NOU, DAN GA JE TOCH lKKR NAAR DE BURGER KING____quote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef poo het volgende:
Tsjonge jonge jonge... Soms wil je toch wel eens wat anders dan kip wat is daar nou weer raar aan. Bij de Burger King hebben ze ook kipburgers hoor!
Burger is dan ook een wat ruimere verzamelnaam dan chicken ...quote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef poo het volgende:
Tsjonge jonge jonge... Soms wil je toch wel eens wat anders dan kip wat is daar nou weer raar aan. Bij de Burger King hebben ze ook kipburgers hoor!
Maar die heten dan ook niet Kentucky Fried Chickenquote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef poo het volgende:
Dat verklaart niet waarom er zoveel negerts komen??quote:Op zondag 6 november 2011 12:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar die heten dan ook niet Kentucky Fried Chicken
Mijn moeder zegt dat moslims allemaal naar knoflook ruikenquote:Op zondag 6 november 2011 12:31 schreef Bundy. het volgende:
Zeer onterechte klacht, de naam is KFC dat staat voor Kentucky Fried CHICKEN, ze horen dus juist alleen maar kip te maken, sterker nog ik weet zeker dat als ze er van die onzin bij gaan doen als vis en varkensvlees er veel mensen niet meer komen, want :
1.) Hun kipskills gaan waarschijnlijk achter uit, aangezien ze nu meerdere dingen moeten kunnen in plaats van een ding heel goed.
2.) Veel van hun klanten zijn moslims.
Is ook zoquote:Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat moslims allemaal naar knoflook ruiken
Mijn moslim zegt dat jouw moeder naar vis stinkt.quote:Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef RHood314 het volgende:
HOAX! Mijn moeder gaat niet met mensen om die bruiner zijn dan wat zij in de pot achterlaat!quote:Op zondag 6 november 2011 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moslim zegt dat jouw moeder naar vis stinkt.
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Wel als ze haar een tientje betalen. Of een knaak.quote:Op zondag 6 november 2011 12:36 schreef RHood314 het volgende:
HOAX! Mijn moeder gaat niet met mensen om die bruiner zijn dan wat zij in de pot achterlaat!
quote:Op zondag 6 november 2011 12:20 schreef TRON2.0 het volgende:
In China in de KFC had je ook chili-garnalenburgers. Die was zo goddelijk.
Ja, ze zijn dan ook niet de Chicken King of de Fish King, maar de Burger King.quote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef poo het volgende:
Door zulke mensen als jou wensen veel van die moslims dan ook niet te integreren. En maar zeuren dat het alleen maar van hun kant komt.quote:Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Slachtofferrol? Palliwood?quote:Op zondag 6 november 2011 12:38 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Door zulke mensen als jou wensen veel van die moslims dan ook niet te integreren. En maar zeuren dat het alleen maar van hun kant komt.
Wat een oplichter hier dan zeg, die verkoopt ook bami, macaroni en meer van die shit.....tenminste het moet ervoor doorgaan.quote:Op zondag 6 november 2011 12:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En bij de slager alleen maar vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |