Posten maar!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
iIk post straks een foto van mijn bijna kale kopheb nu 3mm. Foto komt in het nieuwe topic
Laat maar zitten danquote:Alles over scheren en millimeteren (maar 3 mm en langer is voor metalfans)
Lijkt me een goede lengte zo. Maar waarom kloten met spiegels? Ik doe alles elke morgen blind en dat gaat prima.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, sinds kort doe ik het zelf15 euro om te laten millimeteren is niet duur, maar ik kan het makkelijk uitsparen, paar spiegeltjes erbij en alles gaat perfect.
Heb nu 3mm en dat is ook nodig aangezien m'n haar de laatste 2 jaar erg dun aan het worden is. Jammer, want ik ben pas 21
[ afbeelding ]
PS. m'n haar is wel iets meer zichtbaar in het echt. Foto is niet al te best belicht.
Tot je het te lang vindt worden. Om het bij te houden zal je minimaal om de dag de tondeuse er overheen moeten halen, maar als je het elke dag doet kun je je het veroorloven iets minder nauwkeurig te zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:04 schreef sowieso_ het volgende:
- Stel ik trim het op 3mm. Hoe vaak moet je dan trimmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Ik gebruik wegwerpmesjes van Gilette. Deze gaan voor het hoofd en gezicht 4/5 dagen mee. In jouw tempo zou ik per maand één mesje nodig hebben. Lijkt me best redelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:32 schreef TazDevl het volgende:
Scheer mijn kop en kin 1x per week nat. Met tondeuse mijn hoofd scheren beviel niet zo; Kreeg er puistjes etc van...
Vind wel dat het hard met de gilette mesjes gaat. Iemand op dit vlak een tip?
Toen ik nog scheermes-kaal door het leven ging gebruikte ik altijd die wegwerp mesjes van de Lidl. Zitten er 20 in een pak, inclusief houder. Kostte een paar euro en ging heeeel lang mee. En beviel me net zo goed als die dure mesjes van Gilette e.d.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:32 schreef TazDevl het volgende:
Scheer mijn kop en kin 1x per week nat. Met tondeuse mijn hoofd scheren beviel niet zo; Kreeg er puistjes etc van...
Vind wel dat het hard met de gilette mesjes gaat. Iemand op dit vlak een tip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |