abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:22:08 #1
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104010972
En verder.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 november 2011 @ 21:22:35 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104010988
Nog maar eens dan :P

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104011014
zeg doe eens lief tav enzo :{w

maar fotografie is op zich nog niet n heel gekke suggestie
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:24:01 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104011055
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:

Niet zo in de gordijnen hoor, het is maar humor.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_104011066
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
doe eens niet zo serieus ;) :*
pi_104011170
ik voel me niet echt serieus genomen anders -O- ik koop graag MD maar das nu niet n hobby
pi_104011193
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me niet echt serieus genomen anders -O- ik koop graag MD maar das nu niet n hobby
Het is dan ook niet serieus bedoeld allemaal Memo :+ ;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:28:32 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104011233
Een hobby voor iemand anders verzinnen is ook niet echt makkelijk, maar er zijn vast wel dingen waar je wat affiniteit mee hebt toch?
pi_104011286
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

MD fotografie :+
Dat doe ik zelf wel :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:31:17 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104011337
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat doe ik zelf wel :Y)
Ik weet niet zeker of je dat wel staat eigenlijk :|W
pi_104011343
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me niet echt serieus genomen anders -O-
Da's dubbel op te vatten :Y)

Maar MeMo, wat is de achterliggende gedachte van de psych? Dat je wat ontspannends zoekt?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_104011361
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of je dat wel staat eigenlijk :|W
Tsk...wat een vertrouwen weer -O-
pi_104011538
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Da's dubbel op te vatten :Y)

Maar MeMo, wat is de achterliggende gedachte van de psych? Dat je wat ontspannends zoekt?
ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingen
pi_104011592
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingen
Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.
pi_104011593
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ok. En dat dansen waar Steer zo gek van is, is niets voor jou? Anders misschien kroegjes, concerten, lekker 's avonds lezen, naar de bios, dat soort dingen?
pi_104011631
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.
voor jou is sport dat ;)
pi_104011632
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

Je hebt af en toe ontspanning nodig ja :Y Maar jij vind dat in koken en rommelen in de keuken en zo. Gok ik zo een beetje :P Maar MeMo is daar niet helemaal van.
pi_104011673
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt af en toe ontspanning nodig ja :Y Maar jij vind dat in koken en rommelen in de keuken en zo. Gok ik zo een beetje :P Maar MeMo is daar niet helemaal van.
ik ben daar niet zo van omdat ik er weinig aan vind mezelf voor mezelf uit te sloven lielie heeft nog een Mr. LieLie, voor twee is het leuker om te koken oid dan voor 1 (althans dat geldt voor mij wel)
pi_104011707
http://www.nu.nl/binnenland/2660468/zonnige-nazomer-houdt.html

Ik bespeur volgende week fietsweer :Y) Maar goed....het is bijna half november en ik loop nog in mijn zomerjack :{
pi_104011744
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

voor jou is sport dat ;)
Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.

Zelfde geldt voor koken P.
pi_104011772
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ben daar niet zo van omdat ik er weinig aan vind mezelf voor mezelf uit te sloven lielie heeft nog een Mr. LieLie, voor twee is het leuker om te koken oid dan voor 1 (althans dat geldt voor mij wel)
Kan ik me van alles bij voorstellen :Y Hier ook alleen thuis he ;) Maar dan moet er toch wel wat anders zijn waarmee je kunt ontspannen.....
pi_104011795
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.

Hmm...kijk je wel ff een beetje uit dan? Boog kan een tijd gespannen blijven staan, maar af en toe even laten schieten kan geen kwaad.
pi_104011846
Ik ga trouwens ff verder met het uitzoeken van een stapel oud papier van 5-10 cm die ik van kantoor meegenomen heb :D
pi_104011857
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Als jij je daar goed bij voelt, voor mij werkt dat dus heel negatief door individuele factoren en moet ik dus een "hobby" zoeken. En jouw leven is sowieso heel anders dan dat van mij, jij hebt een relatie en daar komen automatisch ook andere dingen bij kijken: op bezoek bij (schoon)ouders of n filmpje kijken of n uurtje kletsen met je vriend, of samen eten met je vriend bijv. dat is ook "ontspannend" als in, ff niet druk met studie-werk en daar tussen heen vliegen. Ik prop mn eten in 15min achter mn bureau naar binnen.
pi_104011921
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Als jij je daar goed bij voelt, voor mij werkt dat dus heel negatief door individuele factoren en moet ik dus een "hobby" zoeken. En jouw leven is sowieso heel anders dan dat van mij, jij hebt een relatie en daar komen automatisch ook andere dingen bij kijken: op bezoek bij (schoon)ouders bijv. dat is ook "ontspannend" als in, ff niet druk met studie-werk en daar tussen heen vliegen.
Ja, dat is wel waar, maar heel goed voel ik me er niet bij hoor :)
Ik weet gelukkig dat het als het goed is maar tot januari duurt.
En mijn werk vind ik wel heel leuk :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')