Zelfs al meet je 70db met ramen dicht wil dat toch wel dat er op straat 100+ dB wordt gemeten welk niet toegelaten is.Zoals ik al zei, pv-tje dus.quote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef Blue_note het volgende:
Niet met professionele aparatuur, maar een simpele decibel meter van de bouwmarkt o.i.d. Gemeten met ramen dicht trouwens.
De zijkant van mijn pand ligt schuin tegenover de uitgang van het café.
Ow maar da's wat anders dan dB, bass en de trillingen zijn echt niet tegen te houden, ik vrees dat zelf oordopjes weinig gaan veranderen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:43 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb totaal geen probleem met wat geluid of stemmen o.i.d. Maar het bass gedreun en de trillingen daarvan zijn gewoon zwaar irritant.
Ik ga deze week oordopjes op maat laten maken, kijken of dit helpt. Zijn weinig andere opties.
¤300,- per maand in het centrum? Dan mag je alleen wooncomfort verwachten als het ~15 vierkante meter isquote:Op zondag 6 november 2011 18:53 schreef Blue_note het volgende:
Ik vind trouwens dat ook al betaal je ¤300,- per maand he wooncomfort mag verwachten, daar niet van.
waarom ga je eigenlijk niet naar de politie? Dat is iig 1 optie waar je niet op reageert.quote:Op zondag 6 november 2011 18:43 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb totaal geen probleem met wat geluid of stemmen o.i.d. Maar het bass gedreun en de trillingen daarvan zijn gewoon zwaar irritant.
Ik ga deze week oordopjes op maat laten maken, kijken of dit helpt. Zijn weinig andere opties.
Met alle respect... denk je echt dat de verhuurder voor je aan het werk gaat ? Die heeft een contract met je lopen... als jij weg wilt moet je of uitzitten of dokken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef Blue_note het volgende:
Nou even een kick.
Ik zit eraan te denken om de verhuurder voor te stellen of hij mogelijk opzoek wil gaan naar een nieuwe huurder. Indien hij een nieuwe huurder heeft gevonden, kan ik er uit.
Win-win toch? Ik blij, hij verdient bijna ¤1000,- commissie.
Of zie ik nadelen voor hem/mij over het hoofd? Waarom zou hij er niet mee akkoord willen gaan bijvoorbeeld?
Och, gezien wat TS qua vakantie voor budget heeft, zou dat uitkopen ook niet al te moeilijk moeten zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Met alle respect... denk je echt dat de verhuurder voor je aan het werk gaat ? Die heeft een contract met je lopen... als jij weg wilt moet je of uitzitten of dokken.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:22 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Och, gezien wat TS qua vakantie voor budget heeft, zou dat uitkopen ook niet al te moeilijk moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |