abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104182667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit, wie is die blonde? :D

Volgens mij dit vrouwke.. of .. de UFC Brazil presentatrice, zelfde als Rachel Lea doet, is een filmpje van op youtube soort ufc cribs met Anderson Silva. Dat vrouwke of die hierboven is het volgens mij.

..

[ Bericht 18% gewijzigd door Geo3kant op 09-11-2011 22:30:22 ]
pi_104183738
You look a bit like Shrek.. :D loooooool... 'Shrexican' :') .. beat his ass Cain :D
pi_104183911
Een dude die tickets hosselt en een dude die mee wil tijdens de walkin/out ..
Stelletje schooierts. :P
pi_104187604
quote:
13s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:37 schreef Jajong het volgende:
Ik weet niet man, ik ben helemaal niet hyped voor Cain vs. JDS. Ze zijn allebei zo nietszeggend. Vooral Cain heeft de persoonlijkheid van een bakje magere kwark, echt zo saai...
_O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  donderdag 10 november 2011 @ 00:05:45 #255
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_104188203
quote:
"hier speel ik m'n videogames"

En dan zien we heel 'toevallig' UFC Undisputed 2010 uitgestald bovenop de stapel staan :')
pi_104188498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

"hier speel ik m'n videogames"

En dan zien we heel 'toevallig' UFC Undisputed 2010 uitgestald bovenop de stapel staan :')
Ach, niks mis met product placement :) beter op die manier dan een balk boven in je beeld 'ploingggggg koop nu ufc undisputed 2011, swoosshh' :D
pi_104190377
UFC Badass Alistair Overeem Sues -- My Managers are Morons

http://www.tmz.com/2011/1(...)nagers/#.TrsQL2BOr5F
  donderdag 10 november 2011 @ 09:14:19 #259
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_104192564
Liebe Leute, hoe gaat het hier nog? Gaat in rap tempo, de hedendaagse mma topics op fok.

Lang niet meer hier geweest... (nog altijd even druk met www.mixfight.nl en sinds kort mijn nieuwe eigen website project: www.zerolatency.nl )
  donderdag 10 november 2011 @ 09:29:43 #260
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_104192849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:14 schreef Dacide het volgende:
Liebe Leute, hoe gaat het hier nog? Gaat in rap tempo, de hedendaagse mma topics op fok.

Lang niet meer hier geweest... (nog altijd even druk met www.mixfight.nl en sinds kort mijn nieuwe eigen website project: www.zerolatency.nl )
Pas even op met je font gebruik. Je hebt nu een font gekozen wat ik niet heb, waardoor het er korrelig uitziet doordat het gereplaced wordt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_104194328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:14 schreef Dacide het volgende:

Steeds meer users in het topic, gaat de goede kant op.

Verder is de timing van Alistair's lawsuit vrij beroerd. Hoop echt dat het hem niet teveel afleidt van zijn gevecht met Brock...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_104195370
danawhite twitterde op donderdag 10-11-2011 om 08:03:07 Done!!!! The votes have been counted and @BrittneyPalmer is back! reageer retweet
pi_104195395
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Geo3kant het volgende:
danawhite twitterde op donderdag 10-11-2011 om 08:03:07 Done!!!! The votes have been counted and @BrittneyPalmer is back! reageer retweet
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_104196819
Die GG dude Siyar die wss naar de UFC komt zit in TUF :P (dude waar jullie het laatst over hadden)
pi_104197729
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104199646
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:58 schreef Geo3kant het volgende:
Die GG dude Siyar die wss naar de UFC komt zit in TUF :P (dude waar jullie het laatst over hadden)
'Die GG dude Siyar' o|O
Hij heeft het UFC contract allang getekend hoor!

TUF
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bisping was weer gewoon Bisping, serieus Miller doet af en toe grappig maar wel op een leuke manier. Bisping laat keer op keer zijn ware aard zien lijkt het wel. Eén van de weinige vechters waar ik echt een hekel aan heb (en dat zijn er maar heel weinig...).
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_104200412
Bisping laat zich in dit seizoen inderdaad heel erg kennen als de kleinzielige hypocriet die hij is. Ik heb nooit echt iets tegen Bisping gehad, maar na dit seizoen hoop ik toch dat ie flink op z'n plaats wordt gezet.
pi_104202474
Pros Picking Dos Santos: 12
Pros Picking Velasquez: 4
No Pick: 4

Current champ doesn't get much love.
pi_104202833
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Geo3kant het volgende:
Votes?

Maar het is zeer goed nieuws :)
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  donderdag 10 november 2011 @ 16:26:26 #270
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_104206352
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef Jajong het volgende:
Dat je AS noemt in beste sporter ooit en wat je zegt over Fedor getuigt namelijk of van een hoog troll gehalte of van 0,0 kennis van zaken.
Het AS deel was idd bullshit en een troll-reactie op mensen die Ali de GOAT sporter vinden, want dat is hij in mijn ogen absoluut niet, dan denk ik eerder aan gasten als Jordan en Maradona. Mensen die in teamsporten zo verschrikkelijk uitblonken dat ze een heel team naar een nieuw niveau brachten.

Over Fedor was ik wel serieus, die is op een bepaald punt absoluut de beste van de wereld geweest, maar heeft imo te veel mensen geduckt en te veel tegen cans gevochten, terwijl er genoeg serieuze competitie was, om de P4P GOAT te zijn :P
pi_104208379
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:26 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Het AS deel was idd bullshit en een troll-reactie op mensen die Ali de GOAT sporter vinden, want dat is hij in mijn ogen absoluut niet, dan denk ik eerder aan gasten als Jordan en Maradona. Mensen die in teamsporten zo verschrikkelijk uitblonken dat ze een heel team naar een nieuw niveau brachten.

Over Fedor was ik wel serieus, die is op een bepaald punt absoluut de beste van de wereld geweest, maar heeft imo te veel mensen geduckt en te veel tegen cans gevochten, terwijl er genoeg serieuze competitie was, om de P4P GOAT te zijn :P
Je leest teveel op 't Sherdog forum mee. Besef je wel wat 'ducken' in houdt?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_104209032
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik snap dat voor "MMA-puristen" moeilijk is om te accepteren dat Fedor's record behoorlijk geflatteerd is. Vaak zijn degenen die het hardst roepen dat Fedor de GOAT is ook degenen die bij hoog en laag beweren dat Pride beter was dan de UFC nu is. Kortom: mensen die hun mening laten kleuren door nostalgie.

Fedor was een fantastische heavyweight, maar het valt niet te ontkennen dat hij tegen een hoop cans gevochten heeft. Fedor wordt altijd geprezen omdat hij een kleine heavyweight was die veel grotere tegenstanders versloeg, maar de tegenstanders met daadwerkelijke skills - Big Nog, Cro Cop, Arona, Randleman, Coleman, Babalu, Arona- waren helemaal niet veel groter, en sommigen vochten zelfs op LHW. Bovendien had hij zijn gevecht tegen Arona gewoon moeten verliezen.

Fedor is nog steeds de beste heavyweight ooit, maar Anderson Silva en GSP maken meer aanspraak op de GOAT-titel in MMA.
pi_104209048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mij dit vrouwke.. of .. de UFC Brazil presentatrice, zelfde als Rachel Lea doet, is een filmpje van op youtube soort ufc cribs met Anderson Silva. Dat vrouwke of die hierboven is het volgens mij.

..

Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  donderdag 10 november 2011 @ 17:43:51 #274
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_104209269
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef Jajong het volgende:

Hij heeft iig Overeem 2 jaar geducked.
pi_104209696
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik snap dat voor "MMA-puristen" moeilijk is om te accepteren dat Fedor's record behoorlijk geflatteerd is. Vaak zijn degenen die het hardst roepen dat Fedor de GOAT is ook degenen die bij hoog en laag beweren dat Pride beter was dan de UFC nu is. Kortom: mensen die hun mening laten kleuren door nostalgie.

Fedor was een fantastische heavyweight, maar het valt niet te ontkennen dat hij tegen een hoop cans gevochten heeft. Fedor wordt altijd geprezen omdat hij een kleine heavyweight was die veel grotere tegenstanders versloeg, maar de tegenstanders met daadwerkelijke skills - Big Nog, Cro Cop, Arona, Randleman, Coleman, Babalu, Arona- waren helemaal niet veel groter, en sommigen vochten zelfs op LHW. Bovendien had hij zijn gevecht tegen Arona gewoon moeten verliezen.

Fedor is nog steeds de beste heavyweight ooit, maar Anderson Silva en GSP maken meer aanspraak op de GOAT-titel in MMA.
Pride was ook beter. Qua HW's iig. Maar niveau van zo'n jonge sport van 10 jaar geleden met de UFC van nu is natuurlijk dom, en zou je niet eens moeten bezigen. Maar als je naar HW divisies van Pride en UFC in de heyday van Fedor bekijkt is 't nogal duidelijk dat Pride met afstand wint. De top HW's van toen in Pride zijn iig nog een klein beetje relevant nu, als je 't vergelijkt met de HW's van de UFC in die tijd.

P4P en GoaT zijn trouwens nutteloze discussies in mijn ogen, maar soms wel leuk om te houden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')