Mwahquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Coentrao![]()
Nani![]()
Ricardo Carvalho![]()
Cristiano Ronaldo![]()
Bazenteam
Prachtige shirts ook trouwens.
Nja, de kleurencombinatie van die kleur rood + groen, niet echt het design van de shirts ofzo.quote:
Ik had het meer over Nani en Coentrao.quote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Nja, de kleurencombinatie van die kleur rood + groen, niet echt het design van de shirts ofzo.
Nani, speler met vorig seizoen meeste assists in beste competitie ter wereld, en Coentrao, een van de top 10 linksbacks (bij NL hebben we nog niet eens een uit de top 50) die ook nog goed op het middenveld, zowel centraal als op de flank, overweg kan.quote:Op zondag 20 november 2011 00:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had het meer over Nani en Coentrao.
En vergeet gisteren Valencia niet ....quote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Worden drukke weken voor Real
za 26 nov Real Madrid - Atletico Madrid
za 10 dec Real Madrid - FC Barcelona
zo 18 dec Sevilla FC - Real Madrid
Sinds WK 2006 en de portugueese enclave bij Madrid met niet te vergeten onze vriend Pepe, nee sorry zal niet juichen voor n doelpunt van Portugalquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Coentrao![]()
Nani![]()
Ricardo Carvalho![]()
Cristiano Ronaldo![]()
Bazenteam
Prachtige shirts ook trouwens.
Fc Porto, Chelsea, Inter Overal succes gehad, en met Real gaat hij vast ook nog wel wat prijzen winnen, ze spelen dit seizoen heel goed.quote:Op zondag 20 november 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen gemist? Geen Champions League winst met Chelsea, etc. etc.
Is ook niet zo moeilijk als je een club als Real Madrid coacht, wil het nog wel eens zien bij Ajax bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fc Porto, Chelsea, Inter Overal succes gehad, en met Real gaat hij vast ook nog wel wat prijzen winnen, ze spelen dit seizoen heel goed.
Klopt maar hij heeft het in het verleden toch ook laten zien met Inter en Porto ?quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk als je een club als Real Madrid coacht.
Ik ben ook niet tegen Mourinho maar tegen de club die hij coacht en zijn provoceren.quote:Op zondag 20 november 2011 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar hij heeft het in het verleden toch ook laten zien met Inter en Porto ?
Ik ook, minimaal 4-0.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef Blancos het volgende:
Bij Athlético ontbreekt Falcao en ze spelen ook nog eens in het Santiago Bernabéu. Ik verwacht een makkelijke overwinning voor Real Madrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |