Niet zo in de gordijnen hoor, het is maar humor.quote:
Het is dan ook niet serieus bedoeld allemaal Memoquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me niet echt serieus genomen andersik koop graag MD maar das nu niet n hobby
Dat doe ik zelf welquote:
Ik weet niet zeker of je dat wel staat eigenlijkquote:
Da's dubbel op te vattenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me niet echt serieus genomen anders![]()
Tsk...wat een vertrouwen weerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je dat wel staat eigenlijk
ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dubbel op te vatten
Maar MeMo, wat is de achterliggende gedachte van de psych? Dat je wat ontspannends zoekt?
Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingen
Ok. En dat dansen waar Steer zo gek van is, is niets voor jou? Anders misschien kroegjes, concerten, lekker 's avonds lezen, naar de bios, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingen
voor jou is sport datquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.
Je hebt af en toe ontspanning nodig jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.
ik ben daar niet zo van omdat ik er weinig aan vind mezelf voor mezelf uit te sloven lielie heeft nog een Mr. LieLie, voor twee is het leuker om te koken oid dan voor 1 (althans dat geldt voor mij wel)quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt af en toe ontspanning nodig jaMaar jij vind dat in koken en rommelen in de keuken en zo. Gok ik zo een beetje
Maar MeMo is daar niet helemaal van.
Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.quote:
Kan ik me van alles bij voorstellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben daar niet zo van omdat ik er weinig aan vind mezelf voor mezelf uit te sloven lielie heeft nog een Mr. LieLie, voor twee is het leuker om te koken oid dan voor 1 (althans dat geldt voor mij wel)
Hmm...kijk je wel ff een beetje uit dan? Boog kan een tijd gespannen blijven staan, maar af en toe even laten schieten kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.
Zelfde geldt voor koken P.
Als jij je daar goed bij voelt, voor mij werkt dat dus heel negatief door individuele factoren en moet ik dus een "hobby" zoeken. En jouw leven is sowieso heel anders dan dat van mij, jij hebt een relatie en daar komen automatisch ook andere dingen bij kijken: op bezoek bij (schoon)ouders of n filmpje kijken of n uurtje kletsen met je vriend, of samen eten met je vriend bijv. dat is ook "ontspannend" als in, ff niet druk met studie-werk en daar tussen heen vliegen. Ik prop mn eten in 15min achter mn bureau naar binnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.
Zelfde geldt voor koken P.
Ja, dat is wel waar, maar heel goed voel ik me er niet bij hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als jij je daar goed bij voelt, voor mij werkt dat dus heel negatief door individuele factoren en moet ik dus een "hobby" zoeken. En jouw leven is sowieso heel anders dan dat van mij, jij hebt een relatie en daar komen automatisch ook andere dingen bij kijken: op bezoek bij (schoon)ouders bijv. dat is ook "ontspannend" als in, ff niet druk met studie-werk en daar tussen heen vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |