Is dit echt of ben jij gewoon een goeie troll?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef preciouslittlething het volgende:
Geen wannabees zei ik tog of ben je blind??!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ben wel een geil sletje. We kunnen wel eens wat "ervaringen" uitwisselen?
Een hoer is iemand die betaald krijgt voor sexuele gemeenschap. Een slet doet het gratis en heeft geen waarde en geen zelfrespect.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:41 schreef preciouslittlething het volgende:
Een slet is heel anders dan een hoer.. Een hoerr is die chick op de foto die hier staat!da wil ik hier dus niej hebbuhhhh"""
Slette zijn classy en hoere niej!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Is dit echt of ben jij gewoon een goeie troll?
Als dit echt is mag je opkankeren van fok, jij hoort hier niet.
Een trol woont in een bos ja of in het moeras!!! die hebbe geen computer dus hoe kan ik nou een trol zijn? Jebent er zelf 1!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Is dit echt of ben jij gewoon een goeie troll?
Als dit echt is mag je opkankeren van fok, jij hoort hier niet.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Wie heeft je dat wijsgemaakt? Je moeder?
Nee mn vader.. Me moeder is gevlugt van huis naar de walle want mn vader is alchoolist!en ik leer me eigen veel dinge.. Dat is altijd als je een moeilijke leve heb.. dan weet je veel meer dan andere wannabes enso!,!!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Wie heeft je dat wijsgemaakt? Je moeder?
Het is te merken dat je jezelf veel dingen leert.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:45 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Nee mn vader.. Me moeder is gevlugt van huis naar de walle want mn vader is alchoolist!en ik leer me eigen veel dinge.. Dat is altijd als je een moeilijke leve heb.. dan weet je veel meer dan andere wannabes enso!,!!!!!
Ik wee nie wat jij bedoelt maar ik doe als sgool 5 vwo...... Dus ga gwn weg Naar je kamer nerd loser dombo!!!! Ik ben een slet en ik ben trots! Haterquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:46 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Ik wee nie wat jij bedoelt maar ik doe als sgool 5 vwo...... Dus ga gwn weg Naar je kamer nerd loser dombo!!!! Ik ben een slet en ik ben trots! Hater
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:46 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Ik wee nie wat jij bedoelt maar ik doe als sgool 5 vwo...... Dus ga gwn weg Naar je kamer nerd loser dombo!!!! Ik ben een slet en ik ben trots! Hater
Ik ben blij dat wij een tiem zijn,! Laat die andere losers maa prate hoor... Zulle wij gwn over boys pratuh en haters ensoo?quote:
Praten? Een ware slet gebruikt haar mond toch niet om te praten mag ik hopen? Je begint wat te klinken als een wannabe hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij een tiem zijn,! Laat die andere losers maa prate hoor... Zulle wij gwn over boys pratuh en haters ensoo?die haters sijn zo gemeene wannebees!!!!
Wat is een tiem?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij een tiem zijn,! Laat die andere losers maa prate hoor... Zulle wij gwn over boys pratuh en haters ensoo?die haters sijn zo gemeene wannebees!!!!
Vroeger las een kleuter stiekem onder z'n dekbed met het een zaklampje de donald duck. Tegenwoordig hebben ze een ipad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Waarom worden de trolls met de dag meer obvious en is het ook gewoon niet grappig meer
De relevantie van jouw post, zou je het kunnen uitleggen? Dan heeft dit topic toch wel nut gehad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vroeger las een kleuter stiekem onder z'n dekbed met het een zaklampje de donald duck. Tegenwoordig hebben ze een ipad.
Een wát?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef preciouslittlething het volgende:
Ik ben op een ipat srry dus no pics
Android.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Dat heb je mooi getypt! Jij bent een coole boy!
Heb jij ook bb..? Gooi je ping ff ;$
Deffo troll. dat je nichelson definieert geeft je weg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:54 schreef preciouslittlething het volgende:
Oow het is ipad en niet ipat srry... Mrjah iemand nog leuke boys met nichelson jasse gesien??
Ik ben niet zo van het uitleggen op dit tijdstip. Het lijkt me toch best duidelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
De relevantie van jouw post, zou je het kunnen uitleggen? Dan heeft dit topic toch wel nut gehad.
kk zemmel bezem hoe durf je me boii te hosselen ik stuur al me sma's op je af kauloquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:54 schreef preciouslittlething het volgende:
Oow het is ipad en niet ipat srry... Mrjah iemand nog leuke boys met nichelson jasse gesien??
Neuh, daarom vraag ik het. Het is laat hč, dan ben ik vrij, vrij traag van begrip.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het uitleggen op dit tijdstip. Het lijkt me toch best duidelijk.
Wie is die mevrouw in jouw usericon? En wat doet ze?
Is niet erg, dat ben ik ook nu.quote:
Fuck, troll die Servo- Kroatisch praat.quote:
Intrigerend wel. Thanks!quote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Lithia het volgende:
Neuh, daarom vraag ik het. Het is laat hč, dan ben ik vrij, vrij traag van begrip.
Sawajiri Erika en ze zwaait met Pocky's.
opflikkeren. Jij komt zeker uit helmond.quote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef preciouslittlething het volgende:
Ik doe echt 4 gymnasium btw.. Ik ben sowieso slimmer dan menig man op deze fora!
Ik zit in echt in GYM 4, en het niveau daar is ook om te huilen van sommige mensen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef preciouslittlething het volgende:
Ik doe echt 4 gymnasium btw.. Ik ben sowieso slimmer dan menig man op deze fora!
Je moeder blijkbaar niet. Je vader ook niet, trouwens.quote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef preciouslittlething het volgende:
Net was dat nog "5 vwo".quote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef preciouslittlething het volgende:
Helemaal niet..dat vinden de echte nerds die allemaal 9s etc. Halen misschien?quote:Op zondag 6 november 2011 00:04 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik zit in echt in GYM 4, en het niveau daar is ook om te huilen van sommige mensen.
Dus dit betekent niet al te veel.
Neee rotterdam..quote:Op zondag 6 november 2011 00:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
opflikkeren. Jij komt zeker uit helmond.
Grieken zijn niet zo goed met cijfers.quote:Op zondag 6 november 2011 00:10 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Helemaal niet..dat vinden de echte nerds die allemaal 9s etc. Halen misschien?
Mijn leraar grieks vertelde ons vorig jaar dat maar 1% van alle leerlingen in NL in de 3e klas van het gymnasium zit!
Ja, dus? ook maar 1 iemand op aarde was in 2005 president van amerika en dat betekend ook niet dat hij slim was. Bush was gewoon een idioot. Maak een goed punt.quote:Op zondag 6 november 2011 00:10 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Helemaal niet..dat vinden de echte nerds die allemaal 9s etc. Halen misschien?
Mijn leraar grieks vertelde ons vorig jaar dat maar 1% van alle leerlingen in NL in de 3e klas van het gymnasium zit!
Kan je doen hoor.. Mail me!quote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef Bakpao het volgende:
zal ik je effe komen palen, slet? huilen zul je.
Oh dat kan wel... Maar ik hoop niet dat dit over mijn leraar grieks gaat want een leraar grieks hoeft geen griek te zijn, dat is iemand die het vak grieks lesgeeft!quote:Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grieken zijn niet zo goed met cijfers.
Je bent nog dommer dan je je voordoet.quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Oh dat kan wel... Maar ik hoop niet dat dit over mijn leraar grieks gaat want een leraar grieks hoeft geen griek te zijn, dat is iemand die het vak grieks lesgeeft!
.quote:Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, dus? ook maar 1 iemand op aarde was in 2005 president van amerika en dat betekend ook niet dat hij slim was. Bush was gewoon een idioot. Maak een goed punt.
Geen van beide.... In mn vagina misschien?quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Bakpao het volgende:
hoe heb je het 't liefst? in je oog of in je keelgat?
Waarom?quote:Op zondag 6 november 2011 00:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan je je voordoet.
Dat is aan alles te merken.quote:
Goed dat je de TT bevestigde!quote:
Geen dank. Neuken?quote:Op zondag 6 november 2011 00:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Goed dat je de TT bevestigde!Ik twijfelde al.
Misschien is TS beschikbaar.quote:
quote:
Hey rustig aan jongen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Enige goede aan dit topic is nog de mooie foto in post #4. Alle 84 erop volgende posts zijn pure aids, vooral die van ons nieuwe FOK!sletje.
HOMOquote:
[..]
Valt tegen hequote:Op zondag 6 november 2011 12:04 schreef D-Dave het volgende:
Waarom reageren er alleen mannelijke sletten?
quote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef Bakpao het volgende:
zal ik je effe komen palen, slet? huilen zul je.
quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Bakpao het volgende:
hoe heb je het 't liefst? in je oog of in je keelgat?
quote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Bakpao het volgende:
oh jij houdt dus ervan volgeblaft te worden?
quote:Op zondag 6 november 2011 00:22 schreef Bakpao het volgende:
wordt er nog geneukt? bots bam bam bammmmmmmmmmm ff slikken weer doorgaan
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef Bakpao het volgende:
wordt er nog geneukt godverdomme????!!Eeennn!!
...teeeering.quote:
Dank voor de heldere samenvattingquote:Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...teeeering.
Geen probleem joh.quote:
... ik doe het in m'n broekquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:46 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...teeeering.
@preciouslittlethingquote:UVT - Vrouwen en Bier
SEX - Naakt versus ondergoed
SEX - Hoog libido zonder relatie
PUB - Sletjes onlyy
PUB - hoe moet je een meisje schuren?
R&P - De kunst van het loslaten van je ex #173
PUB - Meisje wil nadenken...
zonet was het nog 5 vwo, niet?quote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef preciouslittlething het volgende:
TS weet het allemaal ook niet meerquote:Op zondag 6 november 2011 14:19 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[..]
zonet was het nog 5 vwo, niet?
quote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef preciouslittlething het volgende:
Huh?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:46 schreef preciouslittlething het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |