ik had die roze met mn neefje gemaakt 1.5 week geledenofzo..quote:Op maandag 2 september 2013 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag deze gekocht en gemaakt, totaal niet moeilijk en ze worden lekkerwel mierzoet, mja dat hoort natuurlijk zo
![]()
[ afbeelding ]
wij vonden het qua structuur idd ook meer eierkoek dan cake.. miss wat meer foolproof ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 23:08 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik had die roze met mn neefje gemaakt 1.5 week geledenofzo..
pffff zooetttttttt
vond dekoeken trouwens erg naar eierkoeken ruiken
vond de koek lekker t glazuur TE zoet
maar hij vond ze super dus geslaagd en t was grappig sament te maken
In Japan hebben ze Chips van Lays met sushi smaak of met komkommer smaak.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:40 schreef dutchdevil het volgende:
Mojito lijkt mij juist wel wat. Nog niet gezien. Cheeseburger hier al wel gezien (en gegeten) in Spanje en die is best te doen :-)
ach, wij hebben patatje joppie smaakquote:Op maandag 9 september 2013 01:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In Japan hebben ze Chips van Lays met sushi smaak of met komkommer smaak.
In Canada hebben Caesar salad smaak
[ afbeelding ]
Lijkt me wel lekker, ik vind Maple moose veel meerquote:Op maandag 9 september 2013 01:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij deze heb ik echt zoiets vanquote:Op maandag 9 september 2013 07:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker, ik vind Maple moose veel meer
zoete smaakjes chipsquote:Op maandag 9 september 2013 08:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bij deze heb ik echt zoiets van![]()
![]()
[ afbeelding ]
In Polen karbonade chipsquote:Op maandag 9 september 2013 01:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat in mijn kerstpakket, is inderdaad wel lekkerquote:Op woensdag 18 september 2013 14:32 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een succes. Prima te drinken perzik ijsthee als limonadesiroop.
Kun je voor me kijken hoeveel calorieën het bevat (per glas)? Klinkt lekker!quote:Op woensdag 18 september 2013 14:32 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een succes. Prima te drinken perzik ijsthee als limonadesiroop.
60 per 200ml bij de citroen variantquote:Op donderdag 26 december 2013 10:09 schreef --Sam het volgende:
[..]
Kun je voor me kijken hoeveel calorieën het bevat (per glas)? Klinkt lekker!
En?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef Amarantha het volgende:
De Albert Heijn heeft een nieuwe soort chips:
[ afbeelding ]
Ook in de smaken Red Hot Chili en Honey roast Ham. Zal hem vanavond uitproberen
Helemaal goed gekeurd. Honey roast ham vind ik minder maar die van de foto is lekkerrrrquote:
Tnx, dan ga ik die sour cream onion ook halen!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helemaal goed gekeurd. Honey roast ham vind ik minder maar die van de foto is lekkerrrrTevens gisteren een andere nieuwe smaak meegenomen, gekocht bij de Coop (nog niet in een andere winkel gezien hier):
[ afbeelding ]
Die smaakt naar een vreemde vorm van patat joppie chips
Ik heb hem zelf ook meerdere keren weer gekochtquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Tnx, dan ga ik die sour cream onion ook halen!
Eens, alle paprikachips of zoutjes smaken tegenwoordig naar knoflook(-poeder).quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
De meest geflipte smaken, maar een behoorlijke paprikachip is er niet meer bij, paprikapoeder is blijkbaar duurder dan wafel en kip smaak of hamburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |