. Maar dan wel BBQ-kip's style, dus zonder koriander (the herb from hell)
En na het boodschappen doen zo, mijn nieuwe lipstick uitproberen
Berry Pink van Catrice. Die heeft echt bizar veel pigment en is suuuuuuuper rose
Hoe lang duurt het voordat je het zelf weer kan?quote:Op zondag 6 november 2011 16:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Doe ik wel eens 's ochtends als ik de dag daarvoor gedoucht heb en écht geen zin hebquote:Op zondag 6 november 2011 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon deo opspuiten, niet schoon, wel fris
van de kip korma?quote:
Will tryquote:
Ik overweeg een derde keerquote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef Diconnected het volgende:
Ja heb wel vanochtend deo gespoten hoormaar toch wel even lekker, haren wassen enzo
Het is echt een zuurstokroze kleurtje, je moet er van houden, de meeste mannen vinden dat niks volgens mijquote:
En daar dan dus de foto vanquote:Op zondag 6 november 2011 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben niet zo'n meisje-meisje type, dus ben benieuwd hoe het mij staat
Alleen niet met mijn gehele gezicht, dus je zal het met de onderkant (van mijn gezicht dus he) moeten doenquote:
Ik doe het wel met de onderkant van je gezichtquote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alleen niet met mijn gehele gezicht, dus je zal het met de onderkant (van mijn gezicht dus he) moeten doen
Ik vind het een lief kleurtje! Ik durf zelf niet echt met zulke kleuren rond te lopen. Gisteren vond ik een rode lipstick in de kast en die had ik ff op gedaan, gewoon om te kijken. Mijn vriend komt thuis, eerste wat ie zegt: Wat heb jij nou op je gezichtquote:Op zondag 6 november 2011 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is echt een zuurstokroze kleurtje, je moet er van houden, de meeste mannen vinden dat niks volgens mij
van google:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n meisje-meisje type, dus ben benieuwd hoe het mij staat
quote:Op zondag 6 november 2011 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het wel met de onderkant van je gezicht
Klinkt wel fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Doe eens foto maken, ken ik helemaal niet!quote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb de glitter & ice face kit gekocht van MAC
net even naar eindhoven geweest
quote:Op zondag 6 november 2011 16:26 schreef Lindytje het volgende:
En het punt op de dag is gekomen dat ik niet meer weet wat ik met mezelf aan moet![]()
What's wrong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen...quote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het een lief kleurtje! Ik durf zelf niet echt met zulke kleuren rond te lopen. Gisteren vond ik een rode lipstick in de kast en die had ik ff op gedaan, gewoon om te kijken. Mijn vriend komt thuis, eerste wat ie zegt: Wat heb jij nou op je gezicht
Ik had eerst precies hetzelfde, incl. vent die dat roept.quote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het een lief kleurtje! Ik durf zelf niet echt met zulke kleuren rond te lopen. Gisteren vond ik een rode lipstick in de kast en die had ik ff op gedaan, gewoon om te kijken. Mijn vriend komt thuis, eerste wat ie zegt: Wat heb jij nou op je gezicht
Wat is dat??? foto's! (ja, ik kan ook googlen, maar wil foto's van hoe het er echt uit ziet, geen studio-photoshop foto's )quote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb de glitter & ice face kit gekocht van MAC
net even naar eindhoven geweest
Ikquote:
Kappen met bier drinken en ga eens lekker dansen, agressieve muziek aan (of juist Mika, lollipop ofzo)quote:Op zondag 6 november 2011 16:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik
Komt wel weer goed hoor, over 7 uur kan ik weer naar bed
Hoerenrozequote:Op zondag 6 november 2011 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had eerst precies hetzelfde, incl. vent die dat roept.
Maar heb nu blijkbaar mijn goede ondertoon in roze/rode lipsticks gevonden. Ik moet dus duidelijk geen nude kleurtjes, oudrose, bordeaux, paars of bruintinten hebben. De hoerenrose tinten staan mij het beste (uiteraard)
Even wachten danquote:Op zondag 6 november 2011 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe eens foto maken, ken ik helemaal niet!
Is een lekkere wandeling metquote:Op zondag 6 november 2011 16:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik
Heb 1 biertje op, nu een colaquote:Op zondag 6 november 2011 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kappen met bier drinken en ga eens lekker dansen, agressieve muziek aan (of juist Mika, lollipop ofzo)
Doen hoor!
Middagtuk.quote:Op zondag 6 november 2011 16:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik
Ja ik heb dan al zoiets nou laat maar weer zittenquote:Op zondag 6 november 2011 16:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had eerst precies hetzelfde, incl. vent die dat roept.
Maar heb nu blijkbaar mijn goede ondertoon in roze/rode lipsticks gevonden. Ik moet dus duidelijk geen nude kleurtjes, oudrose, bordeaux, paars of bruintinten hebben. De hoerenrose tinten staan mij het beste (uiteraard)
Oke dan, jij houdt het al 4 topics vol tussen de vrouwenquote:Op zondag 6 november 2011 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, scheer ons eens niet over 1 kam
Vrouwen
Ik ga zo denk ik even op bed liggen met een paar afleveringen ERquote:
Close enough.quote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik even op bed liggen met een paar afleveringen ER
*bikkel isquote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oke dan, jij houdt het al 4 topics vol tussen de vrouwen
Van zo'n Sephora grafwijf had ik dus ook een oudroze kleur aangeraden gekregen. En in dat licht leek idd die kleur erg mooi... thuisgekomen vond ik het echt niks.quote:Op zondag 6 november 2011 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik heb dan al zoiets nou laat maar weer zittenLoop toch blijkbaar voor schut. Terwijl laatst een vrouw van de sephora zei dat ik het goed kon hebben (maarja die zeggen alles om te verkopen
)
Wat is er met die andere gebeurd dan?quote:
Oudroze... hmm... ik ga eens even kijken op the interwebz straks!quote:Op zondag 6 november 2011 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van zo'n Sephora grafwijf had ik dus ook een oudroze kleur aangeraden gekregen. En in dat licht leek idd die kleur erg mooi... thuisgekomen vond ik het echt niks.
Heb dus nu een Chanel Mademoiselle 2 x geprobeerd in mijn lade liggen...
Hij ruikt wel lekker![]()
Als ik iemand er blij mee kan maken voor een kleine vergoeding? Dan ontsmet ik hem wel even (ziekenhuis bacteriekillers) en stuur ik hem op.
Ik vind het wel een hele mooie kleur, weet alleen niet of ie bij een lichtgetinte huidskleur past?quote:Op zondag 6 november 2011 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van zo'n Sephora grafwijf had ik dus ook een oudroze kleur aangeraden gekregen. En in dat licht leek idd die kleur erg mooi... thuisgekomen vond ik het echt niks.
Heb dus nu een Chanel Mademoiselle 2 x geprobeerd in mijn lade liggen...
Hij ruikt wel lekker![]()
Als ik iemand er blij mee kan maken voor een kleine vergoeding? Dan ontsmet ik hem wel even (ziekenhuis bacteriekillers) en stuur ik hem op.
Andere wat?quote:Op zondag 6 november 2011 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is er met die andere gebeurd dan?
Wat mooi! En die kwasten zijn echtquote:Op zondag 6 november 2011 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
snowglobe bovenkant met van palette
[ afbeelding ]
Oogschaduw kleuren Once upon a time, Below zero, Expensive pink en embark
Blush: Buff
[ afbeelding ]
3 kwasten: 129SE, 266SE en 275SE
[ afbeelding ]
lipglass in tra-la-la en lipstick in imagine this
De kwaliteit zal wel wat slechter zijn omdat het een set is, maar achquote:Op zondag 6 november 2011 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat mooi! En die kwasten zijn echt
Teelbal.quote:
Heul niet, want bikkels hebben er maar één.quote:
Qualität?quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb die mac spullen ook zien liggen vandaag maar no way dat ik zo belachelijk veel geld uit ga geven aan die dingen, mein gott, zo goed was de qualiteit nou ook weer niet
heb mijn 50 ekkies aan de mevrouw van chanel gegeven voor een nieuw luchtje voor bb, veel leuker
Ik doelde op een ander bikkelquote:Op zondag 6 november 2011 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul niet, want bikkels hebben er maar één.
Kost zo'n set 50¤?quote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
die was wel opzettelijk, ijsdraak!
Maar nee, toen ik die prijzen zag deed mijn hoofd echt dit:![]()
Maar Duits is 'ie veel tofferderder.quote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
die was wel opzettelijk, ijsdraak!
Maar nee, toen ik die prijzen zag deed mijn hoofd echt dit:![]()
Da's wel tof.quote:Op zondag 6 november 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
en de chanelverkoopster gaf me een compliment over mijn jasdat had ik echt niet achter een chanelverkoopster gezocht
Jij zal het ook wel vaker gebruiken dan ik vermoed ikquote:Op zondag 6 november 2011 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
55 euro, maar ik vind het niet door voor alles wat ik nu heb lol.
ik vind wel dat je 't makkelijk uitgeeft voor iemand die weinig te makken heeftquote:Op zondag 6 november 2011 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
55 euro, maar ik vind het niet door voor alles wat ik nu heb lol.
Dan is het lekker mijn eigen schuld als ik volgende maand niks kan kopen. Who cares.quote:Op zondag 6 november 2011 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind wel dat je 't makkelijk uitgeeft voor iemand die weinig te makken heeftmoet je natuurlijk zelf weten, maar ik zou 't niet kunnen
Waarom sowieso kijken?quote:Op zondag 6 november 2011 17:21 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom ben ik naar herhaling aan het kijken van hntm...
Die riquelle wil je toch gewoon keihard slaan![]()
![]()
Maar dáárom kijken we het toch juist?quote:Op zondag 6 november 2011 17:21 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom ben ik naar herhaling aan het kijken van hntm...
Die riquelle wil je toch gewoon keihard slaan![]()
![]()
Omdat het een vrouwenprogramma is. Er niks anders op tv is. En ik mag zeuren in een topic vol vrouwen hieroverquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dáárom kijken we het toch juist?
!!! Ja dat heb ik ook. Ik kan veel meer genieten van de amerikaanse versie.quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gestopt met hntm na aflevering twee. Kan het serieus niet meer verdragen, het wordt ieder jaar kanslozer. Vooral die 'jury'. Antm is tenminste nog altijd leuk
Dat kneuterige maakt het juist zo vermakelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
en dan als kers op de slagroom: een modeshow lopen voor c&a. Nou, dan ben je wel een topmoddol ja.
Ik vind het zo walgelijk dat hij er altijd op zit te hameren dat ze suuuuperdun moeten zijn en zich goed moeten kleden terwijl hij er zelf ook niet uitziet met dat vieze baardje van mquote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt niet alleen nep, het is ook nep. Verwende sekreten van 18 jaar die denken dat je alles op een zilveren blaadje krijgt aagereikt in het leven, en daphne deckersen bastiaan
(wat een kansloze frikandel is dat, heeft die uberhaupt ooit iets bereikt, los van onzekere kinderen afblaffen???) en dat hele nep-amerikaanse 'moddol' gedoe. Blergh
Sorry was om mijn woorden ff kracht bij te zettenquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Even tussendoor:
Mijn vent noemt hem altijd "het beest" als hij weer op tv verschijnt![]()
Zo, nu weer door met huishouden
Het is je dag niet geloof ikquote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef Lindytje het volgende:
Ah, en er flikkert ook nog een plank uit de lattenbodem, jottem
Oh, en Bastiaan![]()
lolwhut? Waarom dat dan?quote:Op zondag 6 november 2011 18:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hamburgers hier rawrrr
Ik ga vanavond even aan de gang met de stijltang, wil proberen krullen ermee te maken (ik heb al krullen, ga ik ze eerst stijlen en dan weer krullenbwhehehe) ben benieuwd wat ik ervan bak..
Ik vind mijn eigen krullen niet zo mooi, van die kleine en krullen heel erg in. Ik heb volgens mij wel ergens een foto, zoek ik strax wel ff. Maar ik wil van die mooie glamour krullenquote:
oh zo! Ben benieuwd of het wat wordt!quote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen krullen niet zo mooi, van die kleine en krullen heel erg in. Ik heb volgens mij wel ergens een foto, zoek ik strax wel ff. Maar ik wil van die mooie glamour krullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |